LOUIS P.O.V
Ik lag nog steeds in een deuk van de condoom en de lube die op de grond lagen en die we hadden gebruikt. ''Zo grappig was het nou ook weer niet Tomlinson'' zei Harry ''Nou eigenlijk wel wat als de jongens het hebben zien liggen hahahahaha'' ''Dat zou nogal schamend zijn in plaats van grappig'' zei Harry serieus ''Oke je hebt gelijk maar alsnog het was ook wel grappig'' ''Ja oke maar laten we er nu over ophouden want ik schaam me dood'' zei hij met een rood hoofd. ''Aaaw schaamt mijn Harry zich voor zijn condoom?'' zei ik zacht en plagerig . ''Ja en als je zo door gaat gebruiken we voor een hele lange tijd geen condooms meer'' zei hij en im weet dat als we geen condooms gebruiken we geen seks hebben dus ik stopte meteen met plagen. ''Sorry Hazz echt het spijt me'' zei ik gemeend
''Zijn de dames uit gejammerd?, Ja mooizo want even om je te laten herinneren we zijn in het openbaar'' zei Liam waardoor we schrokken en Harry voor me ging lopen naast Zayn. ''Waar hebben we eigenlijk een interview?'' vroeg ik terwijl we instapte ''Geen idee het is zo'n interview waar je alleen ons ziet en je de vraag alleen hoort'' zei Zayn die de deur van het busje dicht deed. Ik zette Harry gelijk op mijn schoot en begon aan zijn haar te zitten ''Lou stop ik moet zo nog voor de camera'' zei Harry ''Lou doet dat zometeen wel weer goed.'' Zei ik en ging door. Harry zuchtte en liet het maar zo.
Ik begon in Harry's nek kusjes te zetten en dat vond Harry helemaal niet erg merkte ik. Ik kwam bij zijn zweetspotje en gaf hem een love bite. Harry kreunde een beetje waardoor hij heel erg rood werd. ''Aww Harry vond je het fijn wat je man deed'' zei Niall plagerig waardoor ik en Harry hem een stomp gaven. ''Het geeft niet hoor Harry je vind het gewoon leuk als je man dat bij je doet dat is erg begrijpelijk, maar Louis doe dat even in je eigen tijd en niet waar wij bij zijn, kijk nou in wat voor positie je Harry brengt hij schaamt zich dood.'' Zei Liam meelevend ''Sorry Babe'' ''Het is niet erg schatje en ja het was erg fijn'' zei Harry en hij gaf me nu een kus op mijn mond.
''Jullie zijn echt klef'' zei Zayn ''Ja nou sorry wij moeten zo weer doen alsof we vrienden zijn en kunnen niet eens op huwelijks reis vanwege dit en ik hou gewoon heel veel van hem'' zei ik en gaf Harry nog een kus. De bus stopte ineens en Harry ging van mijn schoot af en ik keek hem met puppy ogen aan. ''Sorry schat maar we moeten uit de bus'' zei hij en voor dat hij uitstapte gaf hij me nog een kus. Er stonden allemaal fans te wachten en ze vroegen in hun beste Engels wat we van Frankrijk vinden. Na veel gesprekken foto's gegil en gestaar naar Harry's lekkere kontje ging ik naar binnen. ''Ik zag je wel staren naar mijn kont Tomlinson'' ''Ja het spijt me'' ''En wanneer ga je weer eens gebruik maken van mijn kont'' zei hij met een grijns op zijn gezicht ''Zo snel mogelijk'' zei ik en we liepen naar onze kleed kamer waar Lou al zat te wachten.
LIAM P.O.V
''Sinds ze getrouwd zijn zijn ze wel kleffer geworden'' ze ik ''Misschien niet omdat ze getrouwd zijn maar om wat ze gister hebben gedaan'' zei Niall ''Ja hebben jullie die vaas condoom en lube niet zien rond slingeren'' zei Zayn lachend ''Ach ja ze zijn gelukkig dus laten we het maar zo want het kan ieder moment verpest worden en dat gunnen we ze niet.'' Zei ik en liep toen ook de kleedkamer in.
HARRY P.O.V
''Okay jongens we gaan beginnen met voor stellen en daarna komen de fan questions en de vragen die de interviewer zelf heeft, na het interview bedanken jullie de interviewer en gaan jullie weer naar de kleedkamer. Begrepen?'' vroeg Paul ''Ja'' zeiden we allemaal en gingen weer op de bank ik de kleedkamer zitten. Louis zit in de make-up dus kan ik niet op zijn schoot zitten in plaats daarvan speelde ik met Lux. ''Harry je bent echt goed met kinderen'' zei Liam ''Thanks mate'' zei ik ''Mijn man wordt de beste vader van de hele wereld'' zei Louis waardoor ik helemaal rood werd. ''Dankje schatje'' zei ik en voor ik hem een kus kon geven moesten we al naar het interview.
''Okay ik zit hier met Liam Payne, Louis Tomlinson'' toen hij Louis Tomlinson zei kwam er een lach op mijn gezicht. ''Zayn Malik, Niall Horan en Harry Styles'' ging hij verder ik wou eerst zeggen dat het Harry Tomlinson is maar ik bedacht me vanwege het Management.
''We beginnen met de vragen die ik voor jullie heb, Gister hadden jullie een feestje heb ik begrepen waarvoor was dat?'' vroeg de interviewer op zijn beste Engels. ''Dat was een feestje om onze families vrienden en management te bedanken voor alles dat ze voor ons hebben gedaan'' zei Zayn ik keek naar Louis en hij glimlachte naar me waardoor ik me al wat beter voelde. ''Okay en Liam Zayn en Louis hoe gaat het met jullie vriendinnen?'' ''Goed heel goed eigenlijk het was fijn om ze weer te zien na zo'n lange tijd.'' Zei Zayn. ''Louis en Harry er is vanochtend een foto van jullie gemaakt dat jullie op het balkon staan te knuffelen en het ziet er nogal intens uit hebben jullie daar een verklaring voor?'' vroeg de interviewer waardoor ik gelijk naar Louis keek die nadacht over wat hij zou gaan zeggen. ''Uhh dat zijn Harry en ik niet dat zijn waarschijnlijk andere mensen die in dat hotel verblijven.'' Zei Louis snel.
''Okay we gaan verder met de fan questions'' zei de interviewer gelukkig ging hij er niet over door maar Louis en ik gaan hier heel veel problemen mee krijgen. ''Okay deze vraag is van @Kimberley_Tommo zei vraagt Louis ben je echt zo grappig of ben je dat alleen voor de camera?'' ''Louis is heel grappig'' kwam er van allerlei kanten ''Okay en deze is van @Larryisthebest Louis en Harry jullie hebben een speciale band met elkaar is het misschien meer dan vriendschap?'' ''Harry en ik zijn beste vrienden maar niet meer dan dat'' ze moest eens weten ''Ik ben erg gelukkig met Eleanor en Harry is gewoon mijn beste vriend'' zei Louis
''Deze vraag is voor jullie allemaal: @One-Direction-Rocksmyworld vraagt: Is het nooit vervelend dat overal waar je komt er gegil is?'' ''Ja want we willen dat ze blij zijn als ze ons zien en zij uiten dat met gillen maar wij denken dan dat er heel wat aan de hand is, maar het is ook wel weer leuk om meiden zo te zien'' zei Niall lachend. En de laatste vraag is van @NiamLarryZerrie Harry wie mis je het meest als je weg bent je moeder of je zus?'' ''Nou ik kan niet kiezen ik mis je allebei even veel en ik hou gewoon erg veel van ze Gemma komt wel eens langs en mijn moeder ook maar als ze er niet zijn mis ik ze allebei net zoveel.'' Zei ik waarop de interviewer knikte. ''Okay guys dat was het bedank dat jullie wouden komen'' ''Bedankt dat we mochten komen'' zei Liam.
We stonden op en Louis en ik zagen al een boze Paul op ons afkomen. ''Jullie allemaal mee komen'' zei hij kwaad en liep met ons mee naar de kleedkamers.
Hi allemaal hier is weer een hoofdstukje !!!! ik hoop dat het een leuk hoofdstuk is !!!!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...