LOUIS P.O.V
''Jullie allemaal mee komen'' zei Paul kwaad. Dit verwacht niet veel goeds dacht ik. ''Het spijt me Hazz'' zei ik tegen Harry ''Schatje het is niet alleen jou fout ik heb ook schuld, we hebben gewoon niet goed genoeg opgelet en we lieten elkaar gewoon zien hoeveel we van elkaar houden.'' Zei Harry waardoor ik knikte en zijn hand vast hield. ''Gaan jullie maar zitten jongens'' zei Paul kwaad
''Louis en Harry, wat bezielde jullie weten jullie wel hoeveel problemen we hier door krijgen?'' zei hij nog bozer. ''We hebben het toch opgelost?'' zei ik nu ook boos ''Jullie fans zijn niet dom Louis ze weten nu allang dat er wat aan de hand is en dat moet stoppen'' zei hij ''Wat moeten ze nu weer doen?'' vroeg Zayn geïrriteerd. ''Dat weten we nog niet maar leuk zal het in ieder geval niet zijn, het spijt me jongens echt maar dan hadden jullie maar beter moeten opletten voor dat jullie in het openbaar gingen zoenen'' zei Paul iets rustiger ''Maar wat ik je wel kan vertellen jongens is dat Eleanor vanaf morgen mee gaat op de tour voor deze laatste twee maanden'' zei Paul ''Wat??? Waarom doen jullie ze dit aan jullie zijn niet goed in jullie hoofd, jullie zeggen wel het spijt me enzo maar jullie menen het helemaal niet want als jullie het hadden gemeend waren Louis en Harry nu samen hand in hand aan het lopen in het openbaar, jullie sporen gewoon niet!'' zei Liam tot mijn verbazing. ''Het is nou eenmaal zo jongens maar nu gaan jullie alsof er niets is gebeurt weer naar het hotel'' zei Paul en hij liep weg.
Harry had het hele gesprek niets gezegd en voor zich uit gestaard maar toen Paul zei dat Eleanor met onze tour mee zou gaan zag ik verdriet in zijn ogen. We zaten nu in het busje om terug te gaan naar de tour bus. Harry zat naast me en had zijn hoofd op mijn schouder liggen en mijn hand vast en mijn hoofd lag op Harry's hoofd. ''Het spijt me Lou'' zei Harry opeens ''Het is jou schuld niet babe'' zei ik ''Over twee jaar spring ik een gat in de lucht als we een nieuw Management krijgen'' zei Zayn waarop we allemaal knikte, niet dat het Management niet aardig is maar op dit soort momenten kunnen we ze wel vermoorden.
We kwamen het hotel binnen en zagen al allemaal nieuwe mensen zitten, lopen, bellen en praten met de receptie medewerkers. ''Harry en ik moeten nog even betalen voor de vaas we komen er zo aan'' zei ik in Liam's oor en hij knikte en ging met de andere jongens naar boven. ''Hallo we waren gister de enige in het hotel en hebben per ongeluk een vaas gebroken'' zei Harry ''Okay fijn dat jullie dat even komen melden en omdat u gister al het hele hotel had geboekt voor zoveel geld laten we het hier bij maar wees de volgende keer iets voorzichtiger'' zei ze met een lieve lach. We keken haar dankbaar aan en gingen naar de andere jongens, gelukkig waren er alleen fans buiten en binnen bijna geen dus de kans dat ze ons hebben horen praten is klein.
''Geregeld jongens?'' vroeg Niall ''Ja en we hoeven niets te betalen'' zei ik en de jongens knikte en ik liep met Harry naar de slaap kamer waar we vanochtend en gister nacht de tijd van ons leven hadden. ''Hazz denk je dat ze ons het laten uitmaken?'' vroeg ik onzeker ''Weet ik niet maar dat ga ik echt niet doen ik ben net een dag jou man en dat laat ik niet van ons afnemen'' zei Harry ''Je hebt gelijk Hazz niemand kan tussen ons in komen omdat ik van je hou'' zei ik en Harry gaf me een kus ''Ik ook van jou schat heel veel'' zei hij en we zoenden weer het was niet met lust maar met pure liefde, maar de kus werd al gouw verstoord door Paul.
HARRY P.O.V
''Jongens we moeten praten'' zei hij en achter hem kwam Simon tevoorschijn. ''We weten wat we gaan doen om de roddels te voorkomen.'' Zei Paul waardoor Louis en ik elkaar bang aan keken. Bang voor wat er zou komen bang voor alles dat we moeten door maken bang dat we nooit een normaal leven gaan krijgen. ''Jullie gaan verhuizen'' zei Simon ''Wat waarheen?'' ''Jullie blijven gewoon in Londen, maar Harry gaat alleen wonen en Louis met Eleanor'' zei Paul ''Wat echt niet doe normaal ik ga echt niet met die bitch in een huis wonen ik ben gek maar niet zo gek'' zei Louis boos ''Louis luister het is dit of jullie maken het uit en er komen camera's in jullie huis om te kijken wat jullie allemaal wel niet uitspoken dus jullie kiezen maar'' zei Paul boos
''Maar dat is privacy schending'' zei ik nu boos ''Het is jullie keuze jongens dus wat gaan we doen twee nieuwe huizen zoeken of camera's ophangen?'' vroeg Paul ''Wat wil jij babe?'' vroeg Louis aan mij ''Ik weet alleen dat ik je niet kwijt wil'' zei ik huilend. Louis trok me in een knuffel en ik huilde nog harder en voelde ook een paar tranen van Louis op mijn hoofd. ''Ik wil jou ook niet kwijt babe'' zei hij en begon ook nog harder te huilen. ''Ik neem aan dat het dan het verhuizen word?'' vroeg Simon meelevend waarop we allebei knikte. ''Dan gaan we dat even regelen, doei jongens'' zei Paul en hij liep de kamer uit. ''Sorry jongens, het komt allemaal wel goed ik beloof het, blijf sterk.'' Zei Simon en hij liep ook uit de kamer.
''Lou?'' vroeg ik ''Ja Hazz?'' ''Wat gaan we nu doen?'' vroeg ik ''Geen idee Hazz maar we hoeven het in ieder geval niet uit te maken.'' Zei hij waarop ik hem een kus gaf. ''Ik hou van je en ik wil je niet meer kwijt nooit niet'' zei ik en hij gaf me nog een kus. ''Ik hou ook van jou en ik wil jou ook nooit meer kwijt'' ze hij. ''Ik ga even slapen ik heb verschrikkelijke hoofdpijn'' zei ik en hij knikte ''Moet ik een aspirientje voor je halen babe?'' ''Nee schat als ik ga slapen is het zo weg denk ik'' ''Okay babe ga dan maar snel slapen'' zei hij en hij hielp me met uitkleden en deed dat ook bij zichzelf en we gingen allebei slapen. Ik lag in de armen van mijn man en misschien was dit wel de laatste keer dat het kon dus genoot ik van elke seconde.
Hi people hier weer een hoofdstukje!!!! bedant voor alle comments en votes van de andere hoofdstukken. Ik weet nog niet wanneer ik verder ga schrijven want binnekort hebt ik Melody's hulp weer nodig anders klopt mijn verhaal niet meer maar ik weet niet wannneer ze kan dus alvast sorry.
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...