LOUIS P.O.V
Langzaam werd ik wakker, ik keek naast me maar daar lag niemand meer, ik keek op mijn mobiel voor de tijd, 10 uur zag ik staan, meestal ben ik nu al 3 uur wakker en ren ik het huis rond. Ik stond op en liep naar beneden, het rook heel lekker dus ik nam aan dat Harry in de keuken stond, ik liep naar de keuken toe, ik zag Harry in alleen zijn boxer en zingend twee eitjes maken, ik maakte er een foto van en plaatste hem op Twitter. @Louis_Tomlinson: @Harry_Tomlinson Looking good honey xx, ik drukte op Tweet en Harry’s mobiel ging gelijk af. Met een snelle beweging draaide hij zich om en zag hij mij. ‘’Lou, moest je echt die foto op Twitter zetten?’’ vroeg hij en ik knikte ‘’Ja dat moest’’ zei ik en ik liep naar hem toe en ik kuste zijn schouder en liep toen weg naar de koelkast.
Na het eten werd Harry gebeld, ‘’Ja Gem ik zal het vragen’’ zei hij ‘’Lou, Gems vraagt of we met haar, Ashton en Lissa naar de dierentuin willen als we Liv weer hebben opgehaald’’ zei hij ‘’Ja tuurlijk’’ zei ik, ‘’Is goed we gaan over een uurtje Liv halen, anders kom jij daar ook heen en eten we bij mam vanavond’’ zei hij en ik lachte naar hem. Harry vind familie echt heel erg belangrijk, en zeker omdat hij onze familie niet vaak ziet doet hij er alles aan om een keer langs te kunnen. ‘’Als jij mam dan even belt dan ga ik even douchen want anders zijn we te laat bij Liv’’ zei hij en na 2 minuten deed hij zijn mobiel uit en liepen we samen naar boven.
Harry en ik zaten in de auto naar Holmes Chapel, ‘’Waarom komt mijn moeder niet ook gewoon in Londen wonen, ik bedoel haar beide kinderen wonen er en haar kleinkinderen en schoonzonen’’ zei Harry, ‘’Omdat ze daar vriendinnen en een baan heeft schat’’ zei ik en hij zuchtte ‘’Zou ons kleine meisje ons gemist hebben?’’ vroeg hij ‘’Ik denk het wel, maar het was het voor ons waard toch?’’ vroeg ik ‘’Het was het helemaal waard babe, na zo’n lange tijd was het echt fijn’’ zei hij en hij gaf me een kusje op mijn hand omdat ik aan het rijden was. Na 3 lange uren rijden waren we dan eindelijk in Holmes Chapel.
We stapte uit en voordat we naar de deur liepen greep Harry mijn hand nog vast. Harry drukte op de deur bel en Robin deed de deur open met Liv op zijn arm. ‘’Papa’s’’ zei Liv blij en Harry nam haar over van zijn stiefvader en we liepen naar binnen. Ik gaf Anne een kus op haar wang en een knuffel. Harry was aan het knuffelen met Liv terwijl Liv heel hard moest lachen. ‘’Papa raar’’ zei ze tegen mij en ik knikte. Harry liet haar los en Liv kwam met haar armpjes open naar me toe rennen. Ik tilde haar op en knuffelde haar terwijl Harry zijn moeder bedankte voor het oppassen. ‘’Heb je ons gemist meisje?’’ vroeg ik toen ik met mijn hand over haar hoofdje heen wreef. ‘’Ja’’ zei ze en ze knuffelde me weer.
‘’Is ze lief geweest?’’ vroeg Harry ‘’Ja heel lief alleen heeft ze veel gehuild, in de auto en toen ze moest slapen’’ zei Robin ‘’Papa?, Tommie?’’ vroeg Liv aan Harry, ‘’Tommie is daar lieverd’’ zei Harry wijzend naar Tommie en mij omdat ik hem aaide. ‘’Is Tommie ook lief geweest?’’ vroeg ik ‘’Ja hij heeft zich goed gedragen, en toen Olivia moest huilen kwam hij haar troosten, dus hij heeft zich super gedragen’’ zei Anne. Onze moeders gebruiken bijna altijd haar hele naam, waarom weet ik niet, dat doen ze gewoon.
HARRY P.O.V
Na een half uur waren Gemma, Ashton en Lissa er ook en vertrokken we naar de dierentuin. Liv was onderweg in slaap gevallen, en Louis had mijn hand vast. Na 10 minuten waren we er en ik haalde Liv uit de auto. Louis haalde haar buggy uit de achterbak en ik zette haar in de buggy. ‘’Pap, open’’ zei ze ‘’Straks mag je lopen Liv niet nu’’ zei Louis ‘’Iv open’’ zei ze ‘’Liv, straks niet nu’’ zei ik ‘’Iv open’’ zei ze Liv kan de L nog niet zo goed uit spreken dus ze zegt Iv in plaats van Liv. ‘’Liv klaar nou, straks mag je lopen, kijk Lissa zit ook in de buggy’’ zei ik en Liv zuchtte.
Louis haalde Liv uit de buggy en tilde haar op toen we bij de apen waren. ‘’Kijk Papa’’ zei ze en ik keek naar de apen. Louis trok een gek gezicht naar Liv en ze begon hard te lachen, ‘’Gekkie’’ zei ze en ze deed haar handen op zijn gezicht waardoor ik nu helemaal in een deuk lag. We kwamen bij een speeltuintje, Lissa en Liv gingen voor ons in de zandbak spelen, dus we konden ze goed in de gaten houden.
‘’Ash wanneer gaan jullie nou op tour?’’ vroeg ik ‘’Over twee weken’’ zei hij ‘’Liv niet doen, zand is niet om te eten’’ zei Louis en hij haalde haar uit het zand en maakte haar mond schoon. ‘’Kijk eens Liv dit mag je wel eten’’ zei ik en ik gaf haar een koekje, Lissa kwam naar me toe lopen, ik trok haar op mijn schoot en gaf haar ook een koekje. ‘’Lissa begint eindelijk een beetje door te slapen’’ zei Gemma ‘’Dat is fijn, niet alleen voor jullie maar waarschijnlijk ook voor haar’’ zei Robin. ‘’Nou Liv heeft ontdekt dat de ochtend speeltijd is, die word steeds sneller wakker maar in de middag slaapt ze dan wel weer lang door’’ zei Louis. Lissa wou van mijn schoot af dus ik zag haar aan Ashton, ze legde haar hoofdje op zijn borst en viel in slaap.
Toen we bij de olifanten en giraffen waren geweest gingen we weer naar mijn moeders huis. We hadden de meiden in bed gelegd en zaten met z’n allen op de bank. Mijn moeder is verhuisd naar een veel groter huis en heeft kamers over, dus toen ze hoorde dat ze twee kleinkinderen kreeg, maakte ze voor ieder kleinkind z’n eigen kamer. ‘’Maar Liv is wel veranderd, kwa gedrag’’ zei Gemma ‘’Ja Liv is niet meer zo rustig als ze eerst was maar ik denk dat dat gewoon is omdat ze haar energie kwijt moet, maar ze is nog steeds ons kleine schatje’’ zei ik en ik gaf Louis een kus.
Ik sta met mijn moeder en Gemma in de keuken, we maken onze familie lasagne, dat maakte we altijd toen ik nog thuis woonde. Gemma dekte de tafel en ik deed wat stokbroodjes in de oven terwijl mijn moeder de lasagne maakte. De meisjes waren ook al wakker, Lissa speelde met Tommie en Liv lag rustig bij Louis op schoot met haar duimpje in haar mond. ‘’Jongens we kunnen eten’’ zei mijn moeder toen ze de lasagne op tafel neerzette. Louis zette Liv in de stoel naast hem neer.
Na het eten gingen we weer naar huis, ik zette Liv in de auto en Tommie ging ernaast liggen, omdat Louis al de hele dag overal heen heeft gereden reed ik terug naar Londen. Het was fijn om weer even met mijn familie iets te doen, maar wat zal ik blij zijn als ik weer lekker naast Louis in bed kan gaan liggen. Liv sliep inmiddels al en Louis ook, ik legde mijn hand op zijn been en lette goed op het verkeer, na 3 uur waren we eindelijk thuis, ik maakte Louis wakker en haalde Liv uit de auto. Louis nam Tommie mee en we liepen naar binnen. Tommie hadden we bij mijn moeder al uitgelaten dus we konden meteen gaan slapen. Ik deed Liv’s kleertjes uit en deed haar Pyjama bij haar aan. Slaap lekker liefje’’ zei ik en ik drukte een kus op haar hoofdje. Ik liep weer naar onze slaapkamer en deed mijn kleren uit en ik ging naast Louis liggen die al aan het slapen was.
Hii sorry voor dit slechte hoofdstuk ): Morgen ga ik niet updaten voor geen een boek, ik moet echt gaan leren voor Duits maar Donderdag komt er wel weer een! alvast sorry! please comment!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...