a boy or a girl?

588 28 10
                                    

LOUIS P.O.V

Rose is al 5 maanden zwanger en vandaag hebben we een echo en dan weten we wat het wordt. Liam en Niall weten al wat zij krijgen maar vertellen het vandaag pas omdat ze het eerst tegen hun familie wilde vertellen, De dag nadat we de namen hadden bedacht vertelde Zayn en Perrie dat zij ook een kindje verwachten, dus heel One Direction word vader. ‘’Wat denk jij dat het word liefje?’’ vroeg Harry ‘’Ik denk een jongen’’ zei ik ‘’Ik denk een meisje’’ zei Harry ‘’Dus dan heeft een van ons het fout’’ zei ik en ik gaf hem een knuffel. ‘’Ik wil het zo graag weten’’ zei Harry. ‘’Ik ook babe’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’Komen jullie?’’ vroeg Rose en wij knikte. De moeder van Rose was al in het ziekenhuis en wij hoefde er alleen nog maar heen te rijden.

‘’Hi mam’’ zei Rose toen ze haar moeder in de wachtkamer zag zitten. We gingen zitten en ik hield Harry’s hand vast. ‘’Rose Dawson?’’ vroeg een dokter en wij stonden met z’n vieren op. Alle ziekenhuizen in de buurt van onze tour weten van Rose en daarom mochten we in elk ziekenhuis een echo doen als dat nodig was. ‘’Okay heren vandaag krijgen jullie te horen of jullie een zoon of dochter krijgen’’ zei de dokter en wij knikte blij. Ik had nog steeds Harry’s hand vast. ‘’Okay dit is het hoofdje, hier zie je de schedel. Alles ziet er goed uit jongens ik heb vertrouwen in een gezond kindje’’ zei hij ‘’En dan nu het geslacht, even kijken uhh jullie krijgen een…’’ zei hij. ‘’Gefeliciteerd jongens’’ zei Rose en wij gaven haar een kus en knuffel.

Harry en ik liepen met een blij gevoel het ziekenhuis uit, we weten nu eindelijk wat het word maar nu moeten we het verzwijgen voor 4 maanden, maar hé we verzwijgen onze relatie al voor 3 jaar dus het komt wel goed.  We namen afscheid van Rose haar moeder en stapte de auto in. 10 minuten later waren we weer bij de jongens en Perrie was er ook. ‘’En en en?’’ vroeg Niall vrolijk. ‘’We gaan het niet vertellen Niall’’ zei Harry lachend ‘’Nouhou’’ zeurde hij. ‘’Nou ik vertel het wel’’ zei Liam ‘’Vertel vertel vertel’’ riep Niall weer. ‘’We krijgen een tweeling van een jongen en een meisje’’ zei Liam blij ‘’Dat is zo schattig’’ Zei Perrie

‘’En wat krijgen jullie dan Niall?’’ vroeg Zayn ‘’Wij krijgen een jongen’’ zei hij trots. ‘’Awww dat is zo schattig, tot nu toe zijn de jongens in de meerderheid’’ zei Liam juichend. ‘’En jullie?’’ vroeg Harry aan Perrie. ‘’Wij krijgen een meisje’’ zei ze blij en Zayn gaf haar een knuffel en legde zijn handen op haar buik. ‘’Louis?’’ vroeg Niall zacht ‘’Ja Niall’’ zei ik op de zelfde manier, ‘’Wat krijgen jullie?’’ vroeg hij weer zacht. ‘’Dat gaan we je niet vertellen Ni’’ zei ik lachend en ik ging op de bank zitten. Niall keek Harry aandringend aan. ‘’Ik zeg niets Niall’’ zei hij en ik sprong op en ging op Harry’s rug zitten. ‘’Sorry Ni’’ zei ik en ik gaf Harry een kus op zijn krullen.

HARRY P.O.V

‘’Harry?’’ vroeg Louis ‘’Ja?’’ zei ik ‘’Zullen we ook een hond nemen?’’ ‘’Als jij dat graag wilt dan doen we dat, maar waar gaat het dan wonen?’’ vroeg ik ‘’Uhh laten we de hond bij mij wonen tot het kindje er is, want ik wil dat onze hond en kindje een band op bouwen, dus dan kom ik elke dag met de hond naar jullie toe’’ zei hij blij ‘’Okay babe dan doen we dat, maar als je wilt dat ze van kleins af aan al een band hebben moeten we de hond in September ofzo al nemen, dan kan hij aan ons wennen en wij aan hem’’ zei hij en ik knikte. ‘’Dankje’’ zei hij toen hij om mijn nek sprong.

Louis was voetballen met Niall en ik zat samen met Rose op de bank. ‘’Hoe gaat het?’’ vroeg ik ‘’Ondanks mijn ziekte gaat het wel’’ zei ze ‘’Wat bedoel je?’’ ‘’Ik ga sneller achteruit dan gedacht, ik zal niet lang na de bevalling blijven leven, misschien een paar weken daarna’’ zei ze. ‘’Komt dat door de baby?’’ vroeg ik ‘’Ja maar dat maakt me niet uit, ik wou zwanger zijn, jullie wouden een kindje en ik wou jullie gewoon gelukkig maken en het kan me niet schelen dat ik niet lang meer heb want mijn wens is uitgekomen, en ik heb jullie ontmoet, echt Harry ik deed dit met liefde en ik had het niet anders willen doen’’ zei ze en ik gaf haar een knuffel. ‘’Bedankt voor het dragen van ons kindje’’ zei ik.

‘’Babe!’’ riep Louis ‘’Ja?’’ ‘’Kom eens’’ zei riep hij weer ‘’Ik ben aan het koken, en als ik nu weg loop hebben we geen eten meer want dan heeft Niall alles al op’’ riep ik terug en hij zuchtte ‘’Liam’’ riep ik ‘’Jo whats up’’ zei hij ‘’Ik moet heel even naar Louis kan jij even op het eten letten en niet dat het zometeen opgegeten is door Niall’’ vroeg ik ‘’Ja sure’’ zei hij ‘’Thanks Li’’ zei ik en ik liep naar Louis die een laptop op zijn schoot had. ‘’Zeg me niet dat ik hierheen moest komen voor die hond’’ zei ik ‘’Nee kom nou maar naast me zitten’’ zei hij en ik deed wat hij zei.

‘’Hi Harry’’ kwam uit de computer en ik zag al Louis’ zusjes, zijn moeder en stiefvader. ‘’Hi guys’’ zei ik ‘’Hoe gaat het?’’ vroeg Johanna ‘’Heel goed, met jullie?’’ vroeg ik ‘’Super, maar we wouden je even spreken over ons klein kind’’ zei Johanna ‘’Oh god’’ zei Louis ‘’Lou wil ons niet vertellen wat het wordt wil jij het ons vertellen?’’ vroeg Daisy op een hele schattige toon. ‘’Sorry Dais maar jullie zullen nog even 4 maanden moeten wachten, en dan weten jullie het’’ zei ik ‘’Nouhou please’’ zei Lottie

‘’Nee, we zeggen niets en Harry moet nu weer koken dus nu gaan we er over ophouden en het hebben over mijn nieuwe hondje’’ zei Louis ‘’Veel sterkte’’ zei ik tegen zijn familie waardoor ik een stomp tegen mijn arm kreeg, ‘’Zo was jij ook toen we het over ons kindje hadden dus mond dicht Tomlinson’’ zei hij met een kinderachtige stem. Ik stond op en gaf Louis een kus en zei gedag tegen zijn familie en ging weer naar de keuken.

Hiii nou jullie zullen wel gemerkt hebben dat ik niet ga verklappen wat het kindje van Louis en Harry wordt, please comment het geslacht wat jij denkt dat het word! ik hoop dat jullie dit een leuk hoofdstuk vonden! please comment!

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu