O yüzden mi bu ruh hastasını seviyorsun?"
Yüzündeki gülümseme biranda solmuştu. Biliyordum. Ne kadar kana susamış olursa olsun bana zaafı vardı.
N-Onları bırakırım ve Bay Lee ye bir şey söylemem ama tek bir şartım var. Benimle geleceksin. Birlikte Koreyi terkedeceğiz.
"Hmmm peki anlaştık"
Jm-Victoria kendinw gel. Neyi kabul ettiğinin farkında mısın?
Jb-Evet bu lanet herif bizi öldürecekse öldürsün.
N-Benimle sakın oyun oynama Victoria. Odanın farklı yerlerinde kurulu patlayıcılar var. Tek bir yanlışınla hepsini havaya uçururum.
"Beni bilirsin Neom insanların hayatını tehlikeye atmayı sevmem"
N-sana inanmamı istiyorsan üzerindeki tüm silahları hemen yere bırak.
Yavaşça önce elimdeki silahı bırakarak ayağımla tam yanına fırlatmıştım. Sırayla üzerimdeki tüm silahları zemine bırakarak doğrulduğumda dikkatle beni izliyordu çünkü silahlarımı nerde sakladığımı çok iyi biliyordu. Sadece bir yer haricinde...
N- Sana inanmam için son bir şey daha var. Yalnız o zaman sana tamamen güvenir ve arkadaşlarını bırakırım.
Neom'un yalancı herifin teki olduğunu biliyordum. İstediklerini yapsam bile onları bırakmayacaktı. Sadece şuan onun oyununda onun kurallarına göre hareket etmem gerekiyordu.
N-Benim olmanı istiyorum.
"Şuan söylediğin şeyin...
N-Ya söylediğimi yaparsın ya da o ölür.
Silahı direkt Jimine doğrulttuğunda şaşkınca diğerlerine bakmıştım.
N-Şaşırdın değil mi? Ne sandın onunla aranızdaki ilişkiyi öğrenemeyeceğimi mi? Sevgilinin kimliği açığa çıktı güzelim.
Jk-Sevgili mi? Jimin ve Victoria mı?
Jungkook ve Taehyung sevinçle gülmeye başladığında Neom sinirle tavana ard arda ateş açmaya başlamıştı.
N-O herifi gebertmemi istemiyorsan istediğim şeyi yaparsın.
Jm- Gebermek umrumda değil Victoria. Eğer söylediğini kabul edersen zaten ben ölmüş olurum.
"Üzgünüm Jimin hepinizi tehlikeye atamam"
Hepsi biranda bağırarak konuşmaya ve beni kararımdan döndürmeye çalışmıştı.
N-Gidelim.
"Hayır. Sana güvenmiyorum. Ya bu odadan çıktığımız anda onları öldürmelerini istersen"
N-Benimle anlaşma yapacak durumda değilsin Victoria.
"Öyle mi? İstediğin şeyi burda yapalım. Başka bir yere gitmemize gerek yok"
Etrafta oluşan sessizlikle şuan söylediğim şeylerden kendim bile tiksiniyordum. Ama asla aklımda bir fikir olmadan hareket etmezdim.
N-Gerçekten mi? Sevgilinin önünde benimle sex yapacaksın yani?
Arkaya dönerek Jimine baktığımda bakışlarını benden kaçırarak başka bir yöne bakmıştı. Şuan çok fazla utandığını biliyordum. Ama asla korktuğu şeyi yapmayacaktım.
Neom'un omzundan tutup bizimkilere sırtımı dönerek Neom'u tam karşıma almıştım.
Önce afallamasını sağlamalı ve sonra hamlemi yapmalıydım.
N-Beni şaşırtıyorsun.
"Senin tanıdığın o küçük kız değilim Neom. Ben büyüdüm"
Gülümseyerek elindeki silahı beline yerleştirdiğinde onun bana yaklaşmasına izin vermeden ceketimi üzerimden çıkararak yere bırakmıştım. Büyülenmiş gibi beni izliyordu.
Gözlerimi gözlerinden çekmeden elimi yavaşça tişörtümün eteklerine götürmüştüm.
Hızlı olmalıydım. Çok hızlı olmalıydım...
Tişörtü üzerimden çıkardığım gibi hemen sütyenimdeki silahı alarak hiç beklemeden ateş etmiştim. Tüm odayı saran sesle Neomun bedeninin yere yığılışını izlemiştim.Jm-Victoria...
Jeketimi yerden aldığım gibi giyinerek diğerlerine dönmüştüm. Silahı tekrar sütyenimdeki gizli kısma yerleştirdiğimde hepsi şaşkınca bana bakıyordu.
Js-Hey erkekler için de buna benzer birşey var mı? Eğer varsa satın alacağım.
"Neom gibi birine yenileceğimi düşünmediniz umarım. Her zaman bir planım vardır. Silahı ona belli etmeden almamın başka yolu yoktu. Ayrıca onu etkisiz hale getirmeliydim"
Az önce yere bıraktığım bıçakları alarak hemen hızla ellerini çözmeye başlamıştım. Bir kaç bıçak alarak bacaklarını kendileri çözerek bir birlerine yardım etmişti.
Son olarak Jimine geldiğimde yavaşça arkasına geçerek halatı bir kaç saniye içinde keserek ellerini serbest bırakmıştım.
Ayaklarına bağlı olan ipleri çözecekken bıçağı sinirle elimden alarak kendisi yapmıştı. Kızgın birşekilde ayağa kalkarak tam karşıma geçmişti.
Jm-Bir daha sakın bu şekilde sikik bir plan yapma olur mu? Az kalsın kalbime iniyordu. Öyle bir şeyi yapman yerine ölmeyi yeğlerim inan bana. Zaten nefes almayı bile unutmuşt-
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden dudaklarını öpmüştüm. Dudaklarından ayrıldığımda tepkisiz bir şekilde yüzüme bakıyordu.
Bizimkilerin bu durum karşısında tepkisiyse yalandan öksürmek olmuştu.
Bb-Diyorumki acaba ayıp olmuyor mu? Burda kaç yıldır sevgilisi olmayan kişiler var.
Jin-Sorun ettiğin şeye bak Bambam.
Js-Nee? Çok haklı bizden resmen saklamışlar.
Yj- Hayır garip olan siz birbirinizi öldürmek için yer arıyordunuz. Hangi ara bu öldürme isteği aşka dönüştü.
Th-Çocuklar sorularınızı sonraya saklayın. Bence hemen burdan çıkmalıyız. Birazdan diğerleri ne olup bittiğini görmek için gelebilir.
Taehyung çok haklıydu burdan hemen çıkmalıydık.
Herkes yerdeki silahlardan alarak çıkışa yöneldiğinde ben ve Jimin peşlerinden gitmiştik. Demir kapıyı açar açmaz herkes kendini dışarıya atmıştı.
Jimin çıkarak elini bana uzattığında onun sesini duymuştum.
N-Victoria.....
Lanet olsun onu tam kalbinden vurduğuma emindim.
Arkaya baktığımda elinde tuttuğu kumandanın tuşuna basmasıyla Jimin kendini tekrar içeri atmış ve kapı yüksek bir sesle kendiliğinden kapanmıştı.
N-Ne sandın? Benden hemen kurtulacağını mı? Ben öleceksem sen de öleceksin Victoria. Az önceki kumanda bu odadaki tüm çıkışları kapatarak patlayıcıları aktiv hale getirdi. Sadece 5 dakika sonra hep beraber havaya uçacağız...
Hikayedeki Bts'ten tamamen uzak rengarenk Bts
Vee yine ekşınlı bir yerde kestim Nihihii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...