Çocuk tecavüzü ve pazarlaması yapıyorlar. Bence bu kadarı onları gebertmem için yeterli bir sebep. O yüzden yarın saklandıkları mekanı basacağım.
Uzun süredir bu anı bekliyorum o yüzden kendimi çok mutlu hissediyorum. Sonunda onlara haddini bildireceğim"
Th-Kaç kişi olduklarını biliyor musun?
"Sanırım beş kişiler yani yalnız başına halledebilirim"
Yg-Bizde geliyoruz. Hepimiz gitmesek bile seni yalnız bırakamayız. Ne olur ne olmaz.
"Peki o zaman aranızda gelecek kişilere karar verin. Çok fazla olmamız gerekmez. Ben şimdi odama çıkmalıyım son bir kaç işim var"
İşte bu kadar bazı konular hallolduğuna göre sona doğru bir kaç önemli hamlemiz kaldı.
Jimin
Taehyung kolumdan tutarak zorla masaya oturtmuştu.
Th-Hadi birşeyler ye? Ne düşünüyorsun sen böyle her gün?
Bb-Bende bilmiyorum. Jiminde bir haller var. Eski deli Jimine bir şeyler olmuş.
Jm-Birşeyim yok ben iyiyim. İştahım yok.
Masadan kalkarak salona geçmiştim. Birşeyler yemek istemiyordum aç değildim.
Merdivenlerden Victoria'nın indiğini gördüğümde hemen doğrulmuştum. Sanırım mutfağa gidiyordu.
"Neden burdasın? Yemek yemeyecek misin?"
Anlaşılan o da yemek için gidiyordu.
Jm-Bende şimdi gidiyordum.
O mutfağa girer girmez bende hemen peşinden gitmiştim. Taehyunla Bambam'in tam ortasına oturmuştu. Bende az önceki yerime tam karşılarına geçip oturdum.
Jr-Jimin az önce iştahım yok dememişmiydin?
Jm-Evet yok ama mecbur yemek zorundayım.
Bambam ve Taehyung komik birşeyler anlatarak şakalaşıyordu Victoiaysa gülerek onlara eşlik ediyordu. Ne yani bu kadar mı komiktiler?
Biranda Yoongi ve Namjoon'un garip garip tabağıma baktığını farkettiğimde önüme bakmıştım.
Tanrım...onları izleyerek önümdeki bifteğe bıçakla zülm etmiştim resmen. Bu şekilde diğerleriyle eğlenmesi sinirimi bozuyordu. Olmayan iştahım şuan hiç yoktu.
Bb-O silahla havaya ateş ettiği kısım çok havalı degilmiydi?
Th-Hayır bence en havalısı Sumin'in dizlerinin üzerinde yere düştüğü andı. O anki yüzünün ifadesi ahh içten içe gülüyordum.
Haklıydılar oldukça havalı ve güzeldi. Motorla parti alanına daldığından beri zaten herkesin gözü üzerindeydi. Sahneye çıktığında ona olan bakışlarını hatırlamak bile istemiyorum.
Bunlar yetmiyormuş gibi birde Neom'un söylediği şeyler. Adam resmen yıllar sonra bile kıza düşkün platoniğin tekiydi. Değişmeyen tek şey onu istemesiymiş. Sikik herif.
Jk-Jimin sen yemeği yiyormusun yoksa yemekten hıncını mı alıyorsun? Birazdan tabağı deleceksin..
Jungkookun söylediği şeyle diğerleri de bana dönmüştü.
Victoria tabağıma ve elimdeki bıçağa anlamsızca bakarak tekrar kendi yemeğine odaklanmıştı.
M-Victoria görünen o ki dövüş sanatlarında iyisin. Bir kez kendi aramızda küçük çaplı bir dövüş turnuvası yapsak mı acaba?
"Olur. Hem size önemli bir kaç hareket gösteririm. Muhtemelen bilmiyorsunuz çünkü kendi deneyimlerimden yola çıkarak buldum"
Yj-Çok güzel. O zaman bacağın iyileştiğinde yaparız.
"Aslında tamamen iyileşmeden de yapabiliriz. Sorun değil"
Bb-Oooooo iddialı laflar yani sizi yaralı bacağımla bile yenebilirim.
Th-Şok gelişmeler.
"Hadi ama çocuklar. Öyle birşey kast etmedim"
Gülüşerek konuşmaları oldukça normal olsada beni nedensizce kızdırıyordu. O yüzden artık masada oturmak bile istemiyordum.
Aniden masadan kalktığımda hepsi bana dönmüştü.
Jm-Afiyet olsun.
Dışarı çıkarak biraz hava alsam iyi olacaktı çünkü içerisi beni gerçekten sıkıyordu artık. Sanki bir şeyler beni boğuyordu.
Havuzun yanında oturarak karanlıkta etrafı aydınlatan parlak lambalara gözlerimi dikerek düşünmeye devam ettim.
Jb-Anlaşılan birileri kıskançlıktan dayanamıyor.
Jaebum'un sesini duyduğumda sabır dileyerek gözlerimi kapatmıştım.
Jb-Ne oldu? Neden burdasın?
Jm-Önemli bir şey yok sadece hava almak istedim. Aynı evin içünde durmaktan daraldım.
Jb-Her zaman gittiğimiz bara gidelim mi? Daha iyi olacağına eminim. İhtiyacın olan şeylerden uzaklaştığın için belliki boğuluyorsun.
Jm-Peki gidelim ama bizimkilere ne diyeceğiz.
Jb-Ben halledeceğim şimdi bekle beni.
Jaebum'lara uymayın yoldan çıkmayın arkadaşlar😂
Bu da bu günün kamu spotu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...