dit hoofdstuk kan je lezen tot de Harry P.O.V als je niet tegen de dingen kan die in zijn P.O.V . staan. zijn P.O.V is voor 13 jaar en ouder lezen op eigen risico
LOUIS P.O.V
Het is nu een week geleden dat ik de voorbereidingen heb gedaan ik kreeg vandaag een telefoontje van de juwelier dat de ring klaar was. Ook had de bloemist gebeld om te zeggen dat de bloemen er waren en dat ik ze kon ophalen.
''Hi boobear'' hoor ik de meest sexy ochtendstem zeggen. ''hi hazzabear'' ik keek hem aan en gaf hem een kus. Dus wat gaan we doen vandaag?'' vroeg Harry ineens ik wist wel wat ik wilde gaan doen maar ik was nog niet helemaal klaar met alles ik moest alleen nog het restaurant reserveren en de ring en de bloemen te halen en dan was ik klaar. ''Lou ik vraag wat'' zei Harry waar ik van uit mijn gedachten schrok ''Umm ja sorry ik moet nog wat dingen doen maar vanavond neem ik je ergens mee naar toe'' zei ik en Harry keek me raar aan ''Okay dan mr Tomlinson maar wat ga je nu doen dan? en wat gaan we vanavond doen?'' ''Je zit wel vol vragen deze ochtend hè Hazz?'' ''Lou zeg t nou gewoon'' zei Harry heel nieuwsgierig ''wat ik nu ga doen is nog een geheimpje en wat we vanavond doen ook maar achter allebei de dingen kom je vandaag achter'' zei ik snel en stapte uit bed en kleedde me aan.
Ik had alles voor vanavond de bloemen haal ik vanavond op voor ik naar Harry ga, het restaurant is gereserveerd en de ring (die by the way heel mooi geworden is al zeg ik het zelf) is op gehaald.
Het is al half 5 en het restaurant is gereserveerd voor 5 uur dus ik had nog een half uur om de bloemen en Harry op te halen. Ik had natuurlijk wel geregeld dat de paparazzi niet wist waar we waren en ons ook niet konden zien zitten eten in het Restaurant, want anders hadden we een boos management op ons dak gekregen.
Toen ik de bloemen had op gehaald reedt ik terug naar huis om Harry op te halen. Ik had hem nog wel gebeld om te zeggen dat hij om 10 voor 5 klaar te staan. Ik deed de deur open en riep Harry. ''Ik ben in de keuken'' riep hij terug ik liep naar hem toe. ''Hi Hazz'' ''Hi Lou'' zeiden we tegen elkaar en gaven elkaar een kus '' Kijk eens wat ik voor je heb honey'' ik haalde de bloemen achter mijn rug vandaan en gaf ze aan Harry ''O my god Lou waar heb ik dit aan te danken'' zei Harry met een grote glimlach op zijn gezicht. ''Lees maar wat er op het lintje staat'' zei ik tegen hem waardoor hij begon te lezen ''Je komt nu eindelijk achter het geheimpje ik hou van je en wil je never nooit meer kwijt xx yours sincerely louis'' ''Awww Louis ik hou ook van jou en ik wil jou ook never nooit meer kwijt'' zei hij met tranen in zijn ogen ''zullen we gaan dan kom je achter meer dingen van het geheimpje'' Harry keek me met een brede glimlach aan ''Okay let's go'' zei hij en liep naar de voor deur maar voor dat hij die open deed draaide hij zich om en gaf me een kus.
Toen we bij het restaurant waren gingen we zitten en bestelde we wat eten. ''Lou?'' zei Harry ineens ''Ja Hazz wat is er?'' ''Waarom doe je dit?'' ''Waarom doe ik wat?'' ''Nou eerst die bloemen en nu uiteten in een erg mooi restaurant.'' ''Omdat ik van je hou Hazz daarom en omdat dit leid naar mijn verrassing voor jou'' zei ik waarop hij mij blij maar ook verbaasd aan keek ''Hoe bedoel je Lou naar de verrassing leid dit wis toch de verrassing?'' ''Nee Hazz er komt nog een veel grotere verrassing wacht maar. Toen we het eten op hadden gingen we betalen en naar huis ik bedankte de medewerkers van het restaurant en liep toen met Harry naar buiten. Gelukkig zijn er geen paparazzi want dan zou deze hele avond verpest zijn. Toen we in de auto zaten zei ik tegen Harry dat hij een blind doek moest om doen. ''Hoezo Lou? Wat gaan we doen? Waar breng je me naar toe?'' zei hij in een lichte paniek ''vertrouw me Hazz ik ga je de echte verrassing laten zien'' ''ik vertrouw je Lou'' zei hij zacht en hoe dichter we aan kwamen op de plaats waar ik hem ten huwelijk ga vragen hoe zenuwachtiger ik word.
''Okay Hazz je mag kijken'' zeg ik nadat ik de kaarsjes aan heb gedaan ''Lou het is prachtig hier hoe heb je dit allemaal gedaan?'' zei hij en hij keek nog blijer dan dat hij al keek. ''Hazz Kom een hier'' zei ik en hij liep naar me toe ''Lieve lieve lieve Harry Edward Styles ik hou heel heel heel heel heel veel van je en dat kan niemand veranderen zelfs het Management, de jongens en onze families niet. Ik wil je nooit meer kwijt ik wil voor eeuwig bij je zijn, ik wil kinderen met jou op welke manier dan ook ik wil met jou samen zingen voor de rest van mijn leven ik wil je vast houden wanneer ik wil. Harry kreeg tranen in zijn ogen en ik ook. Ik ging op mijn knieën en haalde de ring uit mijn broekzak ik ''Harry Edward Styles wil je met me trouwen?''
''Ja natuurlijk wil ik met je trouwen Lou ik hou van je'' zei hij waarop ik hem de ring gaf en hij las wat er in stond ''hazz+Lou 4-ever 2-12-2011'' het was de datum dat Harry en ik verkering kregen en elkaar voor het eerst zoenden. ''awww Lou ik hou zoveel van je bedankt voor de beste avond van mijn leven en dat je het beste vriendje ever bent voor mij''. ''Hazz dank je en jij ben voor mij het beste vriendje ever. Ik gaf hem een kus en we gingen weer naar huis nadat we alles weer hadden opgeruimd en in een tas hadden gedaan. We liepen het huis in en gingen naar boven.
HARRY P.O.V.
Ik kan niet geloven dat ik verloofd ben met de Louis Tomlinson ik hou zo veel van hem meer dan je je kunt voorstellen. Het aanzoek was perfect hij had het niet beter kunnen doen en ik word binnen kort misschien wel Harry Edward Tomlinson Styles of hij misschien wel Louis William Styles Tomlinson. Ik hou zo veel van hem en fuck kijk nou naar hem..zo mooi..zo sexy...zo...wauw. Ik kan niet stoppen met het staren naar hem. "Hazz.....babe?...Love?" "Huh? Wat? Oh.."
Shit, ik MOET hem nu...ik WIL hem nu...Ik zoen Louis vol op de mond. "wow Hazz!!!!!" "I need you Lou" Ik kijk hem vol lust aan. "Ik zie het, Harry". Hij wijst naar mijn grote vriend dat tegen de stof van mijn onderbroek staat. Ik bijt op mijn lip. Ik weet dat Louis daar van houd. "Fuck, Hazz...Je maakt me geil" fluisterde hij in mijn oor. "i know babe" fluister ik in zijn oor. Ik bijt speels en zacht op zijn oorlel. Louis maakt een zachte kreun van genot. "Babe..continue..please". Ik zie dat Louis' grote vriend er ook weer is. Ik 'aai' over Louis' grote vriend. "Fuck!! Harry!!...jij weet precies wat ik lekker vind" "i know baby, now kiss me you fool" Louis zoent me met tong, we draaien wild met onze tongen om elkaar heen. Louis stopt ineens "Hazz?" "ja lou?" Ik kijk hem een beetje bezorgd aan. Wat nou als hij geen seks wilt, want IK HEB HEM NU NODIG!!!! "Harry...ik ben zo blij met jou..dit is misschien niet het goeie moment, maar...Harry..ik hou zoveel van jou, het is gewoon abnormaal hoeveel ik van je houd." Hij kijkt me lief in de ogen, ik kijk lief, maar nog steeds met lust in zijn ogen "Lou, babe, ik hou ook van jou!! Serious! I love you Lou, Boobear, baby, cutie pie, sexy animal, lekkertje" Ik weet dat hij houd van zijn bijnamen, ik zie ook dat hij nu schattige roze wangetjes krijgt. Holy hij is zo cute. Ik zoen hem weer met vol lust op zijn mond, hij zoent me vol lust terug. De zoen word wat heviger en wilder. Ik ga boven hem liggen, ik kus zijn nek en ik hoor dat Louis onder me véél plezier heeft. Ik voel zijn lengte tegen me aan schuren. Holy shit het voelt zo goed! Ik kreun hard. Ik geef zuigzoenen op zijn borstkast, naar zijn buik, tot aan de bovenkant van zijn onderbroek. "Fuck! Harry! Go on babe!" Ik doe ruw zijn onderbroek en die van mijne uit. Ik gooi onze onderbroeken aan de andere kant van de kamer. "Harry!! Fuck me!" "hahaha! Deze keer mag ik je neuken, maar de andere keer fuck jij mij babe!" "ja jaaaaa!!! Nou Haarryyyyyyy pleaaseee! Ik hou het niet meer vol". Zijn lengte staat hard en stijf, Ik bijt op mijn lip. Ik ga weer boven hem liggen en zoen hem vol lust, ik ga met mijn hand door zijn haren en trek er zacht aan. Een kreun verlaat Louis' mond. Ik pak de glijmiddel zodat het niet zoveel pijn doet bij Louis als ik hem hard van achteren neem. Een grijns komt op mijn gezicht als ik eraan denk. Louis zegt geïrriteerd: "baaabbyyy!!! Neem me nu." Zonder pardon, zonder glijmiddel neem ik hem van achteren. Ik zie Louis krijgt tranen in zijn ogen. "Babe? Are you okay?" "Ja. Het ehm het gaat. Go on.." Ik knal hard in zijn kont. "fuck lou you're so tight!!" Ik trek hem af terwijl ik langzaam in en uit hem gaat. Ik hoor Louis hard kreunen, shit dit maakt me nog geiler! Ik ga steeds sneller en ik trek hem steeds sneller af. "OH GOD HARRYYYYYYY GO OOON BABY !!!!!!" Ik voel dat ik bijna klaarkom, fuck dit voelt zo goed. "HARRYYY IK KOM BIJNA!!!!" Ik voel dat Louis klaarkomt. "OH SHIIIITTT HAARRRYYYYYY OH MY GOD" Ik kom ook klaar. Wow dit was de beste orgasme!! Ik val naast Louis op het bed. Louis ligt daar nog steeds, helemaal uitgeput. Ik zoen hem lief en hij zoent me uitgeput en wrecked terug. "Harry...dat was zo goed..". "hehehe! De volgende keer ben ik aan de beurt! ". Ik knuffel hem en Louis doet zijn hoofd in mijn nek, ik hoor dat zijn ademhaling langzamer en beter gaat, hij slaapt. Ik doe mijn armen om zijn middel en fluister in zijn oor: "Slaap lekker liefje, ik hou van je bedank voor het meest beste aanzoek van de wereld". En ik val in slaap in de armen van mijn aanstaande man: Louis. Dit was echt de beste dag van mijn leven (tot nu toe)
Hi guys ik heb een deel van dit hoofdstuk zelf geschreven maar ik heb voor sommige stukjes hulp gehad van mijn beste vriendin Melody. Thanks Melody!! <3 tnx voor alle votes en comments please laat weten wat je van dit hoofdstuk vond
Xx Desiree & Melody
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...