Home

425 21 8
                                    

LOUIS P.O.V

We zijn weer thuis, terug in Londen met mijn man, dochter en hond. ''Papa ik wil met je knuffelen'' zei Liv en Harry tilde haar op en knuffelde haar. Hij is zo goed met kinderen en ik he hem zo gemist, hij is zo'n goede vader en ik ben blij dat hij me nu weer helpt met het zorgen voor Liv. ''Pap ook knuffelen'' zei Liv en ik liep naar ze toe. Ik deed mijn armen om Harry's middel en Harry sloeg zijn overige arm om mijn nek. Liv deed ook een arm om mijn nek en ik legde mijn hoofd op Harry's borst zodat ik zijn hart kon horen kloppen. Ik word daar rustig van, als ik verdrietig of gestrest ben dan knuffelt Harry me altijd, en omdat ik me dan kan concentreren op zijn hart kloppingen, en omdat ik me veilig in zijn armen voel word ik rustig.

Harry zette Liv na een tijdje weer op de grond en hij liet mij los. Liv ging met Tommie en haar poppen spelen en Harry en ik gingen op de bank zitten. ''Ik heb je zo gemist'' zei ik toen hij tegen me aan ging zitten en me weer knuffelde. ''Ik jou ook, ik heb je heel erg gemist'' zei Harry en ik gaf hem een kusje. ''Zullen we vanavond met Liv ergens gaan eten?'' vroeg ik ''Ja, dat lijkt me leuk'' zei hij zacht en hij gaf me een kusje in mijn nek. ''Papa gaan we naar oma?'' vroeg Liv ''Niet vandaag lieverd maar we kunnen dit weekend misschien wel even langs gaan'' zei Harry terwijl hij Liv op mijn schoot zette, ik gaf Liv een kusje en ze giechelde.

''Heb je zin om met papa en mij vanavond ergens te gaan eten lieverd?'' vroeg ik en ze knikte. ''Waar gaan we eten pappie?'' vroeg ze ''Uhm we kunnen naar een pizzeria gaan of naar Nandos?'' zei ik ''Gaan we naar Nandos?'' vroeg ze blij ''Wil je daar graag eten?'' vroeg Harry en ze knikte, ''Dan gaan we daar eten'' zei ik en ze draaide zich om zodat ze me aan keek en ze gaf me een knuffel. ze legde haar hoofdje tegen mijn borst aan en ze deed haar duimpje in haar mond. ''Ben je moe meisje?'' vroeg Harry toen hij wat haar uit haar gezichtje haalde en ze knikte. ''Zal ik je naar bed brengen?'' vroeg ik en ze knikte weer. Ik stond op en Harry ook, hij gaf Liv nog een kusje en ik liep naar de gang.

''Ik ga Tommie even uitlaten'' zei Harry en ik knikte en liep naar boven, ik hoorde de deur dicht gaan en ik liep naar Liv's kamertje, ik verschoonde haar en ik deed haar shirtje en broekje uit en ik deed haar haar pyjama broekje aan. Ik pakte haar slaapzak en ik zette haar daarin. Ik gaf Liv nog een kusje voordat ik haar in haar bedje legde en ze pakte haar speentje van haar bedje en ze deed hem in haar mond, ze pakte haar knuffel en deed haar oogjes dicht. ''Welterusten little one'' zei ik en ik liep haar kamer uit, ik deed de lamp uit en de deur dicht. Ik liep naar beneden en liet me op de bank vallen.

''Baby wakker worden schatje'' zei Harry zacht terwijl hij met zijn hand over mijn wang ging. Ik deed langzaam mijn ogen open en Harry lachte naar me ''Hoelang heb ik geslapen?'' vroeg ik ''Uhm ik denk ander haf uur, maar ik weet dat als je 's middags slaapt je vanavond geen oog dicht doet'' zei hij en ik gaf hem een kusje. ''Thanks love'' zei ik en ik drukte mijn lippen weer op die van hem. ik ging recht zitten en ik pakte mijn mobiel van de tafel. Ik keek even op twitter en ik zag meteen foto's van Harry met Tommie.

HARRY P.O.V

''Hey meisje'' zei ik toen Liv op haar knieen in haar bedje zat met haar speentje in haar mond, haar haar door de war en ze hield haar knuffel stevig vast. Ik tilde haar uit haar bedje en ik legde haar hoofdje op mijn schouder en ik wiegde haar heen en weer. ''Heb je lekker geslapen?'' vroeg ik en ze knikte. ''Heb je een vieze broek?'' vroeg ik en ze schudde haar hoofdje. ''Goedzo dan kunnen we naar pap'' zei ik en Liv schrok op en lachte naar me. ''Pappie'' zei ze blij en ik lachte en knikte. ik haalde haar uit haar slaapzak en ik deed haar kleren weer bij haar aan en ik gaf haar een kusje.

Toen we beneden waren kwam Tommie gelijk op me afspringen omdat hij Liv's aandacht wil. ''Tommie laag, je mag straks met Liv spelen'' zei ik en hij ging weer normaal staan en hij volgde me. ''Kijk eens Little one'' zei Louis en hij gaf haar een bakje met fruit en een beker melk. Liv ging op de bank zitten en at en dronk alles op. De tv stond aan en Liv keek naar Dora, ''Oh babe, Fizzy appte me net om te vragen of mijn zusjes hier morgen mogen slapen'' zei Louis. ''Uhm ja is goed alleen moet ik even naar Gemma om haar te helpen met de kleintjes want Ashton moet naar de studio, het is maar een uurtje'' zei ik ''Okay baby, is goed'' zei hij en hij gaf me een kus.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu