HARRY P.O.V
nadat Niall ons had gevraagd of we Truth or Dare wilde spelen zaten we allemaal in een kringetje op de grond. Ik zat naast Louis en Liam,Liam zat naast zayn, zayn naast Niall en Niall naast Louis. ''Wie begint er?'' vroeg ik aan de rest. ''Begin jij maar Harry zei Zayn tegen mij.''Umm oke, Liam Truth or Dare?'' ''Dare'' zei Liam vrij zelfverzekerd. ''Oke Liam jij moet iemand uit deze ruimte een kus geven op de wang'' iedereen was aan het lachen. Liam koos natuurlijk voor mij om mij terug te pakken voor zijn opdracht die ik had gegeven. Toen ik naar Louis keek, keek hij heel jaloers zou hij dan toch verliefd zijn op mij?
''Oke nu is het mijn beurt'' zei Liam ''Louis Truth or Dare? ''Dare'' ''Oke Louis geef de persoon links van je een kus op zijn mond'' Louis keek me aan en keek verlegen maar ook erg blij hij gaf me een kus en rende weg. Er gebeurde van alles ik werd rood maar ik voelde me ook schuldig tegenover Louis. ''Ik ga wel even kijken wat er met hem is gaan jullie maar verder'' zei ik snel ik stond op en liep de kamer van mij en Louis in want ja we delen een kamer.
LOUIS P.O.V
Ik keek Harry aan en gaf hem een kus op zijn mond toen ik evenlater terug trok zag ik dat hij rood werdt maar ook erg gelukkig keek. Ik stond op en rende naar de kamer van mij en Harry. Ik kon hem niet meer onder ogen komen ik schaamde me dood. even later hoor ik iemand op de deur kloppen. ''Louis ben je hier doe alsjeblieft even open ik moet met je praten'' hoorde ik harry zeggen.
Ik stond met tegenzin op en deed de deur voor hem open hij was nog steeds rood van wat er net gebeurde. Hij kwam naast me zitten op ons bed en zei:'' Louis wat is er heb ik iets gedaan dat je niet leuk vond?'' ''Nee Harry je hebt helemaal niets gedaan echt niet het is gewoon dat ...'' zei ik ''Hey Lou je kan me alles vertellen dat weet je toch? wat is er aan de hand vertel het me alsjeblieft'' '
'Ik ben verliefd op je Hazz al sinds ik je op de toiletten heb leren kennen bij X FAC...'' Ik werd onderbroken door Harry die met zijn lippen op de mijne kwam en me zoende. Hij trok terug en zei: ''Weet je Lou ik ben ook al sinds onze eerste ontmoetting stapel verliefd op je maar ik durfde het je nooit te vertellen ik was bang dat je geen vrienden meer wou zijn'' ''Hazz mag ik je iets vragen?'' zei ik ''Ja tuurlijk Lou wat is er?'' ''Wil je mijn vriendje zijn?'' het kwam er een beetje zacht en onzeker uit maar hij zei: ''JA JA JA tuurlijk Lou niets liever dan dat'' en nadat hij dat zei gaf hij me weer een kus.
''Aww'' hoorde we ineens we trokken met tegenzin terug om te kijken wie dat zei. we keken op en zagen Liam, Zayn en Niall naar ons kijken met blije gezichten. ''Gefeliteerd jongens'' zei Liam en we liepen met z'n alle weer terug naar de 'woon kamer' Ik ging op de bank zitten en Harry kwam naast me zitten en legde zij hoofd op mijn schouder. ''Ik hou van je Hazz'' zei ik tegen hem en gaf hem een kusje op zijn voorhoofd. ''Ik ook van jou Lou echt heel veel'' zei hij en gaf me een kus op mijn mond.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...