HARRY P.O.V
‘’Louis’’ zei ik blij toen ik de deur open deed. ‘’Hi Hazz’’ zei hij en hij kwam naar binnen en deed de deur dicht. ‘’Gif me a kiss’’ zei hij en ik gaf hem een kus. ‘’Ik heb alles voor morgen alleen moet ik de kamer waar je zusjes gaan slapen nog even opruimen’’ zei ik. ‘’Okay ik help je wel maar eerst wil ik met mijn twee schatjes knuffelen’’ zei hij en hij rende naar de woonkamer en haalde Liv uit de box. Liv begon met haar benen te trappelen en te lachen toen ze Louis zag. ''OMG Hazz ze lachte, met een echte glimlach'' zei Louis blij en ik gaf hem een kusje en maakte een foto van Liv's eerste lach ever! Louis ging naast mij op de bank zitten met Liv in zijn armen en legde zijn hoofd op mijn schouder. Tommie was hier ook en hij sprong op de bank en ging op Louis’ schoot zitten met zijn hoofd op Liv’s buikje. Liv begon te brabbelen en ze was met haar handjes aan het bewegen.
Liv lag inmiddels al 1 uur in bed en ik lag samen met Louis op de bank, ‘’Hazz, we moeten ook een huis zoeken’’ zei hij ‘’Ja inderdaad, waar wil je eigenlijk wonen?’’ vroeg ik ‘’In de plaats waar we eerst samen woonden’’ zei hij en ik knikte en pakte zijn hand. ‘’Dan gaan we daar wonen, met Liv en Tommie’’ zei ik en Louis gaf me een kus. ‘’Ik ben blij dat we het hebben volgehouden babe, maar wat ik nou nog steeds niet snap is dat Eleanor heel sneeky was aan de telefoon maar dat we nu niets meer door hebben’’ zei hij ‘’Ja dat is wel vreemd misschien is ze gestopt door wat ze heeft gedaan bij jou’’ zei ik schouder ophalend. ‘’Ja misschien we zullen het nooi weten en ik hoef het eigenlijk ook niet meer te weten ik ben blij als ik van haar af ben’’ zei hij en ik gaf hem een kusje in zijn haar.
‘’Zullen we een film kijken?’’ vroeg hij en ik knikte, ‘’Zullen we dat boven doen?’’ vroeg ik en hij knikte en we zette Tommie in zijn mand, hij was al uit geweest toen Louis Liv naar bed bracht, en we gingen naar boven. ‘’Okay babe welke film?’’ vroeg hij maar hij wist mijn antwoord toch al. ‘’Love Actually’’ zei hij en ik knikte hevig. Hij pakte de film en deed hem in de tv. ‘’Je kent me te goed’’ zei ik en ik gaf hem een kus. ‘’Weet ik’’ zei hij en ik ging helemaal tegen hem aan liggen. Ik zou met niemand anders als man willen hebben dan Louis, ik hou van hem en hij van mij.
LOUIS P.O.V
‘’Ik werd wakker en ik hoorde heel zacht gebrabbel uit de babyfoon komen, ik haalde Harry’s armen van me af en liep naar Liv’s kamer. ‘’Goede morgen meisje, heb je lekker geslapen?’’ vroeg ik en Liv keek me blij aan, ik kan niet wachten tot ze voor het eerst echt gaat lachen, en haar eerste woordje. ‘’Gaan we papa wakker maken?’’ vroeg ik toen ik haar had opgetild en haar een schone luier gaf. Ik nam Liv mee naar Harry’s slaapkamer en ik legde Liv heel voorzichtig neer bij Harry. Harry werd meteen wakker toen hij haar zachte handje in zijn haar voelde. ‘’Aw Liv schatje ben je al wakker, heeft papa jou naar mij gebracht?’’ zei Harry en hij zette Liv op zijn buik en keek mij aan. ‘’Ik hou van je’’ zei hij ‘’En ik van jou’’ zei ik
Het was nu half 2 dus mijn zusjes kunnen hier ieder moment zijn, Harry en ik hadden gister geen zin om nog die kamer te doen dus is Harry dat nu aan het doen, Liv ligt in de box te slapen en Tommie staat bij mij in de keuken. ‘’Wil je wat eten jongen?’’ vroeg ik en ik pakte zijn brokken en deed ze in zijn bak, ik vulde de andere bak nog even met water en Tommie begon meteen te eten. Ik liep grinnikend naar de woonkamer. ‘’Nou dat is ook weer geregeld’’ zei Harry zuchtend toen hij op de bank ging zitten. En nog geen 5 minuten later ging de bel. ‘’Hi girls kom er in’’ zei ik toen ik mijn zusjes zag en ze een dikke knuffel gaf. ‘’Ik kom ze morgen weer halen’’ zei mijn moeder. ‘’Wacht, nu je er toch bent wil je misschien even bij je kleindochter kijken, je hebt haar echt al super lang niet meer gezien’’ zei ik en mijn moeder knikte en kwam binnen.
‘’Hi Harry’’ zeiden mijn moeder en zusjes. ‘’hi meiden’’ zei Harry en ik liep naar de box toe en Haalde Liv eruit en gaf haar aan mijn moeder. ‘’Ze is zo schattig’’ zei ze en wij knikte. Mijn moeder was nu weer weg en mijn zusjes waren cup cakes aan het bakken met Harry zodat we die vanavond konden opeten bij de thee. ‘’Lou, wil jij Liv even haar flesje geven?’’ vroeg hij en ik knikte en nam het flesje van hem over en pakte Liv op vanuit haar box. ‘’Ga maar goed drinken Liv want daar word je een grote meid van.
Nadat Liv haar flesje op had bracht ik haar naar bed en ging ik naar beneden. De meisjes zaten op de bank en ik ging naast ze zitten en begon Phoebe te kietelen waardoor ze helemaal aan het gillen en lachen was, Daisy begon mij te kietelen en voor we het wisten waren we als gekken door het huis aan het rennen. Tommie vond het blijkbaar ook echt fantastisch en begon mee te rennen en te springen. ‘’Okay meiden nu weer even tot rust komen want anders slapen jullie niet vannacht’’ zei ik en op dat moment kwam Harry de woonkamer in.
‘’De cup cakes zijn klaar, wie wil ze versieren?’’ riep hij en de meiden staken gelijk hun hand op en rende naar de keuken. ‘’Ik kan niet wachten tot Liv zo groot is, en dat ik met haar zo lekker gek kan doen’’ zei ik en Harry knikte. ‘’Ik ook niet Boo, ik ook niet’’ zei hij en hij liep naar de keuken. Ik ging op de grond zitten en Tommie kwam naar me toe en ging bij me zitten zodat ik lekker met hem kon knuffelen. Ik wou dat dit elke dag zo kon dacht ik.
Okay guys de comming out in dit boek is nu wel heel dicht bij!!!! thanks voor alle comments en votes, ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden! please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...