finding out the truth

475 29 93
                                    

LOUIS P.O.V

Gisteravond belde Eleanor mij, ik lag met Harry en Liv op ons hotel bed en ze belde om te vragen of we een keer konden afspreken. Ze komt vandaag met Max en haar dochtertje Angel, ik heb haar al heel lang niet meer gesproken of gezien. Liv is nog steeds een beetje ziek maar ze geeft niet meer over, ze heeft soms alleen nog maar buikpijn, maar ze speelt en waggelt al wel weer rond. Ze eet gelukkig ook weer zonder het meteen weer uit te spugen. Liv zat op de grond te spelen en ik ging naast haar zitten. ''Ben je lekker aan het spelen meisje?'' vroeg ik en ze knikte en keek me blij aan. ''Kom dan gaan we kijken wat papa aan het uit spoken is'' zei ik en ik tilde Liv op.

''Nee papa ik wil lopen'' zei ze en ze begon zich een beetje los te wurmen uit mijn grip. Ik zette haar op de grond en we liepen naar het hotel bed van Harry en mij. ''Harry, Hazz, schatje'' zei ik toen ik Harry wakker schudde. ''Liefje, word wakker. Ik dacht dat je ging douchen'' zei ik toen ik met Liv naast hem ging liggen. ''Maar ik bedacht me'' zei hij met zijn ogen dicht. Ik ging op hem liggen waardoor hij kreunde van de pijn.

''Lou, wil je dat de volgende keer even aan kondigen, je kwam namelijk op een verkeerd plekje terecht'' zei Harry ''Sorry babe, maar je hebt nu wel je ogen open'' zei ik. ''Liv, papa is getrouwd met een klein kind'' zei Harry en Liv begon te giechelen. ''Dat is gemeen'' zei ik en ik deed mijn armen over elkaar en maakte een pruil lipje, wacht Harry heeft gelijk ik ben net een klein kind.''Aw babe, ik hou als nog van je'' zei Harry en hij ging zitten waardoor ik op zijn schoot zat, Harry drukte zijn lippen op die van mij en we belande in een liefdevolle zoen.

''Maar even serieus ga douchen, Eleanor komt zo en ik heb geen zin om jou lichaam aan haar ogen te laten zien'' zei ik ''Waarom niet, jij mag er aan zitten zij niet. ''Ga nou maar douchen'' zei ik ''Okay ik ga al'' ''Mooi'' ''Nadat ik met Liv heb geknuffeld'' zei Harry en ik zuchtte. Ik ging van hem af en Liv ging op Harry's buik liggen. Harry deed zijn armen om haar heen en hij gaf haar een kusje.

''Papa houd van je Liv'' zei hij ''Ik hou ook van jou papa'' zei ze en ze gaf hem een kusje ''En ook van jou pap'' zei ze en ze ging van Harry af en gaf mij ook een kusje. ''En ik ook van jou, maar jij gaat nu met mij mee en jij meneertje gaat nu douchen'' zei ik. ''Pap word streng Liv'' zei Harry en Liv giechelde ''Hazz ik meen het schiet op'' zei ik ''Okay ik ga al'' zei Harry zuchtend en hij kwam het bed uit, hij liep naar de badkamer en ging douchen. Liv stond te springen op het bed en hielt mijn handen vast. ''Wat ben je toch een kind van mij'' zei ik en ik begon met haar mee te springen maar dan op de grond.

HARRY P.O.V

Eleanor, Max en hun dochtertje Angel van bijna 1 jaar zijn bij ons en Liv kan het goed met haar vinden. Ze zijn samen aan het spelen terwijl Louis, Eleanor, Max en ik aan het bij praten zijn. ''Hoe gaat het met je?'' vroeg Louis ongemakkelijk ''Goed'' zei ze ''Mooi, even een vraagje waarom wilde je eigenlijk met ons afspreken?'' vroeg Louis ineens. ''Ik moet je iets vertellen'' zei ze en ik keek naar Louis,

''Ik weet dat jij weet van die belgesprekken die ik had toen je bij mij was'' zei ze ''Ja dus?'' vroeg Louis ''Ik wil graag vertellen waarom ik het deed en wie het was met wie ik belde'' zei Eleanor en Louis keek haar verbaasd aan. ''Het was je echte vader Lou'' zei Eleanor en ik keek haar met een verbaasde blik aan. ''Hij belde mij omdat hij niet blij was met het feit dat je gay bent, en hij wist dat ik echt verliefd op je was, hij kreeg jullie uitnodiging voor jullie bruiloft en gaf mij de opdracht om het te verpesten. Ik heb dat niet gedaan omdat ik het niet over mijn hart kon verkrijgen en omdat er overal mensen stonden die me in de gaten hielden. Daarom gaf ik je die avond ook een blowjob, ik moest iets anders doen iets ergers zodat jullie uit elkaar gingen, maar ik wist niet dat je alles opnam wat er werd gezegd en gedaan, achteraf snap ik niet waarom ik dit heb gedaan maar Lou echt, ik kan mezelf niet vergeven voor wat ik heb gedaan en dat kan ik ook van jullie niet vragen'' zei ze

''ho ho stop, hoe wist mijn vader het in de eerste plaats?'' vroeg Louis terwijl hij een zeurende Liv op zijn schoot zette. ''Geen idee, dat was het gene dat hij me nooit heeft verteld, hij heeft mijn nummer via oude vrienden van mij gekregen en zei dat die vrienden hadden gezegt dat ik hopeloos verliefd op je was wat ook waar was. Ik was zo jaloers op Harry dat ik met zijn spelletje mee deed. Maar nu ik met Max ben en een dochter heb kan ik me echt niet voorstellen dat ik zoiets heb gedaan, ik wil niet dat Angel er achter komt wat ik gedaan heb maar ze komt er vroeg of laat achter en dan weet ze wat liefde met iemand kan doen. het spijt me echt Lou, ik snap het als je me nog erger haat dan eerst maar daar heb je alle recht toe'' zei ze en ik keek Louis aan.

''Ik ben blij dat je het me hebt verteld en dat je in ziet dat je fout zat. Ik laat dit liever achter me omdat ik liever alleen op de leuke dingen terug kijk van die 4 jaar, dus ik ben hier ook niet meer boos om, ik laat het achter me en denk er gewoon niet meer aan. Ik ben blij dat het jullie niet is gelukt anders was Liv hier niet en was ik Harry kwijt. En met mijn vader handel ik dat later wel af, maar het is allemaal goed en ik stel voor dat we gewoon vrienden zijn en dan laten we het verleden met rust'' zei Louis en Eleanor knikte dankbaar en ik gaf Louis een kus.

Na dat we met z'n alle ergens hebben gegeten gingen Eleanor en Max samen met Angel weer weg. Ik weet niet wanneer we ze weer zien maar ik vind het voor voorlopig wel goed. Liv ligt op bed en Louis ligt op de bank te staren naar het plafond, ''Hi sunshine waar denk je aan?'' vroeg ik ''Wat Eleanor me net vertelde'' zei hij ''Wil je je vader spreken?'' vroeg ik voorzichtig en hij knikte. ''Ik wil weten waarom hij eerst zoiets deed en nu ineens met ons wil afspreken'' zei hij ''Als je hem echt wilt zien en spreken ga ik mee en dan moet je hem straks even bellen'' zei ik en hij knikte.

''Dat doe ik morgen wel ik heb er nu geen zin in'' zei hij en ik ging bij hem liggen en ik gaf hem een kusje op zijn wang. ''Ik ben trots op je'' zei ik '''Waarvoor?'' vroeg hij ''Je blijft er zo rustig om'' zei ik ''Misschien is dat omdat ik er niets meer om geef, ik weet dat niets of niemand tussen ons kan komen. Onze liefde is sterker dan een stomme ruzie of het verleden. We zijn er samen door heen gekomen, en nu gaan we het ook samen afmaken'' zei hij ''beloofd?'' vroeg ik ''Beloofd'' zei hij en hij gaf me een zoen.

Hiii hoofdstuk 100 is er al over 9 hoofdstukken maar ik heb nog geen idee waar dat over moet gaan, dus als je ideeën hebt tell me!! Ik ga proberen hoofdstuk 100 zo lang mogelijk te maken. Even voor jullie duidelijkheid dit boek is nog lang niet afgelopen misschien schrijf ik nog wel 100 hoofdstukken na de 100 die er over 9 hoofdstukken aan komt! Dus als je dit boek leuk vind en je bang bent dat het ieder moment kan stoppen weet je vanaf nu dat dat nog lang niet gaat gebeuren!

xxDesiree


the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu