Stuck

750 29 9
                                    

LOUIS P.O.V

‘’Hi sweety’’ hoorde ik Harry zeggen. Ik draaide me om en keek Harry aan ‘’Hi handsome’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’En wat gaan we vandaag doen?’’ vroeg ik ‘’Geen idee’’ zei hij ‘’Jongens wakker worden en komen eten’’ hoorde we Liam zeggen ‘’We komen er aan daddy’’ zeiden we lachend en we stonden op. Harry is zoals gewoonlijk naakt en dat vind ik natuurlijk helemaal niet erg. ‘’Blijf je staren of kom je mee?’’ vroeg Harry ‘’Sorry babe maar je bent zo lekker’’ zei ik en hij kwam mijn kant op lopen. ‘’Dankje schatje maar ik heb honger dus kom mee’’ zei hij en hij gaf me een kus. Hij deed wel eerst zijn boxer aan en toen liepen we hand in hand naar de andere.

‘’Ook goedemorgen jongens’’ zei Niall ‘’Hi Guys’’ zei ik en ik ging naast Zayn zitten en Harry op mijn schoot. ‘’Oh jongens vandaag komt Melissa hier heen’’ zei Niall blij ‘’Okay gezellig’’ zei Zayn ‘’Weetje Ni ik ben echt blij voor je, dat jij nu ook iemand hebt’’ ze Harry en ik gaf Harry een kusje op zijn schouder. ‘’Ik heb nu een super lieve vriendin en eten, love my life’’ zei Niall en wij moesten lachen. ‘’Soph komt ook, maar wel pas vanavond’’ zei Liam en wij knikte. ‘’Wat gaan we vandaag eigenlijk doen?’’ vroeg ik ‘’Louis, Zayn en Liam gaan shoppen en Harry en Niall blijven hier’’ hoorde we Paul ineens zeggen. ‘’Ik blijf bij Harry’’ zei ik vastbesloten. ‘’Louis jij gaat shoppen punt uit’’ zei Paul.

‘’weetje Paul ik snap jou niet, je zegt altijd dat je het vervelend voor ons vind en dat je ons best schattig vind, maar je haalt ons wel steeds uit elkaar’’ zei Harry boos. ‘’Het is niet anders jongens, nou Louis ga je omkleden over een half uur gaan jullie weg’’ zei Paul maar nog voor ik kon reageren liep hij al weg. ‘’Ik haat hem’’ zei ik kwaad. ‘’Rustig maar Boo’’ probeerde Harry me te kalmeren. ‘’Luister schat als wij gaan shoppen zijn we pas heel laat thuis omdat we waarschijnlijk niet snel kunnen lopen door de fans, nu hebben we de kans om samen te zijn en dan mag het niet’’ zei ik gefrustreerd. ‘’Het komt wel goed liefje, ik bel je wel oke?’’ zei hij en ik knikte.

‘’Nou dan gaan we maar’’ zei Zayn ‘’Bye Hazz’’ zei ik en ik gaf hem nog een kus en liep toen naar buiten. ‘’Hi jongens weten jullie waar Niall is?’’ hoorde we iemand vragen. ‘’Oh hi Melissa, ja hij is met Harry in die tour bus’’ zei ik wijzend naar de tour bus. ‘’Dankje Louis’’ zei ze en ze liep richting de bus. ‘’Nou kom Lou, we gaan gewoon proberen dit zo snel mogelijk te doen en dan gaan we weer terug okay?’’ vroeg Liam ‘’Thanks’’ zei ik en we liepen naar de auto.

HARRY P.O.V

‘’Hi jongens’’ hoorde we ineens iemand zeggen ‘’Melissa’’ schreeuwde Niall blij en hij rende op haar af en gaf haar een lange kus. ‘’Hi Melissa hoe gaat het’’ vroeg ik en ik gaf haar een knuffel toen Niall haar los liet. ‘’Goed maar waar ging de rest heen?’’ vroeg ze ‘’Ze moeten gaan shoppen, dus die zijn nog wel even weg’’ zei ik kijkend naar de grond. ‘’Ik vind het echt niet kunnen hoe ze met jullie omgaan’’ zei ze tegen mij. ‘’Ja dat vinden wij ook maar we kunnen er niets aan doen’’ zei ik en ze knikte meelevend. ‘’Wacht ik heb een idee, wat nou als we met de jongens afspreken bij Nando’s, dan komen ze na het shoppen daar heen en dan kan je Louis vandaag toch nog zien’’ zei Melissa en er verscheen een lach op mijn gezicht. ‘’Super idee Melissa ik ga Louis nu meteen appen’’ zei ik en ik haalde mijn mobiel uit mijn broek zak en zag dat Louis mij al een keer ge appt had.

Lou: Louis/ jij: Harry

Lou: Hi babe, we zitten vast in een winkel kan dus nog we even duren voor ik terug ben. ): x

Jij: Wat?????!!!!! Hoe hebben onze fans dat nou weer voor elkaar gekregen, welke winkel is het? xx

Lou: Er staat bijna een heel leger Directioners voor de deur, en drie keer raden wat voor winkel he is xxx

Jij: Geen idee liefje. Welke winkel is het? xxxxxxxxx

Lou: Het is een One Direction Shop ): xxxxxx

Jij: Hahahaha ja dan zitten jullie nog wel even vast ja, ahh schatje toch hoelang zitten jullie daar al? Xxxxx

Lou: Al bijna een uur, ik heb honger en dorst en ik wil gewoon weer naar jou ): xx

Jij: Hoe lang denk je dat jullie nog vast zitten want ik denk dat ik wel weet hoe je alles krijgt wat je wil (: xx

Lou:Uhh de politie en beveiliging probeert de fans weg te werken maar ze zeggen dat we nog zo ongeveer een half uur hier zitten, maar wat bedoel je met dat ik alles krijg wat ik wil? Xx

Jij: Nou Melissa had het idee om met z’n alle te gaan eten bij Nando’s, dus als jullie weer bevrijd zijn kunnen we dat wel gaan doen en dan zitten we samen vast in Nando’s (: xx

Lou: Super idee, dan ben ik uit deze winkel bevrijd ik zie jou weer, ik ga eten en drinken, en ik zie jou weer, en jij bent weer bij me, en ik kan je dan weer zoenen, en knuffelen, okay beste plan ever!!! Xxx

Jij: Hahaha app je me even als jullie vrij zijn? En klaar met shoppen? Want dan komen wij naar Nando’s xx

Lou : Ja is goed babe xxxx Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Jij: Love you 2 honey xxxxxxxxxxxxxxx oh en nog succes het komende half uur xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Lou: Thanks babe xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Ik deed mijn mobiel uit en vertelde Melissa en Niall dat je jongens vast zaten en mij zouden appen als ze bij Nando’s waren.

LOUIS P.O.V

Eindelijk weg uit die winkel, we hebben nu ook echt geen zin meer om te shoppen dus besloten we naar Nando’s te gaan, ik appte Harry en hij zei dat ze er aan kwamen. 5 minuten later kwamen ze binnen en gingen we aan tafel zitten. ‘’Oh Lou morgen komt mijn vader langs’’ zei Harry ‘’Okay gezellig’’ zei ik en ik hielt onder de tafel zijn hand vast. ‘’Ik ben zo blij dat we uit die winkel zijn’’ zei Zayn. ‘’Ja ik ook het werd behoorlijk warm daar binnen en behoorlijk saai’’ zei Liam. ‘’Ik ben blij dat ik mijn man weer terug heb’’ zei ik en ik wou hem een kus geven maar bedacht me vanwege de paps die buiten stonden, Harry gaf me een zacht kneepjein mijn hand en ik lachte naar hem.

‘’Eindelijk weer terug’’ zei ik toen ik op de bank ging liggen. Harry Lachte en liep weg. En waar gaat meneer Tomlinson heen?’’ vroeg ik ‘’Naar de wc’’ zei hij lachend ‘’Okay dan is het goed’’ zei ik en de rest Lachte. ‘’Hi guys’’ hoorde we iemand zeggen en Liam rende meteen naar het meisje die het zei. ‘’Hi Sophia’’ zeiden we allemaal lachend en we gingen allemaal op de bank zitten. Inmiddels was Harry ook weer terug. Ik was aan het knuffelen met Harry en we zeiden lieve woordjes tegen elkaar.

Hii ik weet dat ik had gezegt dat er pas een volgend hoofdstuk zou komen op vrijdag maar er moest nog een hoofdstuk tussen. Ik weet niet of Melody vrijdag een hoofdstuk kan schrijven want we moeten voor Duits een presentatie maken voor volgende week en dat gaan we dus vrijdag doen, misschien komt er dan wel een hoofdstuk maar ik weet het niet zeker. Please comment!!

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu