Nj-Kulaklık kontrolü. Herkes beni duyuyor mu?
Jb-Evet duyuyoruz.
Jin-Hoseok ve Yugyeom biliyorsunuz bu saatten itibaren siz bar çalışanlarısınız arka kapıdan içeriye sızın.
Jh-Tamamdır hyung giriyoruz.
Th-Jimin sende içeri geç ve bilmiyorum o masada oturmanın bir yolunu bul Victoria bir saatden kısa sürede burda olacağını söyledi.
Jm-Tamam giriyorum.
Kapıdan içeri geçtiğimde buranın gerçekten de normal olmadığının farkına varmıştım. Burdaki insanların yüzde doksanının her hangi bir sebepten dolayı suçlu olduğuna yemin edebilirdim.
Hiç biri normal durmuyorlardı. İçmekten yerlere düşüp bayılanlar bile vardı ve kimsenin umrunda değildi
Hemen bir tane içki alarak masayı aramaya başlamıştım. Ahhh işte ordasın. Çalışanlardan biri elindeki değerli gözüken kutuyla ona doğru gidiyordu. İşte şimdi tam zamanı.
Jk-Jimin biz yerlerimizi aldık. Hadi hallet bu işi...
Yavaş adımlarla ilerleyerek aniden bilerek çalışana çarpmıştım. Elindeki kutuyu düşüreceği sırada havada yakalayarak karşısına geçmiştim.
Jm-Hey sen neden dikkatli olmuyorsun? Elindeki bu şeyin ne kadar değerli olduğunu biliyor musun? Gerçekten sizi işe nasıl alıyorlar?
-Özür dilerim efendim gerçekten nasıl olduğunu anlamadım.
Th-Vay canına Jimin bu oyunculukla oskar alabilirsin.
Kulaklığımda arkadaşlarımın sesini duyabildiğim için mutluydum. İlk defa tamamen yalnız bir şey yapıyordum.
Jm-Tamam hangi masaya götürüyordun. Ben hallederim söyle.
-Şu arkanızdaki masa...
Arkama döndüğümde adamın da beni izlediğini fark etmiştim. Yanındaki kızda Victoria'nın söylediği Larissa isimli kız olmalıydı.
Hemen içkiyi masalarına bırakmıştım.
Jm-Çalışanlar az kalsın böyle değerli bir şeyi mahvedecekti sanırım sizin masanınmış.
+Evet. Peki ne olduğunu biliyor musun?
Jm-Tabiki biliyorum. Stoli elit... 3000 dolar değerinde. Himalay dağlarının yeraltı sularından rezerve edilmiş Saf su ile üretilen bir vodka..
İşte bu arkadaşlar. Yani ismi kendimden uydurmadım. Araştırma yaptım azcık🧐
Bb-İşte adamım bu. Kesinlikle ilgisini çekmiştir.
+Bu konularda bilgili gözüküyorsun ayrıca vodkamızı masamıza birşey olmadan ulaştırdın. Bizimle oturmaya ne dersin?
Kim Min seok....Şimdi tuzağa düştün.
Jm-Tabiki olur.
Masaya geçerek içkimden yudumlamaya devam ettim. Hadi Victoria hemen gel ve bu işi bitirelim.
Bir süre adamla aptal aptal sadece içkiler hakkında konuşmuştuk. Gerçekten artik içkiden nefret etmiş olabilirdim.
Th-Hazır olun Victoria geliyor. Arabadan inmiş.
+Jimindi değil mi isminiz? Sanırım yalnızsınız. Bayan arkadaşlarımızdan sizin için ayarlayabiliriz.
Jm-Çok teşekkür ederim ama yalnız değilim. Birini bekliyorum.
Gülümseyerek içkimden bir yudum daha almıştım. Hadi Victoria gel artık.
Nj-Taehyung Victoria'yı görüyor musun?
Th-Görüyorum ama şuan o gördüğüm kişinin Victoria olduğuna şüphelerim var.
"Taehyung kendine gel"
Sonunda kulaklıktan bile olsa onun sesini duyduğum için iyi hissetmiştim. Demekki gelmişti.
Js-Taehyung sen ne diyorsun? Nasıl yani şüphen var. İyi görmüyormusun?
Th-İşte geliyor. Şimdi neyi kast ettiğimi anlarsın.
Js-Hassik...
"Jackson küfür edersen seni gebertirim. Susun artık"
Kulaklıktan çocukları duyuyordum ama ne dedikleri hakkında bir fikrim yoktu.
+Peki beklediğiniz o kişi kim?
İçkimi bırakarak ayağa kalkmıştım.
Jm-Şimdi gelecektir...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...