Peki... özrünü kabul ediyorum ama lütfen aynı şeyi bir daha tekrarlama"
Jb-Emin ol birdaha olmaz..
Ellerini pantalonunun cebine sokarak yanımdan kalkıp gitmişti farkettiğim şeyse Jimin'in dikkatle odaklanarak buraya bakmasıydı.
Gerçekten ne tür bir durumun içindeydim ben.... en iyisi odama gitmekti bu elbisede sinirimi bozuyordu zaten.
"Ben gidiyorum arkadaşlar"
Biraz yüksek sesle söylediğimde hepsi duymuş ve suratını asmıştı.
Js-Hadi ama daha yeni başlamıştık.
"Siz eğlenin ben biraz uyusam iyi olacak. Yarın kasadan çıkan belgeleri inceleriz.... hepinize iyi geceler"
Jimin
Victoria'nın odasına çıkmasının ardından bizimkiler biraz daha kendi başına eğlenmiş ve sonra hepsi kendini koltuklara atmıştı.
Nj- İçimden bir ses Victoria ile çalışmaya başladığımız bu günden sonra o adama daha hızlı ulaşacağımızı söylüyor.
M-Evet bende öyle düşünüyorum. Zaten bu günkü plan muhteşemdi. Adamın işini iki dakikada bitirdi. Bunu yalnız yapamazdık.
Th-Tabiki kim olsa kanardı. Çok güzel gözüküyordu.
Konu nedense görevden çıkmış ve Victoria etrafında dönmeye başlamıştı.
Yg-Kulaklığı kapandığında gerçekten korktum hatta Jimin ortadan kaybolduğunda kesin delice bir şey yapıyordur diye düşünmeye başlamıştım bile.
Js-Ben endişelenmedim çünkü Victoria zeki biri. Asla plansız hareket etmez bunu daha anlamadınız mı?
Haklıydı ama herkesin zor durumda kaldığı ve plansız hareket ettiği zamanlar olabilirdi.
Bb-Evet zaten adamı etkilemeside çok kolay olmuştu. Kesin başaracağını biliyordum. Taehyung onu görüyorum ama o olduğuna şüphem var dediğinde gülmemek için kendimi zor tutmuştum.
Jr-Abartmıyor musunuz? Her zamanki gibiydi sadece elbise giyinmişti.
Jk-Abarttığımız kısımda bu zaten sadece elbise giymişti ama muhteşem gözüküyordu. Ayrıca onu hiç bu kadar gülerken görmemiştim. Az önce ne kadar eğlendiğini görmediniz mi?
Th-Tabiki bana teşekkür etmelisiniz? Kim davet etti onu kutlamamıza?
Ahh anlaşılan yine başlayacaklardı. En iyisi konuşmalarına kendi odalarında devam etmeleriydi.
Jb-Bence Jiminle çok uyumlu bir çift olmuşlardı. Sizce?
Jaebum biranda neden böyle bir şey söylemişti bilmiyorum. Zaten az öncede ikisi yine birşeyler konuşuyordu? Aslında sorunu benlemiydi yoksa Victoria ile mi anlayamıyordum.
Nj-Herneyse.... hadi biz kalkalım. Jimin salonda uyuduğu için dağılsak iyi olacak.
Namjoon sanırım ters birşeyler olacağını anlamış diğerlerini çekiştirerek kendiyle birlikte odaya götürmüştü.
Aslında herkes teker teker gitmişti ama Jaebum yerinden kalkmıyordu. Anlaşılan benimle birşeyler konuşacaktı.
Jb-O gün için hala bana dargın mısın?
Sakin bir ses tonuyla konuştuğu sürece umarım sorun olmazdı.
Jm-Sadece o gün söylediklerin için değil aptal. Ona ne teklif ettiğini biliyorum.
Diğerlerinin duymaması için kızgın olsam bile sakin bir şekilde söylüyordum.
Jb-Demek sana söylemiş. Biliyor musun hiç şaşırmadım. Geldiğimizden beri bir türlü anlaşmayan ikili. Peki bu anlaşılmazlığın altında yatan şey ne?
Jm-Konuşmak istemiyorum. Herkes uyuyor ve anlaşılan bu konuşma hoş bir yere gitmiyor.
Jb-Hiçbir yere gitmiyorum. Victoria ile konuştum ve beni affetti umarım sende aramızdaki bu soğukluğa bir son veririsin.
Jm-Gerçekten sana vurduğum için pişman olmuştum. Ama vurma sebebimden dolayı değil canını yaktığım için. Yine olsa yine vururdum...
Jb-Söylesene neden kendini onu korumak zorunda hissediyorsun seni ordayken gördüm. Delirmiş gibiydin... o adamla birlikte ortadan kaybolduğunda gözlerinden ateşler çıkıyordu...
Eee Victoria ve Jimin bu iki isim bir arada sana ne çağırıştırıyor?...Jm-Kafayı yemişsin gerçekten. Adam tehlikeli biriydi ve sen bana delirmiştin diyorsun. Biz birlikte çalışıyoruz. Ne demeye çalışıyorsun.
Jb-Yıllardır taşıdığın o bilekliği neden ona verdin?
Az önceden beri tüm sorularından bir şeyler söyleyerek kaçmaya çalışmıştım ama buna söyleyecek bir şey bulamamıştım.
Ordaki kızgınlığımın sebebinin sadece görev arkadaşı olmamızla ilgili olmadığını biliyordum ama nedenini ben bile bulamıyordum.
Jm-Öylesine verdim. Bir anlamı yoktu.
Jb-Öylemi... güzel buna sevindim.
Gerçekten ne demeye çalışıyordu.
Jb-Eğer aranızda bir şey yoksa benim için daha kolay olacaktır.
Jm-Ne kolay olacaktır?
Jb-Sanırım ondan hoşlanıyorum ve arada bir engel olmadığına göre yaptığım yanlışları telafi ederek onunda beni sevmesi için elimden geleni yapacağım.
Arkadaşımı karşımda görmek istemezdim o yüzden önceden sana sormak istedim.......İyi geceler Jimin.
Şimdi ne olmuştu? Az önce o Victoria'dan hoşlandığını söylemişti ve açık açık sen engel değilsen ona açılmakta yolum açık mı demeye çalışmıştı.
Lanet olsun. Böyle durumu sikeyim. Ahhh gerçekten neden ben her gece uyanık kalmak zorundaydım. Kafayı yiyecektim.
Neden böyle bir şeyi bana söylediki?... Bu bir tür izin miydi? Yani sen yoksan ben devam edeceğim mi demekti?
Victoria ve ben...ne ifade ediyordu? Bende bilmiyordum. Sadece kısa sürede sanırım ona hayran olmuştum.
Eğer bu gecede uyku yoksa sanırım ne yapacağımı biliyorum. İçki şişelerinden bir kaçını alarak sessizce dışarı çıktım. Yalnız kalmak daha iyiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...