We wanna go home

510 28 79
                                    

LOUIS P.O.V


''Pap, gaan we met Tommie spelen?'' vroeg Liv ''Tommie is bij opa en oma Liv, volgende maand gaan we weer naar huis en dan mag je weer met hem spelen'' zei ik ''Maar ik wil nu met hem spelen, ik mis hem'' zei ze zacht. ''Luister schat, Tommie kan gewoon niet met ons mee, we reizen veel en een hond gaat niet zo makkelijk in een vliegtuig'' zei ik ''Maar'' zei ze ''Sorry schatje het gaat niet'' zei ik en er viel een traan over haar wang en ze waggelde naar haar hotelbed. ''Wow, wat is er met Liv?'' vroeg Harry toen Liv langs hem heen waggelde. ''Ze mist Tommie, ze wil met hem spelen maar ik zei dat dat niet kon en toen werd ze verdrietig en toen liep ze jou bijna omver'' zei ik


''Weetje ik zat te denken wat nou als we Tommie alleen mee nemen als we met de tour bus gaan? En als we dan gaan vliegen dat hij verder reist met de tour bus, dan is hij toch bij ons en dan kan Liv met hem spelen'' zei Harry ''Het zelfde dus wat Perrie met Hatchi doet?'' vroeg ik en hij knikte. ''Dat kunnen we wel doen ja, maar we zeggen nog niets tegen Liv want als het dan uit eindelijk toch niet kan dan word ze nog verdrietiger en dat wil ik echt niet'' zei ik en Harry liep richting haar kamer.


''Wat ga je doen?'' vroeg ik ''Even bij Liv kijken'' zei hij ''Wacht maar even, ze moet leren dat ze niet overal om hoeft te huilen als het even niet gaat zoals zij het wil'' zei ik ''Ja dat is waar maar ik wil dat nu even tegen haar zeggen, want we moeten ook straks weg'' zei hij en ik zuchtte. ''Lou, ze mist haar hond gewoon, ik miste jou toch ook toen we vrij hadden en jij bij Eleanor was'' zei hij. ''Ja weet ik wel, laat maar'' zei ik ''Wat is er lieverd?'' vroeg Harry


''Niets, ik wil naar huis'' zei ik ''Lou, over een maand gaan we naar huis, dan is het augustus en dan brengen we Liv gewoon een keer naar mijn ouders, dan regel ik dat Lissa daar ook heen gaat zodat ze samen kunnen spelen. Dan brengen we ook Tommie daar en dan zijn wij samen en dan kunnen we even tot rust komen'' zei Harry en ik knikte. ''Nu ga ik even naar onze kleine meid'' zei hij maar eerst gaf hij me nog een kus.


HARRY P.O.V

''Liv, wat is er meisje?'' vroeg ik ''Ik wil met Tommie spelen papa'' zei ze snikkend ''Luister, volgende maand gaan we weer naar huis en dan mag je weer met Tommie spelen'' zei ik ''Maar ik wil dat nu'' zei ze ''Dat weet ik en dat snap ik maar dat gaat niet. Tommie is bij opa en oma en jij bent bij ons, kom we gaan naar pap en dan geef je hem een knuffel want hij vind het niet leuk dat je ineens weg liep'' zei ik ''Okay papa'' zei ze en ik tilde haar op en ik droogde haar tranen. Ik liep met haar naar Louis en ik zette haar op Louis' schoot. ''Sorry dat ik net weg liep pap'' zei ze ''Het is al goed meisje'' zei hij en hij gaf haar een kus.


Ik tilde Liv van Louis' schoot af en ik ging op Louis' schoot zitten en Liv zat bij mij op schoot. Ik wou Liv een kusje geven maar ze duwde me weg. ''Nou dan geef ik pap wel een kusje'' zei ik en ik drukte mijn lippen op die van Louis. Louis' hand lag op mijn rug en hij 'Aaide' mijn rug. ''We moeten weg'' zei ik na de kus ''Rustig aan meneertje, Liam, Niall en Zayn zijn er nog niet'' zei Louis en op dat moment werd er geklopt op de deuren. ''Oh echt niet?'' zei ik grijnzend. Ik stond op en omdat Liv op mijn buik lag had ik haar vast en liep ik met haar op mijn arm naar de deur.


''hey jongens'' zei ik en Zayn, Liam en Niall kwamen binnen ''Wat is er?'' vroeg Louis die naast me kwam staan. ''We hebben het interview hier, de ruimte waar het eerst was was niet geschikt genoeg dus moest het in een van onze hotel kamers en omdat jullie met meer leden van de band in een kamer leven en het makkelijkste kind hebben dachten we laten we het hier doen'' zei Liam ''Oh en ze zijn hier al over 5 minuten'' zei Zayn ''Dus heb je eten want ik heb honger'' zei Niall ''Uh okay en nee niall we hebben geen eten'' zei Louis en hij tilde Liv over want ze hing over mijn schouder heen.


Na een tijdje was de camera ploeg er al en zaten we allemaal op de bank, Liv zat bij Niall op schoot en hij kietelde haar waardoor ze moest lachen. ''Hoe oud zijn jullie en de kinderen nu op dit moment?'' vroeg de vrouw. ''Louis is 24, Niall is 22, Zayn is 23, Harry is 22 en ik ben ook 22, Diana, James, Jeremy, Liv en Emma zijn nu 1'' zei Liam. ''Mag ik Liv een vraag stellen?'' vroeg de vrouw aan mij en Louis, ''Ik weet niet of ze dat wil maar je kan het proberen'' zei Louis en ik nam Liv van Niall over omdat ze dat dan minder eng vind. ''Liv mag deze mevrouw jou een vraag stellen?'' vroeg ik en ze knikte.


''Wat is er zo leuk aan je papa's?'' vroeg de vrouw en Liv keek mij en Louis aan, Louis zat in een losse stoel naast de vrouw en Zayn, Liam, Niall en ik zaten op de bank. ''Zeg maar Liv, je kan t wel'' zei ik ''Mijn papa's zijn lief en grappig, en ze kunnen heel goed knuffelen. Ze zijn heel aardig en ik hou van ze'' zei ze en ik gaf haar een kus. ''En wie zijn jou papa's en hoe heten ze?'' vroeg de vrouw weer ''Wie is jou vader liv?'' vroeg ik en ze wees naar mij en Louis, ''Goedzo en wat is pap's naam?'' vroeg ik ''Louis'' zei ze lachend ''En pap's tweede naam?'' vroeg ik ''Uh..'' zei ze ''Dta weet je wel lieverd dat heeft pap je gister verteld'' zei ik en Liv dacht na ''William?'' vroeg ze ''Goedzo, en wat is zijn achternaam?'' vroeg ik ''Tomlinson'' zei ze ''Goedzo'' zei ik en ik gaf haar een kus.


''En hoe heet papa?'' vroeg Louis ''Harry Edward Tomlison Styles'' zei ze ''Nee, probeer het opnieuw'' zei ik en Louis keek me raar aan. ''Hoe heette papa voordat hij ging trouwen met pap?'' vroeg ik ''Harry Edward Styles'' zei Liv en ze keek me raar aan. ''En hoe heet ik nu ik ben getrouwd met pap?'' vroeg ik ''Harry Edward Tomlinson?'' vroeg ze en ik knikte ''Goedzo'' zei ik. ''Maar je had het de eerste keer ook goed hoor lieverd. Papa's echte naam is Harry Edward Tomlinson Styles maar hij vind de Styles niet leuk dus hij maakt er Harry Edward Tomlinson van'' zei Louis. ''En wie zijn dat?'' vroeg ik ''Dat zijn Liam, Niall en Zayn'' zei Liv en omdat ik naast Liam zat ging Liv op Liam's schoot zitten.


LOUIS P.O.V

Het interview ging nog even over ons album en daarna ging ze weer weg. De jongens gingen ook meteen weer weg. Liv lag te slapen en Harry en ik lagen ook in ons bed want we zijn die irritante bank zat. Het is pas middag maar Harry begon moe te worden dus we gingen maar in bed liggen. ''Harry, zullen we een keer in jou huis in LA gaan, gewoon met z'n drieën?'' vroeg ik ''Tuurlijk, maar ik denk dat ik dat huis ga gebruiken als familie vakantie huis, dus als het zomer vakantie is dat we dan met onze hele familie naar LA kunnen en in dat huis verblijven'' zei hij en ik gaf hem een kus. ''Als we er maar een keer met z'n drieën heen kunnen vind ik het goed'' zei ik en hij lachte.


''Weet jij eigenlijk wel hoe veel ik van je hou? Ik bedoel het is echt heel veel. Je maakt me aan het lachen en je maakt me trots en bij. Je bent alles voor me en ik kan gewoon niet zonder je, we hebben soms wel wat momentjes waarop het allemaal niet zo lekker loopt maar ik blijf jou achternaam met trots dragen. Ik ben blij dat ik een Tomlinson ben, ik ben blij dat jij nog steeds mijn man bent, en dat ik samen met jou een prachtige dochter heb'' zei hij ''Ik hou van je'' zei ik en hij drukte zijn lippen op die van mij en ik trok hem dicht tegen me aan. Ik laat hem nooit meer gaan, nooit meer!


Hiii hier is weer een hoofdstukje! Summer Love komt er vannacht op te staan en anders morgen vroeg! ik ga ook een nieuw boek schrijven dat Running away heet ik weet nog niet wanneer dat boek er op komt te staan maar dat krijgen jullie dan wel te horen! het is btw ook een Larry boek want ik schrijf alleen Larry Fanfics!

xxDesiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu