The birth of our baby

737 32 12
                                    

HARRY P.O.V

4-10-2014

Over een week is ons kindje uitgerekend en Louis en ik kunnen niet wachten tot het kindje er is. Omdat we niet weten of het een gezonde baby is moet Rose nu al naar het ziekenhuis voor het geval dat ze al moet bevallen, de dokters zeggen dat dat veiliger is voor de baby. Tommie is gewoon bij Louis en Eleanor thuis, maar als de thuis is gaat Tommie zo vaak mogelijk mee naar mijn huis. ''Ik kan je niet vaak genoeg bedanken dat je dit voor ons wilt doen'' zei ik toen ik samen met Rose naar het ziekenhuis reedt. ''Het is alles dat ik wil mensen gelukkig maken en zwanger zijn, jullie maken mijn droom waar en ik ben jullie daar heel dankbaar voor'' zei ze. Het zal voor Louis en mij erg moeilijk worden nu we weten dat Rose niet lang meer zal leven na de bevalling. We kwamen aan bij het ziekenhuis en de paps stonden er al.

''Harry Harry, wordt je vader vandaag?'' ''Harry wat wordt het een jongen of een meisje?'' ''Harry veel geluk met jullie kindje'' ''Harry'' ''Harry'' ''Harry''. Al die vragen serieus hebben ze niets beters te doen. We liepen naar de balie om te zeggen dat we er waren. ''Rose Dawson'' zei Rose de vrouw achter de balie knikte en vertelde waar we heen moesten. We liepen de kamer in en ik hiep Rose op het bed. Mijn mobiel ging af en ik zag dat Louis belde. ''Het is Louis ik moet hem even opnemen'' zei ik tegen Rose. ''Is goed'' zei ze en ik liep naar de gang.

L: Louis / H: Harry

H: Hi Babe

L: Hi sweetheart zijn jullie al in het ziekenhuis?

H: Ja net

L: Okay Eleanor en ik komen zo want Melissa kreeg weeën en ligt nu te bevallen

H: Wat??? Jezus waar ligt ze?

L: Geen idee Niall belde me en zei dat we zo snel mogelijk naar het ziekenhuis moesten komen, wij zijn er bijna en dan gaan we eerst naar jullie en dan naar Melissa en Niall

H: Okay ik zie je zo ik hou van je

L: Ik ook van jou

Ik liep terug naar Rose die me aankeek. ''Melissa is aan het bevallen'' zei ik ''Wat?'' ''Ja Louis zei het net aan de telefoon hij komt er nu aan en gaat eerst naar ons en daarna gaan we naar Melissa'' zei ik en op dat moment kwamen Louis en Eleanor binnen. ''Hi babe'' zei hij voordat hij me een kus gaf. We liepen met z'n drieën, Louis Eleanor en ik, en Rose in een rolstoel naar de kamer van Melissa.

NIALL P.O.V

''Je kan het schat je bent er bijna'' zei ik. ''aaaaaaaaaaaahhhh'' schreeuwde ze uit en op dit moment had ik gewild dat ik haar plek in kon nemen zodat ze geen pijn meer had. ''Okay mevrouw Horan nog een keer persen en de baby is er. Melissa deed wat hij zei en meteen daarna hoorde we gehuil. ''Goed gedaan schat'' zei ik en ik gaf Melissa meteen een kus en ik keek naar ons kindje die ze in Melissa's armen legde. ''En hoe gaat HIJ heten?'' vroeg de dokter. ''Jeremy Nate Horan'' zei Melissa huilend van geluk. Ik knipte de navelstreng door en onze ouders kwamen binnen en ze begonnen meteen te huilen. ''Wat een mooie jongen'' zeiden ze allemaal.

Melissa gaf Jeremy aan mij en op dat moment kwamen de jongens binnen. ''Hi Ni gefeliciteerd maat'' zeiden ze allemaal en ze gaven me voorzichtig een knuffel. Ze gaven Melissa een kus op haar wang. Dit moment kan niet beter. ''En nu is de vraag wie er sneller is Rose of Perrie'' zei Liam. ''Hoe gaat het met Diana en James?'' vroeg Harry. ''Goed ze liggen nu te slapen samen met Soph'' zei hij. ''Wij laten jullie wel even samen genieten van Jeremy, we komen morgen nog wel even langs'' zei Louis en ze liepen weg. ''Ik hou van je'' zei ik tegen Melissa toen iedereen weg was. ''Ik hou ook van jou'' zei ze en ze gaf me een kus.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu