LOUIS P.O.V
Het is vandaag twee maanden geleden dat Harry en ik te horen kregen dat we niet meer samen mogen wonen. Eleanor is hier dus ookal twee hele maanden en dat hebben we gemerkt ook. Ze is overal waar ik en Harry ook zijn, en als we een Larry momentje hebben komt ze er tussen. Echt ik haat haar en Harry weet dat maar al tegoed. De tour is vanaf een week geleden ook afgelopen en in die week hebben Harry en ik ingepakt en onze laatste keer seks voor een hele lange tijd.
‘’Zijn jullie klaar Eleanor is al aan het wachten’’ zei Paul trots ‘’Hou toch je bek Paul’’ zei ik kwaad. ‘’Ik ga je zo verschrikkelijk missen Boo’’ zei Harry met tranen in zijn ogen. ‘’Ik jou ook Hazz’’ zei ik en gaf hem een kus en knuffel. ‘’Ach stel je niet zo aan’’ zei Paul waardoor hij twee dodelijke blikken kreeg van Harry en mij.
Omdat Harry pas vanaf volgende week zijn nieuwe huis in kan gaat hij voor die week bij zijn moeder logeren zelf zegt hij dat het misschien ook beter is voor zijn verdriet. ‘’Lou we moeten gaan schat kom’’ zei Eleanor ‘’Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik Louis heet en je me geen schat mag noemen’’ zei ik kwaad. ‘’Wat jij wil, kom’’ zie ze en ze liep naar ze liep naar de auto.
‘’Nou dat was het dan’’ zei Hij huilend ‘’Ja’’ ‘’Ik ga je zo ontzettend veel missen babe’’ zei ik ook huilend ‘’Doei schat’’ zei hij ‘’Doei babe ik hou van je’’ zei ik en ik gaf hem nog een laatste kus ‘’Ik hou ook ontzettend veel van jou Boo’’ zei hij en hij gaf me nog een kus. Ik nam afscheid van Harry en liep naar de auto waar Eleanor al zat te wachten. Ik zag dat Harry ookal naar zijn auto liep en de sleutels van ons huis aan Paul gaf, hij stapte in en reed weg. Dit was het dan dit was de laatste keer dat ik samen met Harry in een huis heb gewoond, met een beetje geluk mogen we over twee jaar weer gewoon samen wonen maar dat moeten we eerst maar hopen en dan geloven.
Samen met Eleanor reed ik het pad op van ons nieuwe huis. ‘’OMFG dit is zo mooi’’ zei ze en ik moet toegeven het is een super mooi huis alleen niet zo mooi als het huis dat ik met Harry Had. ’’Even ter informatie we hebben allebei onze eigen kamer’’ zei ik ‘’Ja wat jij wil Louis het is niet dat je seks gaat hebben met Harry dus ik hoef me ook geen zorgen te maken over geluidsoverlast’’ zei ze ‘’Doe normaal bitch’’ zei ik zacht zodat niemand het kon horen alleen zij. Ik deed de deur open en rende meteen toen de deur dicht was naar een kamer en deed die op slot.
‘’Okay dit is gelukkig mijn Kamer’’ zei ik toen ik rond keek. Er zit een inloopkast in een balkon en een eigen badkamer en hij is super groot. Gelukkig heeft het Management al mijn spullen al neer gezet dus hoef ik niet veel te doen. Op mijn nacht kastje stond een foto van Harry en mij en er zat een briefje bij:
Lieve Lou,
Ik hou van je, en ik vind het niet eerlijk dat ze ons dit aandoen.
Ik vertrouw je dus ik weet zeker dat je niets met haar gaat doen,
Gelukkig werken we nog wel samen dus heb ik een excuus om je te zien.
Ik hou van je en mis je
Xx Harry
Awwww mijn Hazza is de beste Man van de hele wereld dacht ik bij mezelf. Ik ga hem even bellen dacht ik.
‘’Hi schatje hoe gaat het’’ hoorde ik Harry huilend zeggen ‘’Hi Babe nu ik jou stem weer hoor en je briefje heb gelezen best goed, Hoe gaat het met jou?’’ zei ik terwijl ik inmiddels ook zat te huilen. ‘’Het gaat wel maar ik mis je’’ zei hij nog steeds huilend ‘’Ik mis jou ook babe’’ zei ik ‘’Ben je al bij je moeder?’’ vroeg ik ‘’Ja net vijf minuten haha’’ zei hij al iets vrolijker ‘’Ik wou dat ik naar je toe kon komen en je opvrolijken’’ zei ik ‘’Ja kon dat maar’’ zei hij ‘’Louis eten’’ riep Eleanor vanaf beneden. *zucht* ‘’Wat is er Boo?’’ vroeg Harry die duidelijk mijn zucht hoorde ‘’Ik moet eten’’ zei ik ‘’Ow nou eet smakelijk’’ zei hij licht teleurgesteld ‘’Sorry Hazz anders skypen we vanavond nog even’’ zei ik ‘’Jaaaa ik app nog wel voor de tijd oke maar ga nu maar eten voordat Eleanor binnen komt’’ zei hij ‘’Okay babe ik hou van je’’ ‘’Ik ook van jou Boo’’ zei hij en ik hing op en liep naar beneden.
HARRY P.O.V
Het gesprek met Louis deed me goed, ik heb zijn stem weer gehoord en vanavond zie ik hem weer nou ja soort van. ‘’Harry kom je eten?’’ riep mijn moeder ‘’Ik kom er aan mam’’ riep ik terug en ging aan tafel zitten. ‘’Gaat het Hazz?’’ vroeg Gemma aan mij ‘’Ja t gaat wel’’ zei ik terug ‘’Je hebt Louis net gesproken hè?’’ zei mijn stiefvader ‘’Ja en vanavond ga ik met hem skypen’’ zei ik blij ‘’Weet je Harry ik ben trots op jullie jullie doen het allemaal maar ik zou het nooit kunnen maar jullie doen het gewoon’’ zei mijn moeder trots ‘’Het is niet dat we het willen doen maar het is dat het moet.’’ Zei ik
Na het eten rende ik naar boven om louis een appje te sturen om te zeggen dat ik nu al kan skypen. Geen seconde daarna ging mijn skype geluidje af, ik klikte op antwoorden en zag mijn man zitten. ‘’Hi liefje’’ zei hij ‘’Hi schat’’ ‘’Ik mis je’’ zei hij ‘’Ik jou ook’’ zei ik. Na een tijdje te hebben geskyped komt Gemma ineens binnen. ‘’Ow sorry jongens ik wist niet dat jullie nogsteeds aan het skypen waren’’ zei ze ‘’Het geeft niet Gems’’ zei ik ‘’Hi Gemma’’ zei Louis ‘’Hi Lou hoe gaat het?’’ vroeg ze ‘’Goed nu ik weer met Harry kan praten en hem kan zien’’ zei hij en op dat moment kwam Eleanor binnen.
‘’Louis je zit al de hele avond boven kom je ook nog met mij iets doen?’’ vroeg ze ‘’Nee ik ben aan het skypen met mijn man en schoonzus dus ga weg’’ zei hij bod ‘’Ik ga al doe rustig’’ zei ze boos en liep weg. ‘’hè Hazz heb je morgen ook een interview?’’ ‘’Ja maar ik heb een interview met Niall en jij met Zayn en Liam’’ zei ik teleurgesteld. ‘’Ow maar het is wel in het zelfde gebouw dus….’’ Zei hij waardoor ik moest lachen. ‘’Maar ik wil jullie lieve liefde niet verstoren maar Mam wil dat je gaat slapen’’ zei Gemma ‘’Ow okay sorry liefje maar ik moet gaan ik zie je morgen weer’’ zei ik ‘’Okay babe tot morgen.’’ Zei hij en ik hing op en ging slapen.
Hii people hier weer een hoofdstukje. please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...