×48×

1.2K 141 5
                                    


"Jimin....

Jm-Jaebum senden hoşlanıyor.

Gülümseyerek söylediği şeyle hemen havuzdan çıkmıştı. Az önceki yöne baktığımda Jaebum ortalarda yoktu. Jimin de öylece çekip gitmişti.

Ahh lanet olsun. Gerçekten lanet olsun. Bir şeyler söyleyip beynimin içini karıştırarak bana o şekilde bakarak o şeyleri söyledikten sonra nasıl Jaebum senden hoşlanıyor diyebilirsin?

Yapmaya çalıştığın şey ne? Bana gerçekten yakın mısın? Ya da yakın olmak isteyip arkadaşın yüzünden mi uzak durmaya çalışıyorsun?

Gerçekten kafayı yiyecektim. Havuzun kenarına yüzerek havuzdan çıktım üzerimde tamamen ıslanmıştı. Çok güzel. Muhteşem....

Tamam demek Jaebum benden hoşlanıyor. Ama sorun şu ki ben ondan hoşlanmıyorum. Derdin ne Jimin bilmiyorum ama bundan sonra eski halime geri dönmeliyim anlaşılan. Ya da derdinin ne olduğunu öğrenmeliyim.

Beni iyileştirebilirmisin dedikten sonra biranda Jaebum senden hoşlanıyor demek ve kaçmak o kadar kolay değil.

Üzerimdeki kıyafetleri çıkararak şezlongdaki bornozlardan birini alıp hemen giyinmiştim.

Bu gece uyuyamayacaktım o yüzden en iyisi belgeleri incelemekti.

Hemen villaya geri dönerek kendi odama çıktım. Tüm önemli detayları not ederek masamın üzerine yapıştırdım. Belgelerin hepsini dikkatle inceledim.

Min seok muhtememlen M. Lee ile bir işbirliği yapmıştır. Buna adım gibi emindüm. Sadece uyuşturucuları hangi arabayla ve nereye iletdiğini bulmam üçin bu belgeler gerekiyordu. O yere ulaşabilirsek M. Lee hakkında bilgi edinebileceğimize emindim. İşte buldum seni...

~

Nj- Çocuklar bu gün çok heyecanlıyım. Belgeleri incelediğimizde M. Lee ile ilgili önemli bir şey bulacağımıza  eminim.

"Haklısın Namjoon. Aslında incelemenize gerek kalmadı"

Yg-Nasıl yani?

"Ben hallettim. Dün her şeyi inceledim. Novtaun sokağında yolun bitiminde eski bir depo var. M. Lee'nin özel araçları o depoya giderek malları ordan alıyor"

Hepsi yerlerini alarak dikkatle bana odaklanmıştı.

"Bu akşam bir araç daha yola çıkacak. Yani anlayacağınız akşam halletmemiz gereken çok önemli bir görev var. Hazırlansanız iyi olur"

Jb-Tüm bunları gece mi araştırdın. Uyuduğunu sanıyorduk.

Uyumadığımı çok iyi biliyordu  çünkü zaten Jiminle ikimizi havuzdayken  görmüştü.

"Dün uyuyamadım ve düşündümki ne kadar erken o kadar iyi. Bence önemli olan ne zaman araştırdığım değil önemli olan bu gece neler olacağı... Taehyung Jinyoung ve Bambam benimle gelin size göstermem gereken bir yer var"

Ayağa kalktığımda üçü de benimle  birlikte kalkmıştı. Bu gün onlara en önemli odalardan birini gösterecektim.

Kendi bilgisayarları yerine oradakilerle çalışsalar daha başarılı olacaklarını biliyordum.

Odanın önüne vardığımda şifreyi girerek önden gitmeleri için kenara  çekildim

Odanın önüne vardığımda şifreyi girerek önden gitmeleri için kenara  çekildim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bb-İnanamıyorum... Burası tek kelimeyle muazzam...

Beğenmelerine şaşırmamıştım. İhtiyaç duyabilecekleri herşey vardı.

Th-Ahh tüm bunları ve benzerlerini sadece filmlerde görüp merak ederdim. Demekki gerçekten varmış.

Diğerleride merak ederek bizim peşimizden gelmişlerdi. Onlarda en azı hackerlar kadar meraklıydı.

"İşinize yarayacak şeyleri alabilirsiniz ve odayı istediğiniz zaman kullanabilirsiniz.

Bu arada silah odasından kendiniz için silah almayı unutmayın. Araçları da hazırlayın. Saat beş olduğunda yola çıkmalıyız tam 6. 20 de dediğim yere varacağız. Pek bir plan yok çünkü çatışmanın ortasına gideceğiz"

M-Peki bu bizim için kolay. Genelde hep yaptığımz şey buydu

"Güzel ama bu sefer emirleri dinleyerek hareket etseniz daha iyi olur. Kimse kendi başına saldırıya geçmeyecek... umarım anlaşılmıştır. Hazırlanmak için 4 saatimiz var. Bence başlayalım...

Silahları ve ihtiyacımız olan herşeyi arabaya yerleştirerek giyinmek için odalarımıza çekilmiştik. Umarım bu seferde önceden olduğu gibi kendi başına bir şeyler yapmaya kalkışmazsın Jimin. Çünkü bu adamlar oldukça tehlikeli.

Giyindikten sonra sol olarak siyah deri eldivenlerimi giyinerek. Saçlarımı topladım.

Bu gün o araç geri dönmeyecek Mr. Lee...
Tüm malların yanına varmadan kül olacak...

Silahımın birini belime saklayarak  botlarımın içindeki gizli kısıma minik bıçaklarımı yetleştirdim. Üzerimde bir yerlerde hep silahlarımı saklardım.

Genelde insanların tahmin etmeyeceği bir yerlerin olması gerekiyordu. Zorda kaldığın zaman oldukça kullanışlı oluyorlardı.

Son olarak aynadakı yansımama bakarak bunu yapabilirsin diye tekrar ettim. İnsanın başarılı olmasının en iyi yöntemlerinden biri kendi kendini motive etmesiydi.

Aşağı indiğimde diğerlerini gördüğüm an şaşırmıştım. Hepsi tamamamen siyah giyinmişti. İşte bu çok hoş gözüküyordu.

"Oldukça iyi gözüküyorsunuz"

Bb-Ekip olduğumuz belli olsun değil mi? Senin gibi tamamen siyah olalım dedik.

"Çok güzel. Fikir kimden çıktı peki"

Js-Şuna Jaebum hepimizi tamamen siyah giyinmeye zorladı demiyorda.

Jackson'un söylediği şeyle Bambam hemen ağzını kapatmaya çalışmıştı.

Bn-Yok öyle bir şey. Tabiki isteyerek  giyindik.

Ahhh şimdide bir birlerine vurmaya başlamışlardı. Gerçekten neden hiç olgunlaşmamıştılar.

Yj-Gitme zamanı...

"Haklısın Youngjae gitmeliyiz. Arabaları deponun arkasına park edin. Sorun olur ve arabalara doğru koşamayan olursa ormanlık alanda saklanın. Eninde sonunda birbirimizi bulacağız. Hem görünür bir yerde kalıp yem olmaktan daha iyiidir"

Hepsi silahlarını alarak başıyla onaylamıştı. İşte tehlikeye bir kaç adım daha yaklaşmıştık...

 İşte tehlikeye bir kaç adım daha yaklaşmıştık

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin