Our beautiful little daugter

693 29 16
                                    

HARRY P.O.V

Ik word wakker van mijn favoriete wekker, Louis is ook meteen wakker en kijkt me blij aan. We liepen ons bed uit en gingen naar onze wekker toe. ''Good morning sunshine'' zei ik tegen Liv en ze begon te lachen. Liv is echt een super vrolijk meisje, sinds de eerste keer dat ze naar Louis heeft gelachen doet ze het nu bijna 24/7. Het is nu Augustus en Liv is dus over twee maanden alweer 1 de tijd gaat echt snel. ''Gaan we even wat eten?'' vroeg Louis aan Liv en ze begon erg druk te doen met haar beentjes. Ik tilde haar op en we liepen naar de rest.

''Kunnen we ruilen van kinderen?'' vroegen ze meteen aan ons ''Nee geen spraken van, hoezo?'' vroeg Louis. ''Onze kinderen zijn al wakker vanaf 5 uur'' zei Perrie uitgeput. ''Okay laten we het zo afspreken, er gaan er nu twee ouders douchen en dan letten wij op de kinderen. Nadat de eerste twee zijn geweest dan gaan de volgende en zo door okay?'' vroeg ik en iedereen knikte. Zayn en Perrie gingen als eerst en daarna Liam en Sophia en daarna Niall en Kate en daarna Louis Liv en ik.

''Waarom namen jullie Liv ook mee?'' vroeg Kate ''Omdat ze ook even gewassen moest worden en dan hadden jullie een kind minder om op te passen'' zei Louis. ''Wij gaan even een stukje wandelen met Liv gaat er iemand mee?'' vroeg ik terwijl ik Liv haar zomer jasje aan deed. ''Wij gaan wel mee'' zeiden Melissa, Sophia en Perrie en wij knikte. We liepen met de buggy's naar buiten en begonnen naar een parkje te lopen. ''OMG LARRY OMG OMG OMG'' schreeuwde een meisje ''Mag ik please met jullie op de foto?'' vroeg ze en wij knikte. ''Ik geloofde altijd al in LARRY, ik hou van jullie en Liv is super schattig'' zei ze en we bedankte haar en we liepen verder. We gingen op een bankje zitten en Louis haalde Liv uit de buggy. Ondertussen waren we al omringt door onze camera ploeg voor onze reality-serie, door fans en natuurlijk de paps.

''Louis hoe vind je het dat Liv zoveel lijkt op Harry?'' vroeg een fan ''Ik vind het schattig'' zei hij blij en ik knikte. Ik gaf Liv een kusje op haar voorhoofd en ze begon te lachen. ''Ahhhwwww'' zei iedereen die om ons heen stond. Ik grinnikte en Louis gaf me een kus op mijn wang. ''Jullie zijn een echt super schattig gezinnetje'' zei iemand van de paps. ''Dank je'' zei Louis en hij gaf me nu een kus op mijn mond. ''Kom dan gaan we weer naar de jongens'' zei Sophia en we knikte,

LOUIS P.O.V

De hele terugweg heb ik Liv vast gehouden en duwde Harry de buggy, ik heb het perfecte gezin en ik hou zoveel van ze. ''Ik breng Liv even naar bed'' zei ik en Harry knikte. ''Slaap lekker beautiful'' zei ik tegen Liv en ik gaf haar een kusje. ''Ze slaapt'' zei ik toen ik achter Harry ging staan en mijn armen om zijn middel deed. ''Mooi, wil je wat eten?'' vroeg Harry aan mij terwijl hij zich in mijn armen omdraaide en me aan keek. ''Zoals?'' vroeg ik ''Ik kan een eitje voor je maken'' zei hij ''Is goed babe'' zei ik en ik gaf hem een kus. Hij wou naar de koelkast lopen maar ik bleef hem vast houden. ''Schatje zo kan ik toch geen eitje maken?'' zei hij ''Ik wil gewoon even met je knuffelen'' zei ik met een pruillipje. ''Okay even dan'' zei hij en hij gaf me een stevige knuffel. Ik gaf hem kusjes in zijn nek. ''Lou niet nu okay, want nu ga ik een eitje maken'' zei Harry en hij liet me los

''Dank je liefje'' zei ik toen Harry me een bord met een eitje op brood met spek gaf. ''Graag gedaan schat'' zei hij en hij kwam naast me zitten. ''Harry kan je even op Diana letten?'' vroeg Sophia ''Ja tuurlijk geef haar maar'' zei hij en Sophia gaf Diana aan Harry. Diana werd meteen stil en viel inslaap. ''Nou dat ging makkelijk'' zei ik en ik gaf Harry een kus op zijn wang. 5 minuten later kwam Liam naar ons toegelopen. ''Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?'' vroeg hij verbaasd aan Harry kijkend naar Diana. ''Geen idee ze keek me aan werd stil en viel inslaap'' gaf Harry een korte samenvatting. ''Ohwkey?'' zei Liam verward. Harry gaf Diana weer aan Liam en hij ging naast ons op de bank zitten.

''Waar zijn Niall en Melissa?'' vroeg ik toen iedereen behalve hun op de bank zaten. ''Ze zijn even Jeremy in bad doen denk ik'' zei Perrie en ik knikte. Ik had James vast en ik begon gekke bekken naar hem trekken waardoor hij moest lachen. Harry en ik hoorde zacht gebrabbel uit de babyfoon komen en we kregen allebei meteen een lach op onze gezichten. ''Ik ga haar wel even halen'' zei Harry en hij liep naar Liv toe. Omdat de babyfoon nog aanstaat kunnen we horen wat hij tegen haar zegt. ''Goedemorgen Sunshine, heb je lekker geslapen?'' zei Harry tegen haar. Awww wat is hij toch lief voor zijn dochter omg. ''Zal ik jou even een schone luier geven en gaan we dan naar papa?'' vroeg hij aan haar en ik hoorde meteen veel gebrabbel. ''Ja dat vind jij wel leuk hè om naar papa te gaan'' zei Harry en ik kreeg meteen een lach op mijn gezicht. ''Zo nu ben je weer een schone dame'' zei Harry. ''Dan gaan we nu naar papa!'' zei Harry en ik hoorde hem al aan komen.

''Je bent zo lief voor haar'' zei ik meteen en iedereen stemde mee in. ''Hoe bedoel je?'' vroeg Harry verward. ''De babyfoon staat nog aan dus we konden alles horen'' zei Perrie ''Oh oke'' zei Hary en hij liep met Liv naar de keuken om waarschijnlijk haar flesje te maken. ''Hi guys'' zei Niall toen hij binnen kwam met Jeremy en Melissa. ''Hi Ni'' zeiden we en hij ging op de bank zitten met Jeremy op zijn schoot. Harry kwam aan met Liv terwijl hij haar het flesje gaf. Liv dronk hem helemaal op. ''Goed zo meisje ik ben trots op je'' zei ik trots en Harry gaf haar een kusje. Harry zette Liv neer en ze begon te kruipen. ''Ik kan niet geloven dat ze al bijna 1 zijn'' zei Melissa kijkend naar de kinderen die met elkaar aan het spelen zijn. ''Ik ook niet maar het is toch echt zo'' zei ik en Harry gaf me een kus.

Hiii hier is weer een hoofdstukje yay, ik hoop dat jullie het boek nog een beetje leuk vinden!! haha hebben jullie misschien nog vragen voor Marlieke, Gemma, Lottie en Eleanor? please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu