×61×

1.1K 164 17
                                    

Evet...merhaba konuklar. Sizcede bu parti oldukça sıkıcı değil mi? Biraz eğlence getirelim ne dersiniz?"

Hepsi anlamsız ve birazda ürkmüş şekilde bana bakıyordu. Neden bu bakışlarını sevmiştim?

Bizimkilere dönerek baktığımda hepsinin bakışlarında sorgular bir ifade vardı. Şuan burda ne aradığımı ve sahnede ne yapmaya çalıştığımı merak ediyorlardı. Ama bu gün artık bu okuldan kurtulma zamanım gelmişti o yüzden kendim kendimi ifşalayacaktım.

"Hey cevap bile vermiyorsunuz. Oldukça sıkıcısınız gerçekten. Tamam o zaman ben partiye heyecan getireyim"

Belimdeki silahı alarak havaya ateş ettiğimde hepsi biranda koluşturmaya başlamıştı.

Nj-Victoria sen ne yapıyorsun?

Namjoon'un bağırarak söylediği şeyi pek umursadığım söylenemezdi. İşte Sumin yerinden bile kıpırdamadan olduğun yerde durmakla gerçekten normal bir öğrenci olmadığını bir kez daha göstermiştin.

Sahneden atlayarak tam Sumin'in karşısına geçip silahı ona doğru doğrultmuştum.

Jm-Victoria ne yapıyorsun kendine gel...

"Kapa çeneni Jimin"

Diğer çocuklar ağaçların ve masaların arkasına saklanarak bizi izlemeye devam ediyordu.

"Eee Sumin sencede saklanmanın zamanı artık bitmedi mi? Yada Sumin değil de Mary mi demeliydim?"

Elbisesinini kaldırarak bacağından aldığı silahı bana doğrulttuğunda Jimin bir kaç adım geri getmişti.

Ne sanıyordu yani kıskançlık yüzünden birine silah çekeceğimi mi? Aptal...kaç zamandır bu kızın normal bir öğrenci olmadığını bile anlamamıştı.

-Beni yakaladın Victoria... M lee buna çok kızacak ama ne yapabilirim ki? Oldukça zekisin.

"Haklısın senden farklı olarak oldukça zekiyim. Ama seninle bu şekilde dövüşmek istemiyorum"

Silahımı yere bırakarak tam ayağının altına kadar ittirmiştim.

"Cesaretin varsa silahını bırakır ve benimle dövüşürsün"

Silahını arkaya bir yere fırlatarak üzerindeki elbisenin eteğini yırtıp hemen üzerime koşmuştu.

Fazla hırs her zaman zararlıdır demiştim. Kolundan tutup arkasına döndürerek sırtından attığım tekmeyle dizlerinin üzerinde yere düşmüştü.

"Heyyy çok çabuk düştün ama. Biraz direnmeyecek misin"

Sinirle soluyarak tekrar üzerime doğru  koşmaya başlamıştı. Havaya attığı tekme ve yumrukların hepsini önleyerek arkasına geçmiştim.kolumu boynuna sararak sıkmaya başladığımda elleriyle kolumdan tutarak kurtulmaya çalışıyordu.

"Gerçekten M. Lee beni alt etmek içün daha iyilerini bulmalı. Daha dövüşmeyi bile becermiyorsun"

N-Çok haklısın..

Duyduğum sesle istemsizce kolumu serbest bırakmıştım. Sumin boynunu tutarak hemen yere çökmüştü.

Arkama döndüğümde duyduğum sesin ona ait olmamasını dilemiştim ama maalesef oydu.

"Neom?..."

İkimizde uzaktan bir süre bir birimize baktığımızda silahını alarak yerde yatan Sumine ateş etmişti. Az önce kendi iş arkadaşını öldürmüştü.

N-Görüşmeyeli uzun zaman oldu Ria...Beni özlemedin mi?

Ahh lanet sikik herif. Botlarıma sakladığım bıçakları alarak hemen bir birinin ardından üzerine fırlatmıştım. Hepsinden kurtulmayı başarmıştı. Eskiden olduğundan daha iyi ve hızlıydı.

N-Yıllar sadece seni geliştirmedi Ria. Bende eski Neom değilim. Herşey değişti.

Bir kaç adım bana doğru ilerlediğinde Yoongi'nin buraya doğru geleceğini farketdiğim an elimle belli etmeden durmalarını işaret etmiştim.

Sadece üçünü tanıyordu ve hepsinin bir arada çalıştığını anlamasını istemiyordum. Hepsinin başının derde  girmesini istemiyordum.

Aramızda bir kaç adımlık mesafe kaldığında durarak ağzını kapattığı maskeyi çıkarmıştı.

Yüzündeki yara izi hala duruyordu.

N-Herşey değişti Ria ama değişmeyen tek şey var. O da hala seni istiyorum...

Sinirle cebimdeki silahı kavramıştım. Ona doğru uzattığımda durmadan bir kaç adım daha ilerleyerek elindeki silahı yere bırakmıştı.

N-yüzümdeki izi hatırlıyor musun? Bu iz senden hatıra kalan tek şey.

"Kapa çeneni seni duymak istemiyorum"

N-Bu kurşun seslerinden sonra anında polisler burayı sarıp seninde peşine düşmeliydi. Ama gelemeyecekler yolları kapattım. Yakalanmamak için sadece on dakikan var.

"Sen bana asla yardım etmezsin Neom"

N-Haklısın. Zaten yardım ettiğim söylenemez sadece seninle tekrar görüşeceğiz ve ben işimi garantiye alıyorum.

Hiçbir şeyi değişmemişti. Konuşma şekli,yüzündeki o yamuk gülümseme bile aynıydı.

N-Şimdi gidiyorum ama sonra görüşeceğiz Ria.

Silahını almadan arkasını dönerek yavaş adımlarla ilerliyordu. Biran sanki birşey unutmuş gibi durarak tekrar bana doğru dönmüştü.

N-Haa bu arada geçen yıllar daha da güzelleşmene neden olmuş.

N-Haa bu arada geçen yıllar daha da güzelleşmene neden olmuş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin