İşte bölüm şarkınız
First kiss💋
Jm-Peki senden haz etmeyen, anlamsızca sinirlerini bozan ve nedenini bilmeden anlamsızca gıcık olduğun birini öpebilir misin? O kadar cesur musun Victoria?....
Gerçekten o kadar şey söyleyip sonunu buna mı bağlamıştı? Daha iyi bir cesurluk sorusu bekliyordum.
"Söylediğin şeyin cesurlukla alakası yok Jimin"
Jm-Neden az önce onaylamadın mı cesurluk korkmadan yapmayacağın bir şeyi yapmaktır diye. Öyleyse neden geri adım atıyorsun. Bana cesur olduğunu ispatla
"Delirmişsin"
Koluna sertçe vurduğumda acımasına rağmen kolunu çekmemişti. Gerçekten ne yapmaya çalışıyordu?
Jm-Geri çekilmeye çalışıyorsun. Korktun mu? Neden?
"Durduk yere böyle bir şeyi yapmamı bekliyor musun gerçekten?"
Jm-Beklemiyorum çünkü yapacak kadar cesaretinin olmadığını biliyorum.
Tanrım resmen damarıma basıyordu. Ne o bakışlarını ayırıyordu ne ben. Ve bakışlarında insanı ikna edici bir şey vardı.
İkimizde susmuştuk. Sadece taşarak yere damlayan suyun sesi duyuluyordu.
Nefesini dudaklarımda hissettiğimde konuşmaya başlayacağını anlamıştım.
Jm-Sen yapamadın ama ben sana senden daha cesur olduğumu ispatlayacağım.
Elinin biriyle biranda başımdan bastırmasıyla dudaklarımı onun dudaklarının üzeride bulmuştum.
Durmadan harekete geçerek yanağımdan tutarak dudaklarımı emmeye başladığında suratında galibiyyet kazanmış gibi bir ifade vardı. Yani beni şuan öperek benden cesur olduğunu mu gösteriyordu.
Öyleyse senin kurallarına göre oynayalım Jimin.
Dudaklarımı kendi dudakları arasında susamış gibi emerken kolumu boynuna sararak öpüşüne karşılık verdim. Şaşırarak gözlerini açtığında bu sefer ben gözlerimi kapatarak aynı onun gibi öpmeye devam ettim.
Belimdeki kolunu daha çok sıkılaştırarak diğer eliyle boynumdan tutmuştu.
Ellerimi yanaklarına yerleştirerek dudaklarının hareketine uyum sağlamıştım. Şuan ne yaptığım hakkında hiçbir fikrim yoktu. Gördüğümüz her an bir birimizi öldürecekmiş gibi bakan bir birinden haz etmeyen biz şuan öpüşüyorduk...
Nj-Victoria sen geç mi geleceksin. Jimin ortalarda yok.
Namjoonun kapıma vurarak seslenmesiyle ayrılmaya çalışmıştım. Ama eliyle boynumdan tutarak dudaklarına bastırarak öpmeye devam etmişti.
Neydi bu şimdi? Neyi isbat etmeye çalışıyordu? Gerçekten sadece cesurluk içinmiydi bu öpüş? Cesurluk gösterisi için fazla uzun sürmemişmiydi? ya da cesurluğu isbat etmek için fazla tutkulu değil miydi?
Dudakları durduğunda yavaşça dudaklarımı ayırarak öylece beklemiştim.
Elini yanağımda hissettiğimde gözlerimi açarak yüzüne bakmıştım. Gülümsüyordu....
Jm-Benim gibi aptal bir cesursun.
"Bilerek yaptın değil mi?"
Başını küvete yaslayarak gözlerini kapatmıştı.
Jm-Çoktan biliyor olsaydın bile durduramazdık
Bu ne demekti şimdi? Bunu zaten yapmak istediği anlamına mı geliyordu? Ya da yapmak istediğimiz anlamına mı geliyordu?
Nj-Victoria sen iyi misin? Hala burdayım. Seni bekliyorum.
Anlaşılan Namjoon hala kapıda beni bekliyordu.
"Gitmeliyiz"
Yavaşça ayağa kalkarak küvetten çıktığımda benim arkamdan hemen çıkmıştı.
Banyodan çıkarak hemen odamın kapısını açtım.
Namjoon baştan aşağı beni süzerek hayretle bakmaya başlamıştı.
"Hiç ıslanmış birini görmedin mi?"
Biranda arkama şaşkınlıkla baktığında hemen yakasından çekerek odaya sokmuştum.
Nj-Siz ikiniz... Yani sen ve Jimin...
Tabii adam Yatağımda bornozla oturan Jimini görürse başka ne düşünebilirki?
"Namjoon önce sakin ol. Ne anladın bilmiyorum ama büyük ihtimal yanlış anladın"
Şaşkın mıydı, Endişeli miydi, kızgın mıydı çözemiyordum.
Jm-Hyung düşündüğün gibi bir şey değil. Banyolar dolu olduğu için burda duş aldım. Ve biliyorsun bayan bilmişle pek anlaşamıyoruz o yüzden onu küvete ittim. Zaten sende o an geldin.
Şuanlık iyi bir yalandı ve ikimizi de bir yanlış anlaşılmadan kurtarmıştı. Böyle bir şey yapmasını beklemiyordum ama en azından sorunu üstlenmişti.
Nj-Tamam zaten sizin aranızda bir şey olduğunu düşünmem delilikti. Ben aşağı iniyorum.
Bir şey söylememizi beklemeden çıkıp gitmişti. Ve son söylediği şey... Ahh oldukça haklıydı.
Jm-Demek bizim aramızda bir şey olması delilikmiş.
Alaycı bir gülüşle konuşmuştu. Bu gün onu çok farklı ruh hallerinde gördüğüm için artık şaşırmıyordum.
Jm-Sence biz normal değil miyiz? Neden insanlar bizim hakkımızda böyle düşünüyor?
Gerçekten ciddi ciddi bunu sormuş muydu yani? Onu tanımamış olsaydım şuan ciddi olduğuna inanabilirdim. Ama onun böyle şeylere üzüleceğini sanmıyordum.
"Zaten şuan burdaki kimse normal değil. Buna emin olabilirsin. Üzerini giyin, daha evinize gidip eşyalarınızı almanız gerekicek"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...