HARRY P.O.V
''Hi babe'' zei ik tegen Louis ''Hi perfect boy'' zei Louis tegen mij waardoor ik bloosde. ''Je was geweldig gister'' zei hij en ik gaf hem een kus. ''Jij ook babe ik hou van je'' zei ik en nu was hij degene die bloosde.
Toen we uit bed waren en aan gekleed waren gingen we naar de 'woonkamer'. ''Hi boys, was het leuk vannacht?'' vroeg Niall met een grijns op zijn gezicht. ''Ja heel leuk we hadden het echt even nodig'' zei Louis waardoor ik rood werd en heel hard moest lachen. ''Uhhh oke teveel informatie maar we hebben vandaag vrij alleen moeten we vanavond optreden dus jullie kunnen doen wat je wilt.'' zei Liam ''Yes dan kunnen we nog even verder plannen babe'' zei ik tegen Louis ''Ja goed plan'' zei hij. ''Jongens wij gaan vandaag even naar de stad we zijn rond 16:00u thuis, dus dan kunnen jullie alles doen wat je maar wil'' zei Zayn.
De jongens waren weg en Louis en ik zaten op de bank met de laptop om nog even wat dingen te regelen. ''Okay de kaart die hadden we al af toch??'' zei Louis ''Ja alleen zijn ze nog niet binnen en moeten ze nog op de post.'' zei ik (zie foto) ''Okay alleen de ringen moeten we nu nog'' zei Louis ''Gelukkig hebben we de locatie al geboekt anders duurde het allemaal nog langer en hadden we het misschien wel moeten verplaatsen, maar ik ga voor de zekerheid toch nog even bellen of we even langs kunnen komen en even de laatste dingen kunnen bespreken'' zei Louis ''We hebben nu toch vrij dan kunnen we net zo goed even naar Londen gaan en even dingen gaan regelen maar moeten we dan niet vragen of de jongens mee gaan vanwege de paparazzi?'' zei ik ''Ja ik bel Liam wel even'' zei Louis en toen hij klaar was met bellen ging ik bij Louis op schoot zitten. ''Ze komen er aan en Liam zou Paul bellen om het vliegtuig klaar te zetten.'' zei Louis. Niet veel later ging de telefoon af en nam ik op.
H: Harry / E: Eva Verkoopster trouwkaarten
H: Met Harry Styles
E: Goede dag u spreekt met Eva van Kessel, Ik werk voor het bedrijf waar u trouwkaarten heeft besteld.
H: O hallo
E: Ik zou u bellen zodra de kaarten klaar waren. Ze liggen nu klaar u zou ze rond 15:00u op kunnen halen.
H: Heeft u misschien een momentje?
E: Ja tuurlijk
''Umm schat we kunnen de kaarten om 15:00u op halen.'' zei ik en Louis lachte ''Is goed Hazz zeg maar dat we om 15:00u daar zijn'' zei louis
H: Mevrouw?
E: Ja?
H: We zijn er om 15:00u
E: Fijn dan zie ik jullie dan. Tot ziens
H: Tot ziens
''Nou daar hoeven we ons dus ook geen zorgen meer over te maken'' zei Louis. ''Die kunnen we dan meteen mee nemen en op de post doen.'' zei ik. Ik zat nog steeds bij hem op schoot en nu was hij aan de telefoon.
LOUIS P.O.V
Nadat Harry de telefoon neerlegde belde ik de mensen van de locatie.
L: Louis / S: Sylvie beheerder van de locatie
S: Met sylvie van de Berg beheerder van landgoed The shining star waar kan ik u mee helpen?
L: Dag u spreekt met Louis Tomlinson mijn vriend en ik hebben gereserveerd voor deze locatie voor 24 januari en we vroegen ons af of we nog een keer konden komen kijken en even wat dingen te bespreken.
S: Uhhmm Ja ik zie het staan Louis Tomlinson en Harry Styles 24 januari, jullie zouden om 14:00u even langs kunnen als dat voor jullie goed uit komt.
L: Het is nu 12:00u en we moeten nog een uur met het vliegtuig dus dat gaat denk ik wel lukken dan zien we u om 14:00u
S: Dan zien we u dan dag.
Ik had nog niet opgehangen en de jongens kwamen binnen. ''Jo guys we kunnen gaan'' zei Liam we liepen naar buiten en gingen naar het vliegveld.
HARRY P.O.V
Toen we naar de locatie waren gegaan en de kaarten hadden opgehaald hadden we geen tijd meer om naar ringen te zoeken dus dat gaan we morgen doen want dan kunnen we voor 2 dagen naar onze families. Louis gaat de eerste dag een pak kopen met zijn moeder, lottie en Fizzy en mijn moeder en zus , en ik ga de tweede dag met hun (zonder Louis) er gaan natuurlijk ook een paar van de andere jongens met hun moeders mee anders zou het teveel opvallen.
Toen we weer in Duitsland waren moesten we gelijk door naar het concert gebouw. We zagen Lou (onze styliste) al wachten en spelen met haar dochtertje Lux. Ik tilde Lux op en ze gaf me een knuffel. Toen we allemaal klaar waren met ons haar en make-up gingen we het podium op. Het was moeilijk om niet naar Louis te staren. Er waren veel Larry spandoeken waar louis en ik erg blij van werden.
Na het concert gingen we terug naar het hotel. ''Ik kan niet geloven dat we al bijna gaan trouwen'' zei ik tegen Louis ''Ik ook niet Hazz maar ik ben blij dat ik je binnen kort mijn man kan noemen'' zei hij ik gaf hem een kus. ''Ik hou van je lou echt heel veel'' zei ik hij gaf me nog een kus en zei dat hij ook erg veel van mij houd. ''Laten we maar gaan slapen want anders zijn we niet fit morgen en ik moet nog op stap met onze moeders en zussen hahah'' zei Louis ik lachte even naar hem en gaf hem een hele lange zoen en keek hem aan ''Ja succes morgen maar je bent in de avond weer bij mij en dan vertel je alles, maar laten we inderdaad maar even gaan slapen want we moeten vroeg op morgen'' zei ik hij gaf me nog snel een kus en voor ik het wist lag ik te dromen van Louis en onze toekomst.
HIIIII ik had even zin om een hoofdstuk te schrijven. Thanks voor alle comments en votes. Marlieke heeft vandaag weer mee geschreven dus we hopen dat jullie t leuk vonden
xx Desiree & Marlieke
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...