LOUIS P.O.V
Het is nu eindelijk Liv’s verjaardag en vanwege alle verjaardagen van de kinderen hebben we even twee weekjes vrij. Ik kan niet geloven dat Liv nu 1 is. Diana, James, Jeremy en Lissa zijn ook allemaal al 1 en Emma word over 4 dagen 1. ‘’Gefeliciteerd met je dochter’’ zei Harry blij en hij gaf me een kus op mijn wang. ‘’Jij ook liefje, maar zullen we ons kleine meisje nu feliciteren?’’ vroeg ik en Harry knikte. We liepen onze kamer uit en liepen naar die van Liv, ‘’Happy birthday to you, happy birthday dear Liv, happy birthday to you!’’ zongen Harry en ik en Liv lachte blij. ‘’Gefeliciteerd liefje’’ zei Harry en hij tilde haar op. ‘’Danke wel papa’’ zei ze en ze gaf Harry een kus. ‘’Gefeliciteerd schat’’ zei ik ‘’Danke wel pap’’ zei ze en ik nam haar over van Harry en ik gaf haar een kus. Sinds Liv haar eerste woordje zei, zegt ze nu altijd tegen Harry papa en tegen mij pap, ze leert nu ook veel andere woordjes, en die spreekt ze gewoon echt super schattig uit.
We liepen weer naar Harry’s en mijn kamer en ik legde Liv op het bed neer, ‘’Wat wou je super graag hebben?’’ vroeg ik. ‘’Pop’’ zei ze, ‘’Kijk eens Liv’’ zei Harry met een groot cadeau in zijn handen. ‘’Dit is je cadeautje van Papa en mij’’ zei ik toen Harry het aan haar gaf en achter haar ging zitten. Ze scheurde het papier er vanaf (met onze hulp) en keek ons blij aan toen ze de pop die ze heel graag wou erin zag zitten, ze stak haar armpje uit en ik tilde haar op mijn schoot. Liv gaf me een dikke knuffel en daarna ook Harry, ‘’Danke wel papa’s’’ zei ze blij. We liepen naar beneden, waar Harry en ik het al helemaal hadden versiert, en Tommie kwam op ons af rennen, ik zette Liv op de grond en ze begon meteen Tommie te knuffelen.
Harry had haar pop open gemaakt en aangezet en Liv is er al druk mee aar het spelen, ze heeft de pop op Tommie’s rug gezet, en Tommie vond het allemaal goed. ‘’Liv kom we gaan eventjes wat eten dan kan je straksjes weer even spelen’’ zei ik en ik tilde haar op en zette haar in haar stoeltje. Harry had wafels gemaakt omdat Liv dat echt super lekker vind. ‘’Nou Liv dan gaan we jou even een mooi jurkje aan doen, want zometeen komen opa en oma en je tantes en ooms, je je nichtje en Niall, Zayn en Liam met hun kinderen’’ zei Harry en Liv begon te juichen. Ik tilde Liv op en liep met haar naar de badkamer.
HARRY P.O.V
Liv is nu 1 en ik kan niet geloven dat we nu al een jaar vaders zijn van een super mooi meisje. Louis is haar nu even wassen en dat moet ik ook maar eens doen. Ik liep naar boven en ik hoorde luid gelach, ik liep er naar toe en ik zag dat Louis met Liv een water gevecht hadden. ‘’Papa’’ zei Liv toen ze mij zag. ‘’Wat is hier gebeurt?’’ vroeg ik lachend. ‘’We hadden een water gevecht’’ zei Louis en hij kreeg een schep water over zijn hoofd heen. ‘’Nou uh okey dan kan ik dat ook weer wassen, ik ga ook even douchen, schieten jullie wel even op’’ vroeg ik aan Louis die knikte. Liv heeft in haar kamer een badkamer en Louis en ik ook er is ook nog een gasten badkamer, maar die is nog nooit gebruikt.
Toen we alle drie klaar waren en weer beneden waren was Liv met haar nieuwe pop en Tommie aan het spelen, Louis was even wat dingen aan het opruimen en ik stond in de keuken om de laatste dingen te regelen. De bel ging en ik hoorde dat Louis naar de deur liep. ‘’Gefeliciteerd’’ hoorde ik Johanna zeggen, ik ging uit de keuken en ik liep naar de woonkamer. ‘’Gefeliciteerd met je dochter’’ zei Johanna toen ze me een knuffel en een kus op mijn wang gaf. ‘’Dankje, en jij met je kleindochter’’ zei ik en ze lachte, Louis gaf Liv over aan Johanna. Iedereen ging zitten en de bel ging nog een keer, dit keer deed ik open samen met Liv en ik zag Gemma, Ashton en Lissa staan. ‘’Hi guys kom erin’’ zei ik.
Toen iedereen er was waren alle kinderen waaronder ook Daisy, Phoebe, Doris en Ernie aan het spelen waren, praatte we over van alles, ‘’Maar de fans hebben jullie coming out best goed verwerkt’’ zei mijn vader ‘’Ja als we dat hadden geweten hadden we nooit zolang hoeven liegen’’ zei Louis toen hij op mijn schoot ging zitten. ‘’Ik ben echt trots op jullie jongens, jullie hebben waarschijnlijk de ultieme test doorstaan, 4 jaar liegen tegen de hele wereld, elkaar zien met een ander, niet samen wonen’’ zei Johanna.
‘’Ik denk dat het ons alleen nog maar sterker heeft gemaakt, ik bedoel als we iets stoms doen ofzo moeten we elkaar alleen even wijzen op dit dat we 4 jaar hebben moeten vechten voor onze relatie en dat we een dochter hebben, maar ik ben door dit alles alleen nog maar meer van hem gaan houden’’ zei ik
ANNE P.O.V
Ik ben zo trots op Louis en Harry, na alles wat er is gebeurt zijn ze nog steeds helemaal verliefd, ze hebben een super lieve dochter waar ze heel veel om geven en die ze heel goed opvoeden, ze zijn door gegaan zelfs wanneer ze dachten dat ze het niet meer aan konden, ze zijn een hele grote inspiratie bron. Louis en Harry kunnen de wereld aan en dat hebben ze in 4 jaar bewezen. ‘’Liv wie is dat?’’ vroeg Louis aan Liv wijzend naar mij, ‘’Oma’’ zei ze ‘’Goedzo schat’’ zei ik en ik nam haar over van Louis en gaf haar een kus, er kwam nog een klein meisje bij me zitten, ik tilde Lissa ook op en ik had nu mijn twee klein dochters op schoot. Ik gaf ze allebei een kus en zette ze weer neer.
LOUIS P.O.V
Iedereen was weer weg, en ik zat samen met Harry en Liv op ons bed. Liv valt altijd inslaap in ons bed en dan leggen we haar over in haar bed. ‘’Haaltje haaltje’’ zei ze ‘’Okay wat voor verhaaltje zal ik vanavond vertellen?’’ vroeg Harry. ‘’Oh ik weet het, lang lang geleden was er een klein meisje genaamd Olivia ze speelde buiten met haar hondje, maar het hondje liep weg, Olivia ging overal zoeken maar ze kon hem niet vinden, Olivia deed haar ogen dicht en wenste dat er een toverprins was. ‘’Ik ben Olivia’’ zei het kleine meisje toen ze de prins zag, ‘’Ik ben prins Louis en ik kom je helpen zoeken naar je hondje’’ zei prins Louis. Prins Louis en Olivia keken overal, en toen kwam ineens uit de wasmand een klein hondje tevoorschijn. ‘’Dat is mijn hondje, bedankt voor het helpen met zoeken’’ zei Olivia toen ze haar hondje knuffelde, ‘’Graag gedaan Olivia’’ zei prins Louis en prins Louis vloog weg. En Olivia en haar hondje leefde nog lang en gelukkig’’ vertelde Harry en ik lachte naar hem. Liv was in slaap gevallen en ik bracht haar naar haar eigen bedje.
Harry was alles aan het opruimen beneden en ik hielp hem een beetje, ‘’Denk je dat ze een leuke verjaardag had?’’ vroeg ik, ‘’Ik weet het wel zeker, ze kon niet stoppen met lachen’’ zei hij en ik gaf hem een kus. ‘’Ik hou van je’’ zei ik ‘’Ik van jou’’ zei hij en hij gaf me een kus, we gingen op de bank zitten en keken nog even een film, dit heb ik echt gemist al die jaren, even lekker samen op de bank liggen met een film op, na een drukke dag. Voor mij mag het iedere dag wel zo.
Hii nou Liv is 1 YAY sorry dat het al zo snel is gegaan in mijn boek, maar ik heb leuke ideeën (vind ik zelf) voor als Liv wat ouder is. please zeg in een comment waarom jij trots bent op Larry! haha ik hoop dat jullie het hoodstuk leuk vonden en als je nog vragen hebt voor de Q/A mag je die altijd stellen! please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...