HARRY P.O.V
Vorige week hadden we ons 'Familie weekje'. Ik mis Louis verschrikkelijk, zeker vandaag omdat het morgen Valentijnsdag is en omdat ik weet dat ik het zoals ieder jaar niet met hem kan vieren. Liam heeft een nieuwe vriendin sinds gister en Niall schijnt ook al 2 weken een vriendin te hebben. Niall leerde zijn vriendin Melissa geloof ik kennen toen we in Ierland waren. Liam scheen al drie dagen te daten met Sophia en nu hebben zei ook een relatie. Ik heb ze nog niet ontmoet maar ze lijken me aardige meisjes. Ik liep naar de keuken om iets lekkers te pakken toen ik ineens mijn mobiel af hoorde gaan. Ik zag dat het Louis was en nam zo snel mogelijk op.
''Met Harry Tomlinson'' zei ik en ik hoorde gegrinnik aan de andere kant van de lijn. ''Hi liefje'' zei hij. ''Hi Boo wat doe je?'' vroeg ik ''Ik probeer de was te doen maar het lukt niet echt'' zei hij waardoor ik nu lachte. ''Oww Boo vraag het aan Eleanor dan'' zei ik ''Echt niet de laatste keer dat ze het deed was ik vier paar boxers kwijt en die vond ik terug onder haar kussen'' zei hij. ''OMG serieus? Ze is echt niet goed in haar hoofd'' zei ik. ''Maar dat wisten we al een tijdje'' zei hij lachend ''Maar hoe ga je nu je kleren wassen dan?'' vroeg ik ''Wil je me helpen?'' vroeg hij ''Schatje tuurlijk wil ik je helpen maar ik mag niet naar je toe, maar ik kan het je appen'' zei ik. ''Okeey sweetcheeks maar nog niet ophangen want ik wil je stem horen'' zei hij als een klein kind. ''Okeey sweetheart'' zei ik lachend.
''Wat ben jij aan het doen?'' vroeg Louis. ''Niets ik wou net wat eten tot jij belde'' zei ik ''Oh sorry babe, wat ga je eten?'' vroeg hij. ''Geen idee eigenlijk ik moet boodschappen doen maar ik heb geen zin'' zei ik lachend en deed de koelkast open. ''Awww Hazzie'' zei Louis lachend. ''Maar morgen hebben we een optreden in Parijs dus dan zijn we weer samen'' zei hij er meteen achteraan. ''Wat serieus OMG dan zijn we dus toch samen op Valentijnsdag'' zei ik blij ''Ja en dan zijn we in de stad waar onze huwelijksnacht was'' zei Louis blij ''Ja omg hoelang zijn we daar?'' vroeg ik ''Maar 2 dagen'' zei hij ''Oh maar Boo ik moet gaan, ik moet even boodschappen doen en jou uitleggen hoe de wasmachine werkt, ik zie je morgen liefje ik hou van je'' zei ik ''Okay babe tot morgen, ik hou ook van jou babe'' zei hij en ik hing op.
LOUIS P.O.V
''Happy Valentine's Day Lou'' hoorde ik Eleanor zeggen. ''Flikker op'' zei ik slapend ''Ik dacht dat je naar Parijs ging vandaag en uhm je moet over een uur klaar zijn want dan komt Simon je halen'' zei ze ''Ik kom er aan maar ga weg'' zei ik bod. Ze liep weg ik stond op en belde Harry. ''Met Harry Tomlinson'' zei hij, steeds als hij dat zegt krijg ik een lach op mijn gezicht want hij is mijn man en hij heeft mijn achternaam. ''Happy Valentine's Day'' zei ik. ''Jij ook liefje, ben je al bijna klaar?'' vroeg hij ''Nee schat ik ben net 10 minuten wakker, maar ik ben me nu aan het omkleden'' zei ik en ik deed mijn broek aan. ''Maar hoe bel je dan?'' vroeg hij ''Hazz je staat op de luidspreker'' zei ik lachend ''Ohja duh'' zei hij ''Ik ga even eten ik zie je zo sweetcheeks'' zei ik ''Okee love tot zo'' zei hij ''Ow Hazz?'' vroeg ik nog snel ''Ja?'' ''Wil je mijn Valentijn zijn?'' vroeg ik ''Heel graag schat, heel graag'' zei hij. We zeiden nog dat we van elkaar houden en hingen toen op.
Ik had geluk dat ik mijn spullen gister al had ingepakt en nu al mijn tijd kon gebruiken om me aan te kleden en zo. ''Louis mijn moeder komt over een weekje langs doe alsjeblieft aardig als ze er is, ze is niet blij met wat ik heb gedaan en vind jou een aardige jongen dus please wees niet boos op mijn moeder want zij kan er niets aandoen. Doe volgende week please een beetje normaal'' zei ze ''Ik zal kijken wat ik voor je kan doen maar Simon is er dus ik ben weg doei'' zei ik en ik liep naar buiten. ''Ga maar zitten Lou'' zei Simon. Ik deed de deur open en zag Harry en Zayn zitten. ''Hi schat'' zei Harry toen ik naast hem kwam zitten en de deur dicht deed. Ik gaf hem een kus. ''Hi babe'' zei ik en ik gaf hem nog een kus.
''We zijn er boys'' zei Niall blij toen we bij het vliegveld aan kwamen. We liepen naar onze vertrekhal ondertussen maakten we wat foto's met de fans en liepen verder. Toen we eindelijk in ons vliegtuig zaten legde Harry zijn hoofd op mijn schouder en ik gaf hem kusjes in zijn haar. ''Ik hou zo veel van je'' zei Harry en hij keek me aan. ''Ik ook van jou'' zei ik ''Weetje Lou ik had mijn huwelijk nooit zo voorgesteld, ik dacht altijd dat ik met een meisje zou trouwen, dat ik mijn relatie nooit verborgen hoefde te houden, maar ook al heb ik al die dingen niet, ik heb de liefste en beste man en ik ben heel erg gelukkig met je, we kunnen misschien de wereld niet vertellen dat we getrouwd zijn maar eigenlijk weet de hele wereld het al, want jij ben mijn wereld Lou ik hou van je wat er ook gebeurt'' zei hij en de tranen rolde over onze wangen heen. ''Ik hou ook van jou Hazz en je bent het beste wat me ooit is overkomen'' zei ik en ik gaf hem een lange kus.
We waren in het hotel en het was het zelfde hotel waar we onze huwelijksnacht hadden. We liepen naar onze kamers en ik ging meteen op de bank liggen. Harry kwam boven op me liggen. ''Kan je dat de volgende keer even aankondigen'' zei ik ''Nee sorry'' zei hij en ik zuchtte en gaf hem een kusje. Ineens ging onze deur open en kwamen de andere jongens binnen. ''Jezus jongens kunnen jullie niet voor een keer gewoon naast elkaar zitten inplaatsvan het bijna te doen'' vroeg Zayn. ''Ten eerste nee dat kunnen we inderdaad niet en ten tweede ik word hier gemarteld door mijn eigen man'' zei ik en Harry moest lachen. ''Harry please ga van me af'' zei ik en Harry ging niet van me af maar hij ging bij me opschoot zitten. ''Dat kan ook'' zei ik en de andere jongens lagen helemaal in een deuk.
HARRY P.O.V
''Jongens vandaag gaan jullie Sophia en Melissa ontmoeten'' zeiden Liam en Niall blij we keken ze blij aan en knikte. ''Kennen jullie elkaars vriendinnen al?'' vroeg Louis ''Nee maar vanaf vandaag wel, komt Perrie ook?'' zei Niall ''Ja maar wel later ze moest in Londen nog een liedje opnemen en dan komt ze met de andere meiden hier heen om te beginnen aan hun tour'' zei Zayn. ''Dan zijn we allemaal met onze vriendinnen'' zei Niall blij ''Ughum vriendjes'' kuchte ik en Louis lachte '' Ja ja en vriendjes'' zei Niall weer. Ik gaf Louis een kus en ging van zijn schoot af omdat er op de deur geklopt werd.
''Hi wij zijn Melissa'' ze wees naar een iets kleiner meisje naast haar met bruin haar ''En ik ben Sophia'' ging ze verder, Sophia had lang bruin haar. ''Soph!!!'' schreeuwde Liam en hij kwam naar de deur rennen en gaf haar een liefdevolle kus. "Melissa!!'' schreeuwde Niall nu en ook hij gaf Kate een liefdevolle kus. ''Louis!!!'' ze ik ''Harry'' zei hij ''Zayn'' zeiden we allemaal tegelijk en we lagen allemaal in een deuk.
We stonden voor het concert gebouw een klein interview te geven. ''En hebben jullie een Valentijn dit jaar boys, als je iedereen uit de wereld kan kiezen wie zou het dan zijn?'' vroeg Louis. Liam en Niall zeiden allebei dat hun Valentijn hun vriendin is. ''Harold?'' vroeg Louis. ''Uhhhh jij'' zei ik zacht en hij glimlachte. ''Jullie zijn schattig samen'' zei Niall ''Thanks'' zei Louis. ''en Zayn?'' vroeg Louis ''Misschien wel misschien niet'' zei hij.
Zayn en Perrie zijn niet van die mensen die het alleen maar over elkaar hebben en ze willen hun liefdes leven een beetje privé houden, wat ik wel begrijp. ''En jij Louis?'' vroeg Liam ''Hij moet voor Harry kiezen en hem uit vragen onder de Eifeltoren'' zei Niall ''Mijn Valentijn dit jaar is Harry, geen andere keuze mogelijk'' zei hij en hij deed een arm om mijn nek en ik om zijn middel en we staken allebei onze duimen op. Het interview was klaar en we liepen het concert gebouw weer binnen. Ik gaf Louis snel een kus en het concert kon beginnen.
Hii hier weer een hoofdstukje!!! ik hoop dat jullie het leuk vonden!! please comment. Misschien komt er vanavond nog een hoofdstuk maar ik ga eerst een nieuw hoofdstuk schrijven van mijn andere Larry boek. Als er vanavond geen hoofdstuk komt dan komt dat hoofdstuk morgen!! ps ik ga volgend jaar in mei naar Londen!!!!!!!
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictiehi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...