Jaebum -Jb
Jinyoung-Jr
Jackson-Js
Bambam-Bb
Yugyeom-Yy
Mark-M
Youngjae-Yj
.....
Taehyung-Th
Jimin-Jm
Jungkook-Jk
Jin-Jin
Namjoon-Rm
Jhope-Jh
Yoongi-YgBu isim kısaltmalarını tekrar paylaşayım konuşmaları okuduğunuzda sorun olmasın😊⚘😌
Yg-Yerinde kal. Geliyorum.
Jm-Ahhh peki...
Yoonginin yanına gelmesiyle yeni bir silah alarak ciddiyete bürünmüştü.
Jm-Hadi hyung bu işi halledelim.
Yoonginin işaretiyle ikiside aynı anda saklandıkları yerden çıkarak en yakındaki hedeflerine ateş etmişlerdi.
Ve diğerlerinin de yardımıyla beş dakika içinde karşı taraftan herkes ölmüştü
Th-Flamesler geliyor(Got7 üyeleri yani arkadaşlar)
Diğerleri hemen yerlerinden inerek Jimin ve Yoongi'nin yanına gelmişti.
Yg-Endişelenmeyin yarası derin değil. Ben arabada hallederim.
Jk-Emin misin hyung çok kanıyor.
Jm-İyiyim jungkook. Hyung beni iyileştirecek. Her zaman yaptığı şey .
Karşıdan gelenlerle Namjoon elindeki çantalardan birini karşı tarafa fırlatmıştı.
Jb-Halletmişsiniz...
Nj-Geciktiniz. Bizde sizi beklemeden başlamak zorunda kaldık.
Bb-Jimin yine mi ortaya atladın? Yaralanmadığın bir gün yok. Bir gün gebereceksin diye düşünüyorum.
Jm-Çok beklersin. Ben siz ölmeden ölmem.
Jb-Tamam kesin. Arkadaş mısınız düşman mı belli değil. Unuttunuz mu biz artık iş birliği yapıyoruz. Hedefimize ulaşmak için bir birimize ihtiyacımız var.
Herkes sessizleşmişti. Çünkü Jaebum'un söyledikleri doğruydu. Eğer suçlular cezadan kaçabiliyorsa o zaman yakalayıp öldürmek onlara kalıyordu.
Vee en son çatışmalarında iki ekipte düşmanlarının aynı olduğunu görünce birlikte hareket etmeye karar vermişti. Şuanlık birbirlerine alışmaları zor olsa da, hep kavga etselerde, bir birlerini koruyan ve seven tek kişilerdi ve güvenleri tamdı.
Jaebum ileri çıkarak Jiminin koluna girmişti. Jimine diğer takımdan en yakın olan kişiydi. Hatta bir kaç ayın içinde çok iyi arkadaş olmuşlardı.
Sebep elbet çok iyi anlaşmalarıydı ama bunun dışında diğer sebepse Jimin gibi onunda kendi takımındaki katıl görevini üstlenmesiydi.
Her takımda herkesin farklı görevleri vardı. Ve her hafta bu görevler yeniden konuşuluyor ve yapılacaklar planlanıyordu.
Jb-Hadi bu gün bizim mekana gidelim. Sizi izlemiş olabilirler.
Hekes onaylarken Jiminin dikkati yukarıda ikinci katta bir yere odaklanmıştı.
Jk-Ne oldu? Nereye bakıyorsun?
Jm-Biri var. Bizi izleyen biri vardı.
Namjoon hemen yukarıya çıkarak her tarafı az önce saklandıkları noktaları bile kontrol etmişti.
Nj-Temiz kimse yok.
Jk-Zaten oraya çıkmaları imkansız. Arka kapıdan giriş kapatıldı ve hepsini öldürdük. Başka yerden içeriye kimse giremez.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...