HARRY P.O.V
We zitten nu in het vliegtuig naar Nederland, Tommie is nu bij Louis' ouders en een maand geleden zijn de kinderen geboren en we zijn allemaal heel moe. ''Jongens ik kom slaap te kort'' zei Liam. ''Ja wij allemaal Li'' zei Zayn. ''Maar ik heb er twee'' zei Liam kinderachtig. Liv lag te slapen op Louis' schoot ik was allang blij dat ze mee mocht. We hadden het met haar dokter overlegt of dat wel kon omdat we nog niet zeker weten of Liv wel gezond is, maar gelukkig mocht ze mee.
''Ik kan niet geloven dat we nu al vier jaar samen zijn'' zei Niall alsof we getrouwd waren. ''Ik ook niet'' zeiden wij allemaal tegelijkertijd. ''Hazz kan je even haar spuugdoekje pakken?'' vroeg Louis ik liep naar de tas en haalde hem eruit. ''thanks babe'' zei hij toen ik het doekje gaf. ''Zouden ze ons weer vragen over de kinderen?'' vroeg Liam. ''Ik hoop het niet, ik moet niet alleen liegen over Harry maar ook over mijn eigen dochter'' zei Louis kijkend naar Liv. ''Het komt wel goed babe, en vanavond zal je na een maand eindelijk een hele dag met haar zijn dus ook s 'avonds'' zei ik en ik gaf hem een kus.
We waren eindelijk weer op de grond. Met het dalen begon Liv te huilen, waarschijnlijk omdat haar oren pijn deden want Louis en mij is het opgevallen dat Liv alleen huilt als ze pijn heeft of als Louis weer weg gaat. Ik nam Liv over van Louis die haar en mij nog snel een kusje gaf voordat we het vliegtuig uitliepen. Liv lag in de Maxi-Cosi en we liepen het vliegveld uit. We gingen in het busje zitten en ik liet Liv in de Maxi-Cosi zitten omdat ik haar niet wakker wilde maken.
''Ik wil mijn baby ook hier'' zei Niall waar Liam en Zayn mee instemde. ''Sorry boys maar wij konden niet anders'' zei Louis. ''Ja dat is waar ik ga zo toch even skypen met melissa'' zei Niall blij. Het busje stopte voor het hotel en wij liepen naar binnen. ''One Direction'' zei Paul tegen de receptioniste. ''Oke jongens jullie hebben drie kamers 1 iemand zal dus alleen slapen'' zei Paul toen hij weer bij ons was. ''Ik ga wel alleen want dan zeurt er niemand dat ik te lang over mijn haar doe'' zei Zayn. ''Okay jongens ik zie jullie morgen ochtend weer, veel plezier'' zei Paul en hij liep weer weg.
LOUIS P.O.V
We kwamen aan in onze kamer en zagen een soort woonkamer met een tv en een bank, de keuken zat daar aan vast en dan had je ook nog drie deuren. Harry deed de eerste deur open. ''Dit is de badkamer'' zei hij en hij liep naar de tweede deur. ''Awww hier gaat Liv slapen'' zei ik toen ik achter hem ging staan met de Maxi-Cosi met natuurlijk Liv erin. En de laatste deur was de kamer waar wij in gaan slapen. Harry haalde Liv uit de Maxi-Cosi en ging met haar op de bank zitten. Liv brabbelde wat dingen waar Harry en ik om moesten lachen en zij vrolijk van werd. ''Ik ga Liv even verschonen wil jij haar flesje maken?'' vroeg Harry aan mij en ik knikte. Ik liep naar de keuken terwijl Harry naar Liv's kamertje liep.
10 minuten later kwam Harry weer terug met een wakkere Liv. ''Hi honey'' zei ik tegen Liv toen Harry naast me kwam staan. ''Hier is het flesje'' zei ik en ik gaf het aan Harry. ''Thanks babe'' zei hij en hij ging weer op de bank zitten. ''Ik kan niet geloven dat we nu een kindje hebben'' zei ik ''Ik ook niet maar het is toch wel zo'' zei hij en hij glimlachte naar Liv terwijl hij haar het flesje gaf. Er klopte iemand op de deur en ik deed open. ''Jongens we moeten iets bespreken'' zei Liam ''Okay wat dan?'' vroeg ik. ''Jullie weten dat de fans een reallifesoap van ons willen?'' vroeg Zayn die inmiddels ook binnen was. ''Uhh ja dus?'' vroeg Harry. ''Paul, Simon en ons nieuwe Management willen dat we dat gaan doen'' zei Niall. ''Maar dan moeten ze toch eerst onze toestemming?'' vroeg Harry
''Ja daarom zijn we ook hier, gaan we het doen of niet?'' vroeg Liam. Ik keek Harry aan. ''Maar ik en Harry gaan zoiezo aan de wereld vertellen dat we samen zijn en dat Liv ook mijn dochter is'' zei ik ''Ja daarom we gaan de Show ook pas opnemen na dat jullie uit de kast zijn gekomen, we gaan kijken of de fans het dan nog steeds willen en dan gaan we het doen, maar als een van ons zegt, nee ik wil het niet dan doen we het niet'' legde Zayn uit
Na veel overleg hebben we besloten om het toch te doen, zo kunnen ze zien hoe we voor de kinderen zorgen en hoe gelukkig Hazz en ik samen zijn. De jongens waren inmiddels weg en ik zit met Liv op de bank terwijl Harry thee maakt. Liv slaapt bijna en ik vind dat zo schattig, ze lijkt echt op Harry en dat vind ik echt super leuk. ''Hazz ik breng Liv naar bed'' zei ik toen ik naar hem toe kwam. ''Okay, slaap lekker liefje'' zei hij tegen haar en hij gaf haar een kusje op haar hoofdje. Ik liep naar Liv's kamer gaf haar een schone luier, gaf haar een kusje en legde haar in haar bedje.
HARRY P.O.V
Ik ben zo trots op Louis en Liv, ze zijn zo schattig en zo lief met elkaar. Louis ging op de bank liggen en ik liep met de koppen thee naar hem toe. ''Kom je bij me liggen Hazzie?'' vroeg Louis zo lief mogelijk. ''Aww natuurlijk Boobear'' zei ik en ik zette de thee op de salontafel neer en ging bij hem liggen. ''Ik ben blij dat we het op deze manier hebben gedaan boo'' zei ik ''Ik ook babe, ze is echt van ons en niemand anders, ik heb jou nu en over 4 maanden kunnen we eindelijk samen zijn voor de hele wereld'' zei hij blij. Ik weet hoe moeilijk hij het vind dat iedereen denkt dat hij nog geen vader is en dat hij niet de vader van Liv is dus ik wil hem wat opvrolijken. ''We kunnen eindelijk zeggen dat Liv en ik Tomlinson heten en geen Styles'' zei ik en Louis had meteen weer een lach op zijn gezicht.
*Smut! lezen op eigen risico*
Ik lag tegen Louis aan in de spoon houding, ik draaide me om en gaf Louis een kusje. ''Bedankt Lou'' zei ik en Louis keek me raar aan. ''Waarvoor?'' vroeg hij ''Dat je me een kindje en me de beste man en het beste gezinnetje hebt gegeven'' zei ik. ''Hazz dat heb je mij gegeven'' zei hij ''Okay dat hebben we elkaar gegeven, maar Lou ik zou niets of niemand liever willen dan jou en Liv'' zei ik ''Ik ook niet babe'' zei hij en hij gaf me een kus.
De kus werd al wat ruwer en ik voelde zijn tong tegen mijn lip aan. Ik opende mijn mond een beetje en voelde gelijk de tong van Louis in mijn mond. Louis nam de leiding Louis draaide zich een beetje zodat ik onder hem lag. Mijn linker hand ging op zijn borst en mijn rechter hand ging in zijn haar. Ik had al een aardige boner en ik zag dat Louis dat ook had. Louis ging met zijn hand naar mijn broek en trok er een beetje aan waardoor ik zacht kreunde. ''Lou dat kan niet Liv ligt..'' ik kon mijn zin niet afmaken door dat louis zijn lippen alweer op die van mij had gelegd. ''Ze slaapt en ze weet toch niet wat we doen en het vragen gaat ook nog niet dus'' zei Louis en hij trok aan mijn broek die nu op de grond ligt. ''Okay'' zei ik en ik deed zijn shirt uit. Toen we allebei alleen nog onze boxers aan hadden liet louis mijn lippen los en ging hij naar de rand van mijn boxer. Hij zetten zijn tanden om de rand heen en deed mijn boxer uit. De boxer lag inmiddels op de grond en Louis gaf me een blowjob. Ik kwam klaar en deed het zelfde bij hem. Toen hij ook klaar kwam en we nog een beetje na hijgden stonden we op pakte onze kleren en gingen naar onze kamer.
*Dat was de smut nu kan je weer verder lezen
NIALL P.O.V
Gister hoorden Liam en ik gekreun uit de kamer naast ons, we vinden het fijn voor ze dat ze weer samen konden slapen en zo maar Liv lag waarschijnlijk in de kamer daarnaast te slapen, zou ze wakker geworden zijn? ''Ni kom we moeten weg'' zei Liam tegen mij en ik stond op. Zayn, Louis, Harry en Liv stonden al te wachten en we liepen allemaal naar het busje die al klaar stond. We reden naar RTL late night en daar stonden duizenden fans.
We liepen naar binnen en we zagen daar ook kinderen staan. Best wel oneerlijk eigenlijk, de kinderen van beroemde ouders mogen wel naar ons zonder met allemaal wedstrijden mee te hebben gedaan en buiten staan er super veel meiden die wel mee hebben gedaan en helaas niet gewonnen hadden. Maar ja ik zeg er niets over want ik heb geen zin in de gevolgen.
LIAM P.O.V
''Okay guys vertel hoe gaat het nu met jullie? Jullie leven is erg anders nu de meeste van jullie vader zijn en dan ook nog een nieuw album'' zei Humberto. ''Ja het is zwaar maar we doen het voor de fans en voor onze kinderen en vrouwen, we houden van ze en willen er voor ze zijn maar het is wel erg zwaar'' zei ik. ''Liam en Louis jullie hebben de meeste liedjes geschreven, Louis hoe ging dat in z'n werk?'' vroeg hij. ''We zaten met een paar producers aan een tafel en we begonnen te schrijven, ook als we gewoon iets mee hadden gemaakt schreven we er over, het ging eigenlijk best snel maar we hebben ook veel hulp gehad'' zei Louis. Er kwamen nog meer van dit soort vragen, we traden op en hadden een voedsel gevecht. We gingen weer naar het hotel.
Hii sweethearts hier weer een hoofdstukje!! Louis mocht eindelijk zijn eerste dag en avond/ nacht met Liv en Harry samen zijn!!! Please comment xxx
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...