A new start

805 32 10
                                    

LOUIS P.O.V

Harry en ik gaan vandaag voor het eerst naar buiten als stelletje nu iedereen het weet. Harry was bezig met Liv en ik deed even wat hoognodige spulletjes in haar luier tas. ‘’Klaar voor?’’ vroeg Harry ‘’Helemaal’’ zei ik en ik greep zijn hand vast en gaf hem een kusje. We liepen samen de tour bus uit met de kinderwagen en er werden meteen duizenden foto’s gemaakt van mij, Harry en Liv. ‘’Morgen kunnen we eindelijk een weekje naar huis, gaan we dan kijken voor ons eigen huis?’’ vroeg Harry ‘’Ja en dan halen we meteen Tommie op, en dan zijn we weer compleet’’ zei ik en Harry keek me aan en stopte met lopen. Harry boog voorover en zoende me, onze eerste openbare kus. Ik deed mijn mond een beetje open en ik voelde Harry’s tong naar binnen glijden.

We hoorde meteen allemaal fototoestellen afgaan en we stopte de zoen en liepen verder. We gingen op een bankje zitten en ik haalde Liv uit de kinderwagen. ‘’Vanaf nu wordt alles anders Liv’’ zei ik ‘’Alles wordt beter’’ zei Harry daarna waardoor ze moest lachen. ‘’Waarom ben je zo knap?’’ vroeg Harry, ‘’Omdat ze op jou lijkt babe’’ zei ik en Harry gaf me dit keer een klein kusje op mijn wang. Harry’s mobiel ging en hij nam op. Na 5 minuten deed hij zijn mobiel uit, ‘’We moeten gaan’’ zei hij en ik stond op maar ik hield Liv vast. Na 20 minuten waren we weer terug in de tour bus en Harry gaf Liv haar flesje.

‘’Waarom moesten we eigenlijk weer terug komen?’’ vroeg ik ‘’Vandaag beginnen we met opnemen van de realitysoap’’ zei Niall terwijl hij met Jeremy aan het knuffelen was. ‘’We krijgen allemaal iemand mee naar huis die er altijd is, zo’n producer ofzo, die zegt of het wel of niet gefilmd mag worden’’ zei Zayn ‘’En we krijgen allemaal van die mensen in ons huis en vandaag krijgen we te horen wie er bij ons komt’’ zei Liam en ik knikte. ‘’Morgen gaan we eindelijk weer even een weekje terug naar huis’’ zei Zayn blij, hij heeft Perrie en Emma al heel lang niet meer gezien en hij mist ze verschrikkelijk. Perrie’s tour is ook begonnen maar het is zo ingedeeld dat ze dicht bij elkaar zijn en dat ze allebei met Emma kunnen zijn.

Harry lag op de bank met Liv op zijn buik en het ziet er echt super schattig uit. Ik maakte er een foto van en plaatste het op twitter: @Louis_Tomlinson: Zo blij met mijn lieve gezin, @Harry_Styles i love you bedank voor alles dat je voor mij en Liv doet xx yours sincerely Louis. Ik drukte op tweeten en ik deed mijn mobiel uit. Harry werd langzaam wakker en ik liep naar hem toe. ‘’Hi sunshine’’ zei ik en hij lachte. Ik nam liv over omdat Harry even wat te drinken ging halen. Ik voelde mijn mobiel trillen in mijn broekzak en ik haalde hem er uit. ‘comment on your tweet’ stond er en ik klikte er op. Harry_Tomlinson: @Louis_Tomlinson je bent het beste in mijn leven en ik wil je voor een goud kwijt, ik hou van je en je bent een super vader voor Liv xx yours.

‘’Hazz’’ riep ik en hij kwam naar me toe lopen met twee glazen en hij kwam naast me zitten. ‘’Je hebt je twitter naam veranderd!’’ zei ik blij en hij knikte. ‘’Harry Tomlinson, zo heet ik en dat mag iedereen weten’’ zei hij en ik gaf hem een kus. ‘’You and i forever’’ zei ik, ‘’You and i forever’’ zei hij en hij gaf me een kus, ik ging tegen hem aan zitten samen met Liv en we genoten van elkaars gezelschap.

HARRY P.O.V

We zijn net geland en Liv en Jeremy hebben allebei heel veel pijn aan hun oren. ‘’Stil maar liefje, het komt allemaal goed’’ zei ik en ik drukte Liv nog dichter tegen me aan. Het breekt echt mijn hart als Liv huilt want ik weet gewoon dat ze alleen huilt als ze echt pijn heeft. De camera’s van de show waren ook al mee dus vanaf nu gaan ze iedere dag met ons doorbrengen, onze families weten er van en waren super positief.

Liv werd rustiger toen we gingen lopen, ik liep hand in hand met Louis en Liv in mijn armen. Onze ouders komen ons halen om ons en Liv weer te zien. Toen Louis’ zusjes ons zagen rende ze meteen op ons af en knuffelde ze ons. We liepen naar de rest waar ik Louis’ ouders een knuffel gaf en zijn zusjes. ‘’Dat hebben jullie goed gedaan gister jongens” zei Johanna en ze gaf Louis een kus. Ik gaf Liv aan mijn moeder en ik hield Louis hand weer vast. We zeiden de jongens gedag en liepen toen naar de auto’s. we reden naar mijn huis omdat Eleanor en Max in Louis’ huis wonen.

‘’Hazz we moeten nu echt gaan kijken voor een huis, want dan kunnen we echt helemaal opnieuw beginnen’’ zei Louis en ik kwam uit de keuken met de laptop. Onze ouders waren er nog steeds en ze waren met Liv en Tommie aan het spelen. Na een uur hadden we het perfecte huis gevonden en Louis ging meteen een makelaar bellen. Toen hij weer terug was ging hij naast me zitten en hij zei dat we over een uur kunnen gaan kijken. Liv zit op mijn schoot en we proberen haar wat dingetjes te laten zeggen maar ze snapt het nog niet zo goed.

‘’Harry kom we moeten kijken voor ons nieuwe huis’’ zei Louis en ik kwam naar hem toe lopen. ‘’Ik ben er al’’ zei ik lachend en Louis liep al met Liv naar buiten. Hij zette Liv in haar autostoeltje en ging achter het stuur zitten. Ik ging naast hem zitten en gaf hem een kus. 10 minuten later waren we bij het huis waar we graag willen wonen en de makelaar was al op ons aan het wachten. We begroeten elkaar en liepen naar binnen. Nadat we het huis hadden doorgelopen keek ik Louis aan en hij mij. Louis keek heel blij en ik ook. ‘’Dit word hem’’ zeiden we allebei en de makelaar knikte. Ik gaf Louis een kus en we liepen het huis weer uit, ‘’Dit is het perfecte huis Lou’’ zei ik en hij knikte. Nu kunnen we beginnen met ons nieuwe leven!

Hiii bedankt voor alle vragen voor de Q/A maar ik zou ook graag willen dat er vragen komen voor Melody en Marlieke omdat zij soms ook mee schrijven. dus als je vragen hebt vraag maar! Dit boek is nog lang niet afgelopen voor de gene die dat misschien dachten, in de vakantie (volgende week) ga ik verder je kan me altijd een privé berichtje sturen als je even wil vertellen hoe leuk One Direction is en hoe schattig Larry is haha (mag ook over andere dingen hoor) please comment en vergeet niet vragen te stellen voor de Q/A !

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu