LOUIS P.O.V
Samen met Liv sta ik mijn tanden te poetsen. Vorige maand was Harry jarig, hij kan nog steeds niet geloven dat hij Mick Jagger heeft ontmoet. Harry staat nu onder de douche en Liv en ik trekken rare gezichten via de spiegel naar elkaar. We hoorde Harry zingen en Liv keek me met grote ogen aan. ‘’Ja Liv papa kan heel goed zingen’’ zei ik en Liv knikte zachtjes omdat ze een tandenborstel in haar hand had. Liv heeft misschien nog niet zoveel tanden maar ze vind het leuk om haar tanden te poetsen. ‘’Hi lieverds’’ zei Harry die binnen kwam met alleen een handdoek om zijn middel. ‘’Hazz, wat doe je me aan’’ zei ik en hij grinnikte en pakte zijn tandenborstel.
‘’Liv weet je wat we vandaag gaan doen?’’ vroeg ik en ze schudde haar hoofd. ‘’We gaan vandaag naar al jou oma’s en oom en tantes’’ ze ik blij en Liv klapte in haar handjes. Ik haalde de tanden borstel uit haar mond en spoelde hem af. Ik liep haar even water drinken om te spoelen en droogde haar mondje af. Nou nu laten we papa even alleen en wij gaan naar beneden’’ zei ik en ik voelde een tik op mijn kont. Ik draaide me om en zag Harry naar me grijnzen. ‘’Kan je het niet aan Lou?’’ vroeg hij grijnzend ‘’Nee, en nu ga ik met onze dochter naar beneden voordat ik een probleempje krijg hier beneden’’ zei ik wijzend naar mijn vriend. Harry lachte en ik draaide me om naar Liv, ze keek me aan met zo’n blik van: Wat bedoel je? Ik tilde haar op en liep naar beneden met Liv.
Tommie sprong gelijk tegen me aan en ik zette Liv op de grond. ‘’Hi Tommie’’ zei Liv en ze knuffelde hem. Liv en Tommie zijn echt bijna beste vriendjes, als ik zeg Tommie nee luistert hij niet maar als Liv zegt: ’’Tommie niet doen’’ luistert hij. De telefoon ging en ik zag dat het mijn moeder was. ‘’Hi mam’’ zei ik ‘’Hi lieverd, hoe laat komen jullie?’’ vroeg ze ‘’Uhh nou meneer Tomlinson-Styles heeft nog geen kleren aan en hij moet ook zijn haar nog doen, mevrouw Tomlinson is bezig met Tommie en ik moet nog eten dus dat duurt nog wel even’’ zei ik en ik hoorde mijn moeder grinniken. ‘’Okay lieverd, ik zie jullie wel verschijnen, oh en Lou, ik hoef echt niet te weten dat je man naakt is hoor’’ zei ze ‘’Altijd handig om te weten mam’’ zei ik er tegenin ‘’Voor jou wel ja, maar ik ga ophangen je broertje en zusje hebben ruzie, ik zie je straks’’ zei ze en ik hing op.
‘’Harry Tomlinson-Styles, schiet op mijn moeder heeft ruziënde kinderen thuis en anders kunnen we ook niet lang blij ze blijven’’ riep ik naar boven ‘’Ik kom er al aan schatje’’ zei hij en hij kwam naar beneden lopen. ‘’Waarom doe je er toch altijd zo lang over?’’ vroeg ik ‘’Twee dingen, 1 omdat ik het leuk vind en 2 voor jou en 3 jij staat altijd langer onder de douche en voor de spiegel dus dat duurt altijd lang en daarom ben ik altijd als laatste klaar en daarom lijkt het erop dat ik lang met mijn uiterlijk bezig ben maar dat is niet zo’’ zei hij ‘’Hazz, dat zijn 3 dingen’’ zei ik en hij gaf me een zachte stomp.
Na dat we allemaal eindelijk klaar waren en iedereen: Harry, Liv en een paar mensen van de crew en ik. ‘’Heb je zin om opa en oma weer te zien Liv?’’ vroeg Harry en ze knikte, ‘’Ga je met opa en oma knuffelen?’’ vroeg ik en ze knikte weer. Liv had haar speen/tut in haar mond dus ze kon niet zeggen dat ze dat wil doen. Ik reed verder en Harry hield mijn hand vast, ineens ging zijn mobiel en hij nam op. ‘’Hi met Harry’’ zei hij ‘’Ja, we zijn nu onderweg’’ ‘’Ja, nee is goed’’ ‘’Uhh’’ zei Harry en hij keek naar achter richting Liv. ‘’Ze slaapt nu maar ik denk dat als we er zijn ze wel wakker is’’ ‘’Okay is goed tot straks’’ zei Harry en hij hing op. ‘’Dat was je moeder, ze wou weten of we al onderweg waren en of ze een bedje voor Liv moest neer zetten’’ zei Harry en ik knikte.
HARRY P.O.V
Eindelijk zijn we in Doncaster, iedereen stapte uit en ik tilde Liv uit de auto, ze sliep nog wel maar zodra ze door krijgt dat we niet eer rijden en als ze andere stemmen hoort slaapt ze niet meer, dus ik denk dat ze straks wel wakker word. We liepen naar de voor duur en ik belde aan. We hoorde meisjes praten en lachen bij de deur. ‘’Louis, Harry, Liv’’ zeiden Lottie en Phoebe tegelijk toen ze de deur open deden. ‘’Hi meiden’’ zei ik toen ik ze een knuffel gaf. We liepen naar binnen en ik gaf Louis’ stiefvader een hand en zijn moeder een kus op haar wang en een knuffel. Louis’ stiefvader nam Liv van me over en hij ging zitten.
‘’Doe toch is lief je bent gemeen Ernie’’ zei Doris boos. Ze kwamen allebei boos naar beneden. ‘’Louis’’ zeiden ze blij ze gaven hem een kus en knuffel, ‘’En Harry dan?’’ vroeg Louis en ze kwamen meteen naar me toe en knuffelde me. ‘’Okay Ernie wat is er aan de hand’’ vroeg Louis toen hij zijn broertje boos zag kijken. ‘’Ik word gek van die meiden’’ zei hij en hij ging op Louis’ schoot zitten. ‘’Weetje broertje, ik snap je helemaal, weetje, je bent hun broertje en de enige echte man in huis want ik weet zeker dat je stoerder bent dan je vader, en die meiden zijn niet goed in hun hoofd. Doe dingen die jij leuk vind en laat die meiden maar met rust dan heb je ook geen last meer van ze, dat deed ik ook altijd’’ zei Louis en Ernie knikte.
‘’Hallo Liv, heb je lekker geslapen?’’ vroeg Louis’ stiefvader, ‘’allo opa, wjaaj zjijn papa en pap?’’ vroeg ze ‘’Ze zitten daar liefje’’ zei hij en hij wees naar ons. ‘’Hi schatje, lekker geslapen?’’ vroeg ik en ze knikte, ze ging van louis’ stiefvaders schoot af en liep naar mij toe, ik tilde haar op en zette haar op mijn schoot. Ga je lekker met je tantes en oom spelen?’’ vroeg Louis en Liv knikte en liep naar Fizzy. ‘’Wanneer begint de tour ook alweer?’’ vroeg Louis’ moeder. ‘’Volgende week, en deze week moeten we voor bereiden’’ zei ik en ze knikte.
Na 4 uur gingen we weer weg, we zaten nu blij mijn ouders en Gemma was er ook, Ashton is op tour dus Gemma is even bij mam. Lissa en Liv zijn aan het spelen en wij zitten op de bank te kletsen over de meiden en over de tour, ‘’Jullie blijven toch eten?’’ vroeg mijn moeder aan Louis en mij. ‘’Jup, wat gaan we eigenlijk eten?’’ vroeg ik ‘’Lasagne’’ zei Gemma blij ‘’Yes’’ zei ik en ik gaf Louis een high-five. Ik ging op zijn schoot zitten en gaf hem een kusje.
‘’Jongens we kunnen eten’’ zei mijn moeder, we kwamen allemaal aan tafel zitten en Louis en Gemma deden Liv en Lissa in hun kinderstoel, ‘’Nou jongens ik hoop dat deze tour net zo’n succes word als je vorige jaren’’ zei mijn stiefvader. ‘’Dat hopen wij ook’’ zei Louis ‘’Weten jullie zeker dat jullie Liv mee nemen?’’ vroeg mijn moeder bezorgd ‘’Ja mam we nemen haar mee, er gebeurt niets en bovendien, de andere kinderen zijn er ook en er word goed op ze gelet als wij een optreden hebben, het komt allemaal goed mam echt waar’’ zei ik en ze knikte.
Na het eten gingen we weer naar huis, het was fijn om onze familie nog even te zien voor dat we weer op tour gaan, ik heb er echt heel veel zin in, en Louis ook. Louis reed en Liv lag met haar speen in haar mond langzaam in slaap te vallen. ‘’Ik hou zoveel van je Lou’’ zei ik uit het niets maar wel gemeend, ‘’Ik ook van jou Hazz’’ zei hij en ik gaf hem een kusje op zijn wang. Het boeit me niet dat dat gefilmd werd voor de show, van mij mag iedereen weten hoeveel ik van Louis hou.
Hii sinds Zayn uit 1D is ben ik echt down, ik huil mezelf in slaap, lig de hele dag in bed na school, en ik kan me totaal niet concentreren. Waarschijnlijk hebben meer van jullie dat ook, dus sterkte girls! ik ben er voor jullie als jullie me nodig hebben. ps. willen jullie please Liv's Insta account volgen? het is: Olivia_Darcy_Tomlinson als jullie haar een verzoek hebben gestuurd willen jullie dan even via whats app, of een privé berichtje of in de comment's je insta naam willen sturen want dan weet ik dat je mijn boek leest en dan snap je misschien ook wel iest meer van het boek in de p.o.v van Liv!! please comment
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...