New family members

581 29 8
                                    

LOUIS P.O.V

Vandaag gaan Harry, Rose, Eleanor en ik kijken voor een hondje, ik heb er zoveel zin in, ik kan niet wachten. Het is nu september en volgende maand hebben we een klein kindje. We zitten nu in de auto en ik kan gewoon niet stil zitten. ''Jezus Lou als je ook zo doet bij de bevalling ga ik je wurgen'' zei Harry lachend ''Dan moet je alles alleen doen en je kan geen leuke dingen meer met me doen want dan zit je in de bak en dan is ons kindje alleen en dan word het kindje een probleem kind omdat jij mij hebt gewurgd'' zei ik ''Laat maar, ik ga je niet wurgen want daarvoor hou ik teveel van je'' zei hij en ik zette een kusje op zijn wang.

''Hallo kan ik jullie ergens mee helpen?'' vroeg de man van de winkel. ''Ja wij zoeken een puppy'' zei ik blij. ''Dan kunt u nu even met mij mee lopen'' zei de man en ik huppelde achter hem aan. ''Wat voor soort hond wilt u?'' vroeg de man. ''Uhh maakt niet uit'' zei ik ''We hebben hier de poedels, daar de labradors, daar de terriërs en daar hebben we de chiwawa's'' zei hij. Ik liep naar de labradors en een klein wit labradortje kwam naar me toe en wiebelde met zijn staart. ''Dat word hem'' zei ik blij en Harry kwam bij me staan en knikte meteen. ''Okay hier zijn de papieren, halsbandje, riem, voerbakken, en wat speeltjes en dan wens ik u een fijne toekomst met deze hond'' zei hij en wij bedankte hem. ''OMG we hebben een hond'' zei ik tegen Harry en hij grinnikte.

''Boys we hebben een hond!'' schreeuwde ik door de bus heen. ''OMG waar'' zeiden ze en ze kwamen naar ons toe. ''Aww wat een schatje die gaat Loki echt leuk vinden'' zei Liam ''Hoe heet hij?'' vroeg Niall ''Geen idee dat moeten nog bedenken'' zei ik en ik keek naar Harry die de spullen neer zette en water en wat eten in zijn voerbakken deed. ''Hazz wat is een leuke naam voor onze hond?'' vroeg ik ''Geen idee babe'' zei hij ''Wacht het moet op Tomlinson lijken, nou ja het moet er bij passen'' zei ik. ''Uhh Tommo'' zei Niall ''Nee dat is mijn bijnaam ''Uh wat dacht je van Tommie?'' vroeg Harry en ik sprong om zijn nek, ''Dat is het babe Tommie Tomlinson'' zei ik blij en ik gaf Harry een kus.

''Tommie zit'' zei ik tegen hem, ''Tommie ga nou is zitten'' zei ik toen hij nog steeds niet zat. ''Lou je moet hem wel een koekje geven anders doet hij niets'' zei Harry. ''Thanks babe'' zei ik en ik rende naar de keuken en haalde een paar hondenkoekjes. ''Okay Tommie, zit'' zei ik en hij ging zitten zodra hij het koekje zag. ''OMG zag je dat hij deed wat ik zei'' zei ik blij nadat ik hem het koekje had gegeven. ''Goedzo babe'' zei Harry en hij gaf me een kus.

HARRY P.O.V

Het is nu al bijna het eind van de Tour, we moeten alleen nog vanavond en morgen en dan mogen we weer naar huis, waar ik totaal geen zin in heb want dan moet ik weer zonder Louis slapen, en wachten tot de baby er eindelijk is. Sophia was hier gister maar ze ligt nu in het ziekenhuis, ze had heel veel pijn in haar buik, dus we denken dat de tweeling geboren word maar we hebben nog geen berichtje gehad van Liam dus we weten het niet zeker. ''Hazz wij moeten volgende week naar het ziekenhuis toch?'' vroeg Louis ''Ja we moeten een week van tevoren in het zieken huis zijn, omdat dat beter is voor het kindje, maar OMG dan wordt het misschien wel volgende week geboren'' zei ik blij en Tommie sprong op mijn schoot.

Tommie zit heel vaak bij Rose op schoot en dan kijkt hij op als de baby beweegt, maar hij kan er wel een hele dag blijven zitten. ''Tommie heeft nu al een band met onze baby'' zei ik en Louis knikte. ''Jongens Liam belde net en hij zei dat Sophia aan het bevallen is, dus we gaan nu naar het ziekenhuis'' zei Niall. ''Wacht even'' zei Louis en hij pakte de riem van Tommie en hij liep met hem naar buiten nog geen 5 minuten later was hij weer terug maar zonder Tommie. ''Waar heb je hem gelaten?'' vroeg ik ''Bij Lou en Lux, nou kom we gaan'' zei hij en ik hielp Rose overeind komen, ze wordt echt steeds zwakker, ze kan niet meer zelf lopen of opstaan dus moeten wij haar steeds helpen, niet dat ik het erg vind om haar te helpen, maar ik vind het echt super zielig.

LIAM P.O.V

28-9-2014 13:43u

''Je kan het babe'' zei ik en ik hield haar hand vast die ze meteen fijn kneep. ''Ahhhahahahah'' zei ze huilend en ik wreef met mijn overige hand over haar wang heen. ''je kunt het liefje'' zei mijn moeder ''Luister Soph je kan het ik geloof in je, en denk aan die twee schatjes die je over een paar minuten in je armen hebt'' zei haar moeder en Sophia knikte. ''Ahhhahahhh'' schreeuwde ze. ''Mevrouw Payne we kunnen het eerste kindje al zien, nog een paar keer goed persen'' zei de dokter. ''AAAAAAAHHHHH'' schreeuwde ze uit en we hoorde gehuil waardoor er tranen van geluk over Sophia's wangen liepen. ''Kom op Babe je kan het'' zei ik. ''Aaaaaahhhhh'' riep ze van de pijn.

28-9-2014 13:56u

''Ahhhhhh'' gilde ze, en toen hoorde we twee kleine baby's huilen. ''Liam wil jij de navelstreng door knippen?'' vroeg de dokter en ik knikte. De baby's werden aan Sophia gegeven en ik maakte meteen een foto en gaf Sophia een kusje. ''Hoe heten ze?'' vroeg de verpleegster. ''Omze zoon heet James Ian Payne en onze dochter heet Diana Sophie Payne'' zei ik. ''Wie is er als eerst geboren?'' vroeg Sophia's moeder. ''Diana is om 13:50 geboren en James is om 13:55 geboren'' zei de verpleegster. ''Het is je gelukt babe, ik ben zo trots op je'' zei ik en Sophia gaf mij de baby's en op dat moment kwamen de jongens binnen.

HARRY P.O.V

''OMG Li, ze zijn zo schattig'' zei ik en ik gaf Sophia een kus en knuffel. ''Gefeliciteerd jongens'' zei Louis en hij gaf Sophia ook een kus en knuffel. ''Wie is er als eerst geboren?'' vroeg Niall. ''Diana is 5 minuten eerder geboren'' zei Sophia trots. ''Nou gefeliciteerd guys, maar wij gaan nu wel weer want anders word het een beetje druk en jullie familie wil die twee natuurlijk ook zien'' zei ik en wij liepen weer naar de auto. Ik kan nu al helemaal niet wachten tot dat onze baby er is!

Nou guys de tweeling is al geboren nu de rest nog! Het volgende hoofdstuk heb ik ook al af dus die plaats ik of morgen of vanavond! ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden! Wat vinden jullie btw van Tommie?! Please comment, Ik ga btw Kate veranderen in Melissa want het schijnt zo te zijn dat Niall met een Melissa date sorry voor de verwarring! please comment!

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu