being silly

546 32 10
                                    

LOUIS P.O.V

‘’Papa? Mjag ik jiets jekkers?’’ vroeg Liv aan Harry ‘’Tuurlijk liefje, wil je een wortel?’’ vroeg hij en ze knikte. ‘’Wil Louis ook een wortel?’’ vroeg hij en ik knikte. we zijn inmiddels al 2 maanden bezig met de tour, maar omdat de kinderen groter worden en de vrouwen ook mee gaan, is er niet genoeg plek in een bus, dus we hebben er twee, in bus 1 zitten: Liam, Sophia, Diana, James, Niall, Melissa en Jeremy en natuurlijk ook veel camera mensen en in bus twee zitten: Zayn, Perrie, Emma, Harry, Liv en ik, en ook camera mensen ‘’Mjag Emma ook een wortel?’’ vroeg Liv. En Harry knikte, hij gaf Liv en Emma een wortel en liep toen naar mij. ‘’Kijk eens, speciaal voor jou’’ zei hij en ik gaf hem een kusje op zijn wang.

Ik deed een twitcam dus de reacties kwamen meteen binnen. ‘’De laatste keer dat we een twitcam deden was in 2011 zonder de come out erbij gerekend’’ zei ik tegen Harry die Liv op zijn schoot zetten. ‘’Ja dat is best lang geleden, het is nu 2016’’ zei Harry en hij gaf Liv een kusje op haar hoofdje. ‘’Harry you look really cute’’ zei ik en hij lachte. ‘’Dat het zolang geleden is betekend niet dat je het hoeft na te doen. Maar bedankt babe’’ zei hij en ik lachte. ‘’Maar liv is schattiger’’ zei Harry ‘’Jullie zijn allebei schattig, want Liv lijkt op jou’’ zei ik en Liv lachte. ‘’Jongens, we gaan kom’’ zei Zayn en wij knikte. ‘’We moeten gaan bye’’ zei ik en ik sloot de computer af.

Ik tilde Liv op en toen ze de fans zag verborg ze haar hoofdje in mijn shirt, ‘’Rustig maar schatje, er gebeurt niets ik heb je stevig vast en papa loopt naast ons, niemand zal je aanraken of mee nemen’’ zei ik maar ze ontspande niet. Ik hield haar stevig vast en aaide haar over haar rug. ‘’OMG Liv, mag ik met je op de foto, OMG mag ik met je knuffelen?’’ vroegen veel Fans toen we langs ze liepen. We negeerde ze en liepen door, door al het gegil had Liv haar handjes over haar oortjes gedaan en ze trilde. We liepen het juiste gebouw in en Liv barste in tranen uit.

‘’Stil maar meisje, het is al klaar we zijn nu veilig binnen’’ zei Harry en ze kalmeerde een beetje en knikte. ‘’Okay, Liv wil je met ons mee leuke jurkjes kopen voor de zomer?’’ vroeg Melissa ‘’Papa’s mee’’ zei ze ‘’Wij moeten hier blijven schatje, maar Melissa, Sophia en Perrie gaan goed op je letten, beloofd’’ zei ik en Liv knikte en gaf ons een kus. Melissa tilde haar over en liep met haar weg. Wij liepen naar onze kleedkamer en Harry ging meteen op mijn schoot zitten, ik gaf hem kusjes in zijn nek en toen hij even rilde zoog ik op die plek. ‘’Lou, iedereen kan dat straks zien’’ zei Harry zuchtend en hij haalde een beetje speeksel uit zijn nek.

‘’Mooi toch dan weet iedereen dat ik een goede kunstenaar ben’’ zei ik en Harry lachte. ‘’Wat jij wil Tomlinson’’ zei hij en hij gaf me een kus. ‘’Louis heb jij Kevin nog?’’ vroeg Niall, ‘’Ja hij staat in onze kast, want meneer is bang dat als hij er buiten staat dat hij dan weg vliegt’’ zei Harry kijkend naar mij. ‘’Nee hij staat in de kast omdat hij bang is om eruit te komen, en omdat hij als hij moed heeft verzameld weg vliegt’’ zei ik en Harry keek me aan. ‘’Lou liefje, Kevin is van plastic en hij houd van je dus hij blijft echt wel bij je’’ zei hij ‘’Harry zegt wat?’’ vroeg ik en Harry keek me lachend aan ‘’Kevin is niet van plastic’’ zei ik en Harry lachte nog harder.

OMG zijn lach is zo sexy, ‘’Sorry liefje’’ zei hij en ik zoende hem. ‘’Zeg dat nooit meer’’ zei ik en hij knikte. ‘’Maar ik denk dat Kevin wel die kast uit wil’’ zei hij ‘’Okay ik bel mijn moeder morgen om te vragen of ze Kevin uit de kast wil halen’’ zei ik en hij knikte lachend. Waarom wilde je dat eigenlijk weten Niall?’’ vroeg ik ‘’Op Twitter vroegen ze ernaar, maar in plaats van dat ik het heb getypt het ik jullie opgenomen en geplaatst op Twitter’’ zei hij. ‘’Everybody loves my pigeon’’ zei ik blij en Harry lachte.

HARRY P.O.V

‘’Hi Harrold wat vind jij van deze plek?’’ vroeg Louis en door alleen al het woordje Harrold werd het publiek gek. ‘’Ik vind het super’’ zei ik en voor ik het wist zat Louis op mijn rug. ‘’Louis heeft geen zin meer om te lopen Harry’’ zei Liam lachend. ‘’Dan draag ik hem wel’’ zei ik en het publiek werd helemaal gek. ‘’Hoe lief is mijn man?’’ vroeg Louis en iedereen schreeuwde Larry. ‘’Laten we wat fan questions beantwoorden’’ zei Zayn. Ik liep met Louis op mijn rug naar de rest en liet Louis weer staan. Ik gaf hem een kusje omdat hij boos keek en het boze gezicht verdween.

‘’Louis, wat is het meest erge ding dat je ooit in je leven hebt gedaan?’’ las Zayn voor van het grote scherm. Hij keek naar mij en zuchtte. ‘’Het ergste dat ik ooit heb gedaan, is niet een ding maar dat zijn er wel meerdere. Zoals: me seksueel laten aanraken door Eleanor in mijn slaap, Harry’s hart daardoor breken, zoenen met een ander waar Harry bij was, en op twitter zeggen dat Larry bullshit is’’ zei Louis. Ik liep naar hem toe en deed zijn kin omhoog. Ik zoende hem vol liefde. ‘’Aan al die dingen kon je niets doen, ik ben die dingen allang vergeten, en ik hou nog steeds van je’’ zei ik ‘’Ik hou ook van jou’’ zei hij en ik zoende hem weer.

Na het concert zaten we weer in de bus, het concert was in de middag dus we hebben de rest van de middag en de hele avond nog om bij te komen. Gemma, Lissa en Ashton komen straks hier heen, dus dat word erg gezellig. ‘’Kom Liv, je gaat even slapen. Als tante Gemma, ome Ashton en Lissa er zijn maak ik je weer wakker’’ zei ik en ze knikte. we waggelde naar Louis en gaf hem een kus. Emma lag al te slapen en het werd voor Liv ook tijd. Ik legde haar in bed en gaf haar een kusje. Ik deed de deur weer dicht en liep terug naar Louis, Zayn en Perrie.

‘’Hi hoe gaat het?’’ vroeg ik toen mijn zus binnen kwam. ‘’Super, en hoe gaat het met jullie?’’ vroeg ze ‘’Geweldig’’ zei Louis gemeend. ‘’Wjaar jis Liv?’’ vroeg Lissa ‘’Ze slaapt maar ik ga haar nu halen, wacht maar even’’ zei ik en ze knikte. Ashton tilde haar op en liep naar de bank. ‘’Liv lieverd, ome Ashton en Tante Gemma en Lissa zijn er, kom je?’’ vroeg ik ‘’Ja, mjaar ik heb djorst’’ zei ze ‘’Dan maakt ik als je bij pap zit even wat drinken voor je’’ zei ik en ik tilde haar uit bed. Gelukkig hebben Lou, Liv en ik onze eigen slaap plek, en Zayn, Emma en Perrie ook, anders had ik Emma misschien wel wakker gemaakt.

Ik zette haar op Louis’ schoot en liep naar de keuken. Ik schonk wat te drinken in de beker van Liv en liep weer naar de rest. Ik gaf Liv haar beker en ze begon meteen te drinken. ‘’Willen jullie ook iets drinken?’’ vroeg ik aan de rest en ze schudde allemaal hun hoofd. ‘’Waarom blijven jullie allen vanavond?’’ vroeg ik ‘’Omdat Ash weer terug moet naar hun tour en omdat ik jullie iets moet vertellen’’ zei Gemma. ‘’Wij gaan wel even naar de rest, willen jullie even op Emma letten?’’ vroeg Zayn. ‘’Oh nee jullie mogen het ook wel weten hoor’’ zei Gemma ‘’Oh okey’’ zei Zayn.

‘’Nou Lissa wil jij het vertellen?’’ vroeg Ashton en Lissa knikte. ‘’Ik kjijg een bjoertje of zjusje’’ zei ze blij, ‘’Wat Gems ben je weer zwanger? Hoe lang al?’’ vroeg ik blij. ‘’Uh we kwamen er 20 maart achter en op de test stond dat ze al twee weken zwanger was, dus ongeveer een maand anderhalf’’ zei Ashton trots. ‘’Gefeliciteerd’’ zeiden we allemaal blij. ‘’Nou Liv dan krijg je gewoon een nichtje of neefje’’ zei Louis en Liv klapte blij in haar handjes, Lissa deed het zelfde en samen moesten ze lachen.

‘’Nou dan moeten wij jullie ook iets vertellen’’ zei Zayn en hij keek naar Perrie. ‘’Ik ben er vorige week achter gekomen dat ik ook zwanger ben’’ zei Perrie blij. ‘’OMG gefeliciteerd’’ zei Gemma en ze gaf Perrie een knuffel. We feliciteerde Perrie en Zayn en we praatten nog even over de baby’s en de toekomst en daarna gingen Ashton, Lissa en Gemma weer weg. Perrie en Zayn hadden gezegd dat wij en hun familie en Emma de enige zijn die het weten, en ze gaan het morgen aan de andere boys vertellen.

Hiiii, bedankt voor het volgen van Liv, Als je haar nog wil volgen is haar insta: Olivia_Darcy_Tomlinson, stuur me wel even je naam van je insta zodat ik hem kan accepteren!  ik ben eigenlijk best teleur gesteld Zayn voor het liegen. maar ja als hij daar gelukkig van word moet hij dat lekker doen, ik weet dat wij nog 4 fantastische jongens over hebben die ons niet zo laten vallen. Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu