LOUIS P.O.V
‘’Harry’’ schreeuwde ik van boven ‘’Wat is er Louis, ik ben Liv aan het verschonen’’ zei hij zacht want ik stond bijna in de zelfde kamer als hij. ‘’Waar is mijn boxer?’’ vroeg ik ‘’In onze kast’’ zei hij terwijl hij geconcentreerd met Liv bezig was. ‘’Daar ligt het niet’’ zei ik ‘’In de wasmand met de schone was dan?’’ vroeg hij, ‘’Ook niet’’ zei ik grijnzend. ‘’Ik heb gister alles gewassen, het kan niet zo zijn dat je ze nu niet meer hebt’’ zei hij en hij tilde Liv op en draaide zich om naar mij. ‘’En toch heb ik ze niet’’ zei ik. ‘’Pap is naakt’’ zei Liv giechelend. ‘’Ugh ik zoek er wel een’’ zei hij ‘’En anders moet ik maar de hele dag naakt rond lopen’’ zei ik ‘’Dat vind ik niet erg maar ik weet niet of jou ouders dat zo leuk vinden’’ zei hij lachend en hij gaf me een kus.
‘’Louis William Tomlinson’’ hoorde ik Harry uit onze kamer zeggen. ‘’Ja?’’ vroeg ik terwijl ik weet waarom hij mijn hele naam gebruikt. ‘’Waarom zei ze dat ze niet in onze kast lagen? Ze liggen er wel'' zei hij met Liv op zijn arm. ''Sorry babe'' zei ik ''Je wou het moeilijk voor me maken of niet soms?'' vroeg hij en ik knikte langzaam. ''Je weet dat ik het nu moeilijk voor jou kan maken hè?'' vroeg hij ''Maar dat doe je niet want je houd van me en je bent niet zo kinderachtig als ik'' zei ik en hij knikte en gaf me mijn boxer en een kusje.
''Mag Tommie mee met de boot pap?'' vroeg Liv ''Uh weet ik niet dan moet ik even met papa praten en oma bellen'' zei ik en ze knikte. Harry kwam beneden met een wasmand en zette die op tafel. ''Mag Tommie mee?'' vroeg ik ''Uh van mij wel misschien is dat voor hem ook wat leuker dan weer een hele dag binnen te zitten'' zei hij ''Ik bel mijn moeder dan wel even'' zei ik en ik begon te bellen. ''Hi mam, mag Tommie ook mee?'' vroeg ik ''Tuurlijk liefje, wij zijn over 20 minuten bij jullie'' zei ze ''Okay tot zo'' zei ik en ik hing op. ''Liv'' riep ik en ze kwam naar me toe gewaggeld. En ik tilde haar op, ''Tommie mag mee'' fluisterde ik in haar oortje en ze kreeg een brede lach op haar gezicht.
''Papa, gaan ome Ernie en tante Doris ook mee?'' vroeg Liv ''Ja, en tante, Lottie, tante Fizzy, Tante Daisy en Tante Phoebe en opa en oma'' zei hij en de bel ging. ''Ik doe wel open, ga me mee Liv?'' vroeg ik en ze knikte. Ik zette haar weer op de grond en ze waggelde naar de deur en Tommie rende met haar mee. ''Tommie zit en blijf'' zei ik en hij deed wat ik zei. Ik deed de deur open en liet mijn familie naar binnen en sloot de deur weer. Liv was opgetild door Fizzy en ze gilde van plezier. ''Harry'' zeiden Phoebe en Daisy en ze gaven hem een knuffel. ''Hi'' zei hij en hij gaf mijn moeder een knuffel en een kus op haar wang en mijn stiefvader een hand. ''Liv, drink dit nog is even op'' zei ik en ik gaf haar haar beker toen Fizzy haar op de bank had gezet.
HARRY P.O.V
Ik hielp Liv met haar jasje en ik tilde haar op. ''Drink het maar in de auto op schat'' zei ik en ze knikte. ''Ze begint steeds meer op je te lijken Harry'' zei Johannah en ik gaf Liv een kus. ''Zullen we gaan?'' vroeg Louis en we knikte. ''Mag ik bij jou in de auto Louis?'' vroeg Doris zacht, ''Tuurlijk'' zei hij en hij tilde haar op en gaf haar een kus. ''Ik ook'' zeiden mijn andere zusjes en Ernie werd opgetild door Louis' stiefvader. ''Er kan er nog een bij, en dan doen we de terug weg gewoon anders'' zei Louis ''Nou dan gaat nu Phoebe bij Louis en Harry, en de terug weg Lottie en Daisy'' zei Johannah ''Maar Ernie en ik dan?'' vroeg Fizzy. ''Uh daar verzinnen we wel iets op okay?'' zei Louis en ze zuchtte.
Louis zette het auto stoeltje van Doris in onze auto en hij zette Doris erin. Ik liet eerst Phoebe in het midden zitten en zette daarna Liv in de auto. Ik gaf Liv haar beker en meteen begon ze te drinken. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofdje en maakte haar vast. ''Zit je vast Phoebs?'' vroeg ik en ze knikte ''Mooizo'' zei ik en ik deed de deur dicht.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...