HARRY P.O.V
Ik voelde getrek aan mijn haar dus ik werd wakker. ''Hey lieverd, ben je al wakker?'' vroeg ik en Liv knikte en ze kwam tegen me aan liggen, ik gaf haar een kusje op haar voorhoofdje. ''Pap slaapt nog'' zei Liv en ik knikte ''Hij is vast moe van gister'' zei ik en ik ging op mijn rug liggen en Liv kwam op mijn buik zitten. Ze pakte mijn hand en ze bekeek hem, ze deed onze handen op elkaar net zoals een high five, haar handje is een kwart van mijn hand, het is zo schattig. Ineens voelde ik hoe Louis naast me ging liggen en hij legde zijn hoofd op mijn borst. Ik gaf hem een kusje en Liv begon te giechelen, ik deed snel mijn hand voor haar mond en meteen was ze stil. ''Harry'' zuchtte Louis ''Ja baby?'' vroeg ik zacht ''Wil je me een kusje geven?'' vroeg hij en ik grinnikte en ik gaf hem een kusje.
''Hey Liv'' zei Louis toen hij zijn lippen van die van mij had gehaald, en hij haalde haar van mijn buik af en hij begon haar te knuffelen. Louis gaf haar kusjes op haar wang en ik haar nek en Liv begon heel hard te lachen, ''Pap's baard kietelt'' zei ze lachend Louis stopte en liv ging van het bed af en ze rende de kamer uit, ''Liv, wat ga je doen?'' vroeg ik maar ik kreeg geen antwoord ''Liv'' riep Louis maar weer reageerde ze niet ik zuchtte en ik stond op. ''Liv Darcy Tomlinson kom nu hier heen'' zei ik ''Liv ik meen het war ben je?'' vroeg ik toen ik in haar kamer was.
Ik zag haar verstopt zitten achter een reuze Beer, ''Ik heb je gevonden'' zei ik en ze begon te lachen. ''Vandaag komen je zusjes toch langs?'' vroeg ik toen we weer in louis en mijn kamer waren, ''Ja, maar alleen Lottie, Fizzy, Daisy en Phoebe, Doris en Ernest gaan met mijn stiefvader en moeder ergens heen'' zei Louis ''Okay, wat gaan we eigenlijk doen?'' vroeg ik ''Geen idee, dat zien we wel als ze er zijn, waarschijnlijk willen ze in de sneeuw spelen samen met Liv'' zei Louis en ik grinnikte.
''Okay, laten we naar beneden gaan'' zei ik en ik tilde Liv op. We liepen met z'n drieën naar beneden en ik zette Liv op de grond en meteen begon ze Tommie te knuffelen. ''Goede morgen Tommie'' zei ze en ze gaf hem een kus. Ik liep naar de bank en ik ging erop liggen. Meteen voelde ik dat er iemand op me ging liggen. ''Hey Lou, lig je lekker?'' vroeg ik en hij knikte en hij gaf me kusjes in mijn nek.
''Lou ik hou ook van jou maar ik wil geen love bite waar Liv bij is'' zei ik ''Jammer voor je'' zei hij en hij zette zijn lippen weer in mijn nek en hij zoog mijn bloed omhoog op de plek waar hij ze altijd zet. Ik kreunde zo zacht mogelijk en Louis keek trots naar de Love bite die hij net had gezet. ''Wees er maar trots op want je bent de enige die ze krijgt van mij'' zei Louis en ik grinnikte en ik gaf hem een kus. ''Dus wat gaan we eten schatjes?'' vroeg ik ''Broodje kaas'' zei Liv toen ze naar ons toe kwam, ''Je word al zo snel groot laat het stoppen'' zei Louis toen hij van mij af ging en Liv stevig vast had.
Na het eten en het douchen en aankleden zaten we te wachten op Louis' zusjes. Ik was aan het strijken en Louis was met Liv en Tommie aan het spelen. ''Liv kom daar vanaf'' zei Louis en ik keek op Liv stond op de salon tafel te dansen, Louis tilde Liv van de tafel af en Liv rende meteen weg. Ik grinnikte even en toen ging de bel, Louis stond op en Liv rende achter hem aan. Ik hoorde de zusjes van Louis al helemaal blij Liv's naam roepen, ik grinnikte even ik vouwde het laatste shirt op en ik legde hem in de wasmand.
''Harry'' zei Phoebe blij en ze kwam naar me toe en ze knuffelde me. En ineens zat ik in een groepsknuffel. ''Harry welke Tomlinson vind je het leukst?'' vroeg Daisy en Louis keek naar mij met zo'n blik van zeg het goede, ''Liv'' zei ik en ik tilde haar op en ik gaf haar een knuffel en een kus. ''Haha Lou jammer, hij vind Liv leuker dan jou'' zei Fizzy en ik lachte ''Nee hoor schatje, jij en Liv zijn de leukste Tomlinson's'' zei ik ''Ik vind Harry en Liv de leukste Tomlinson's'' zei Louis en hij gaf ons een kusje. ''Mogen we met Liv in de tuin spelen?'' vroeg Daisy ''Tuurlijk, wel jassen, schoenen, sjaal, en wanten aan doen'' zei Louis en de meiden rende naar de gang.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...