Ne izliyor bunlar?"
Taehyung hemen eğilerek telefonlarına bakmaya çalışmıştı.
Th-Bence görmesen daha iyi olur.
Merak ettiğim için biranda ayağa kalkarak bakmıştım. Gördüğüm şeyle tekrar sessizce yerime oturmuştum.
Th-Sana görmesen daha iyi olur demiştim.
"Hadi ama kim okulda aptal aptal artı on sekiz videolar izlerki? Kafayı yemişsiniz"
Önden bir kaç erkek ve kız karışık öğrenci grubu bize doğru geldiğinde bizimkiler de ayağa kalkmıştı.
"Tanışıyor musunuz?"
Th-Evet okuldan tanışıyoruz bazen beraber takılırdık. Kızları tanımıyorum belkide kız arkadaşlarıdır.
-Hey çocuklar nasılsınız? Uzun zamandır yoktunuz...
Çocuklardan biri öne çıkarak Jaebum ve Namjoonla tokalaşıp bir şeyler konuşmaya başlamıştı. Diğerleriyse garip garip bana bakıyordu.
Özellikle kızlar beni baştan aşağı süzerek kendi aralarında fısır fısır bir şeyler konuşmaya başlamıştılar.
-Peki bu kız kim?
"Yalnız bu kız hiç hoş değil bence. Tanımadığım genç adam"
Çocuk gülümseyerek ellerini ceplerine yerleştirmiş havalı adımlarla tam karşıma geçmişti.
+Peki isminizi öğrenmem mümkün mü?
"Victoria"
+Ahhh memnun oldum Victoria...
Aptal bir de gerizekalı gibi gülüyordu.Arkadakı kızlardan biri önümdeki tanımadığım çocuğun koluna girerek bana dik dik baktıktan sonra konuşmaya başlamıştı.
-Ben bu kızı tanıyorum. Spor kulübündeydi. Koşucuydu sanırım sevgilim.
Anlaşıldı yanındakı mal ile sevgiliydiler. Tamda iki gerizekalı bir birini bulmuştu.
"Evet doğru tanıyorsun"
Diğerleri hala arkada aptal aptal birşeyler fısıldıyordu. Az çok konuştukları şeyleri tahmin edebiliyordum.
-Hadi gidelim sevgilim. Böyle kızlarla çok aynı ortamda bulunma.
Kızın sevgilisinin koluna girerek söylediği şeyle sinirim tepeme çıkmıştı. Kendinin sürtük tipine bakmadan bir de beni kötülemeye çalışıyordu aklınca.
"Neden güzelim çok mu korktun benden?"
Kız burnundan soluyarak üzerime geldiğinde duruşumu bozmadan bekledim.
Çocuk sevgilisinin kolundan çekerek hemen arkasını dönerek arkadaşlarının yanına götürmeye çalışıyordu ama giderken arkamdan söylediği şeyi net bir şekilde ben dahil herkes duymuştu.
+Gidelim sevgilim zaten bu kadar erkekle takılan kızdan ne beklenirki? Kim bilir birlikte neler yapıyorlar?
Takılmak mı? Ne demek istediğini çok iyi anlamıştım. İşte şimdi kendini ölmüş bil.
Tam üzerine yürüyecekken Taehyung kolumdan tutarak geri itmişti.
Biranda çocuğun üzerine atlayarak suratına sert bir yumruk geçirmişti. Çocuğun sevgilisiyse bağırarak diğerlerinden yardım istemeye çalışıyordu.
Taehyung ikinci bir yumruğu suratına indirdiğinde çocuk sert bir şekilde yere düşmüştü.
Hemen kendini toparlayıp gülerek ayağa kalkıp müzipçe sırıtmaya devam etmişti.
+Ne o Taehyung bu terbiyesiz kızı mı koruyacaksın?
Taehyung hızlı bir hareketle yakasından yakalayarak suratını kendine yaklaştırmıştı.
Th-Şimdi beni iyi dinle. Daha geçen okul partisinde sen odaların birinde başka birini sikerken bu gözde sevgilin arkadaşınla yiyişiyordu.
Sen ve sürtük sevgilin terbiyesiz olduğunuz için herkesi kendiniz gibi aşâğılık sanmayın. Sevgilime karşı bir daha böyle bir şey söylediğini ve ima ettiğini görürsem belanı sikerim.
Hepimiz hayretle Taehyungun'un söylediklerini dinliyorduk. Fakat sanırım ben de dahil hepimizin daha çok şaşırdığı bir nokta vardı. Bana sevgilim demesi...
Sinirle çocuğun yakasını bıraktığında arkasına bile bakmadan kaçmıştı. İşte korkağın tekiydi.
Taehyung üzerini silkeleyerek yanımıza döndüğünde kolunu omzuma atarak ilerlemeye başlamıştı. Diğerleri hala arkamızdan bizi izliyorlardı.
"Taehyung? "
Th-Sana kimse öyle bir şey söyleyemez. Sevgilim olmaya bilirsin ama benim arkadaşımsın ve o adama haddini bildirmek istedim.
Başımla onayladığımda diğerleri hemen yanımıza varmıştı.
Th-Meraklı bakışlarınızı gördüğüm için söylüyorum sevgili değiliz.
Taehyung'un açıklamasıyla hepsi gülmeye başlamıştı.
Bb-Ben zaten dedim öyle bir şey olmaz diye.
Yg-Ne zaman dedin? Sen değil miydin az önce bunlar ne zaman sevgili oldu diyen?0
Jk-Hatta ben anlamıştım zaten diyordun.
Ahh yine başlamışlardı. Gerçekten bir konu olduğunda bir türlü susmuyorlardı.
"Tamam konuyu kapatın artık. Taehyung'u duydunuz. Yok öyle bir şey"
Hepsi susarak sessiz bir şekilde ilerlemeye devam etmişti.
Sınıflarımız ayrı olduğu için ayrılmıştık.
Jimin, Bambam ve Jaebum benimle aynı yöne gittikleri için beraber ilerliyorduk.
Önden bir kız tam üzerimize koşarak geliyordu. Bu kızı tanıyordum. Benimle aynı sınıftaydı. Hatta yanlış bilmiyorsam ismi Sumiydi.
Kız tam bize doğru koşarak Jimine sarıldığında üçümüzde ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk.
-Ahhh Jimin nerelerdesin? Seni çok özledim.
Seni özledim mi? Lütfen bu bir şaka olsun.
-Bir daha gelmeyeceksin sandım. Benim kahramanım. Benim için döndün değil mi?
Jiminle göz göze geldiğimizde boş bir şekilde bakmaya devam etmişti.
Jm-Sumi derse geç kalıyorum.
Ne yani cevabı bu muydu? Kızın söylediklerini inkar bile etmemişti.
Hikayedeki Taehyung severler sizleri görelim bakalım🙋🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Katil•GANGSTA✦ℙ𝕁𝕄✦ +18
Fanfiction+Sen katil değilsin Jimin. Sen hepimiz gibisin. -Yanılıyorsun ben acımasız bir katilim ve bu benim işim unuttun mu? Hepimizin bir görevi var. Plan yapmak, araştırmak, bulmak, ve benimki öldürmek. Gerekirse hiç acımadan seni de öldürürüm... ✦ +Anlam...