Happy anniversary Babe

527 32 8
                                    

HARRY P.O.V

Ik deed langzaam mijn ogen open, ik zag Louis slapend op mijn borst liggen. Ik gaf hem een klein kusje op zijn hoofd, ik wou niet dat hij wakker werd dus bleef ik liggen. Ineens voelde ik dat Louis kusjes op mijn borst gaf, ''Happy Anniverary liefje'' zei ik en ik gaf hem een kus op zijn mond. ''Ik kan niet geloven dat we 5 jaar geleden getrouwd zijn en al 6 jaar samen'' zei Louis. ''Het enige nadeel van vandaag is dat we moeten optreden'' zei ik ''Hazz, je verpest het moment'' zei hij ''Sorry Boo'' zei ik en hij gaf me een kusje. ''Maar, onze ouders en zussen komen wel'' zei ik en hij knikte. ''Het is nog steeds raar dat mijn broertje en zusje 6 jaar ouder zijn dan Liv. (In het echt zouden ze maar een jaar ouder zijn maar in dit boek waren ze al geboren in 2011) ''Ja dat is ook wel een beetje raar, maar dat past goed bij ons'' zei ik en Louis gaf me een kus.

''Over ons kleine meisje gesproken, zullen we haar halen?'' vroeg Louis en ik knikte. Louis ging van me af en ik deed een boxer aan. Ik greep Louis' hand vast en we liepen naar Liv's kamer. Ik deed de klink naar beneden, en we zagen daar een wakkere Liv liggen. Louis en ik liepen er hand in hand heen, en toen ze ons zag was ze heel blij. Ik liet Louis' hand los en ik tilde Liv uit haar bed. ''jejelificeers papa's'' zei ze blij. ''Dankje wel schatje'' zeiden we allebei. Liv gaf ons een kus en een knuffel en ik legde haar op de commode om haar de verschonen. ''Gaan we even wat lekkers eten?'' vroeg ik toen ik haar optilde. Liv knikte en ik grinnikte, ik gaf haar over aan Louis en we liepen met z'n drieën naar beneden.

toen we klaar waren met eten en douchen stapte we de auto in en reden we naar het concert gebouw waar we moesten optreden en waar we een interview hadden. Louis reed en ik had zijn overige hand vast. Liv zat de hele tijd mee te mompelen met de muziek, wat 1 heel schattig was en 2 heel grappig. We waren bij het concert gebouw en ik haalde Liv uit de auto en zette haar op de grond. Ik pakte haar handje vast en we liepen naar Louis die haar andere handje vast. We liepen het gebouw binnen en we werden meteen gefeliciteerd door de andere jongens.

We zaten nu bij het interview en natuurlijk gaat het ook over Louis en mij. ''Dus Louis en Harry, jullie zijn vandaag 5 jaar getrouwd, gefeliciteerd. Hoe zag jullie ochtend er uit?'' vroeg de interviewer. ''Ik werd wakker met Louis slapen op mijn borst. Toen Louis ook wakker was hebben we Liv uit bed gehaald en geknuffeld. Toen gingen we zelf gemaakte wafels eten, daarna douchen en nu zijn we hier'' zei ik. ''Louis hoe is het om jullie jubileum te vieren met jullie dochter, ''Super, vanochtend feliciteerde ze ons, en ze wil ons helpen met het ontbijt. Voordat we tegen de wereld konden zeggen dat we gay zijn, konden Harry en ik niet eens samen zijn op ons jubileum, en nu is Liv er en nu vieren we het met z'n drieën want zij hoort er ook bij'' zei Louis

LOUIS P.O.V

''Wat gaan jullie verder doen vandaag om het te vieren?'' vroeg de interviewer ''We hebben vanavond een concert maar onze ouders en broertje en zussen komen langs, en natuurlijk de lads dus het word niet echt een georganiseerd feest maar meer een vrienden/familie feestje'' zei ik ''Is Liv nu hier?'' vroeg hij ''Alle kinderen zijn hier'' zei Niall, ''Zouden ze misschien hier heen mogen komen?'' vroeg de interviewer. En wij knikte, alle kinderen kwamen, maar Harry en ik wisten dat Liv dat eng zou vinden. ''Maar waar is Liv?'' vroeg Liam ''Waarschijnlijk durft ze niet'' zei ik, ''Harry ga haar halen'' zei Zayn. ''Ik zal het proberen maar ik weet niet of het lukt'' zei hij en hij stond op.

Er gingen camera's met hem mee zodat ze op tv konden zien wat hij deed, en wij konden het ook zien. ''Liv?'' vroeg hij ''Papa'' zei ze blij en ze 'waggelde' naar hem toe. ''Ga je ook even kijken bij ons?'' vroeg hij en ze schudde nee, ''Waarom niet?'' vroeg hij ''Djujef niet'' zei ze ''Maar dan mag je lekker met pap knuffelen'' zei hij ''Okay'' zei ze, Harry tilde haar op en ze verborg haar hoofdd in zijn nek. Harry kwam aanlopen met Liv, Harry gaf haar aan mij en ik knuffelde met haar. Ze begon te lachen, volgens mij had ze niet eens door dat er camera's op haar gericht staan. Thuis heeft ze dat ook. Zodra ze het gezellig heeft of afgeleid is, merkt ze de camera's van de show niet eens meer.

Het interview was afgelopen en ze zaten nu met onze familie te lunchen. Liv zat op Fizzy's schoot en ik zat naast Harry. ''Maar Liv, zou je het leuk vinden om vannacht bij oma Johannah te slapen?'' vroeg ik. ''jujjie mee?'' vroeg ze ''Nee, wij blijven thuis, maar we halen je morgen weer op'' zei Harry ''Liv dan gaan we je haartjes mooi doen, en een film kijken'' zei Lottie ''Okey '' zei Liv en Harry en ik zuchtte opgelucht.

Na het eten was het tijd voor het concert. We zitten nu midden in het concert en ik zie allemaal spandoeken met, congratulations Louis en Harry er op. Harry gaf me een kus toen Liam begon te praten. En toen hij zijn lippen van die van mij haalde lachte ik naar hem. ''Louis en Harry hier zijn 5 jaar getrouwd vandaag. En wij vinden ze persoonlijk een super grote inspiratie bron. 6 jaar in een relatie, 5 jaar getrouwd, 4 jaar hun liefde verborgen houden voor de hele wereld, 1 jaar vaders. Na alles wat er is gebeurt zijn jullie nog steeds samen, en sterker dan ooit. Jullie zijn volgens ons het beste liefdes koppel in de hele wereld. En daarom hebben we dit voor jullie'' zei Liam

Het was een soort bord met daarop :

Louis and Harry,

The most awesome guys in the world,

The most strong people in the world,

The best friends ever,

The best dads ever,

Louis, Harry,

You are a great source of inspiration

We love you

Love, Liam, Zayn & Niall

We bedankte de jongens en gingen verder met het concert. Na het concert namen we afscheid van een huilende Liv, en reden we naar huis. ''Waarom is het altijd zo moeilijk om haar achter te laten?'' vroeg Harry ''Omdat je van haar houd'' zei ik.

Hiii hier is weer een hoofdstukje!! ik hoop dat jullie het leuk vonden!! het volgende hoofdstuk komt op vrijdag weer!! Ik zet het nieuwe boek er vandaag nog op. Het heet Tomlinson-Styles ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden en gaan lezen!!!

xxDesiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu