management

1.7K 62 8
                                    

HARRY P.O.V

Het is vandaag precies een week geleden dat Louis en ik samen zijn. Alleen de jongens wisten hier van maar we moesten het ook nog vertellen aan het management. Sommige fans viel het al een beetje op dat we samen waren en die fans bedachten een naam voor ons : Larry Stylinson. Toen Louis en ik dat voor het eerst hoorde lagen we in een deuk, alleen het management denkt hier anders over en daarom willen ze een gesprek met Louis en mij.

''Wat nou als ze zeggen dat we niet bij elkaar mogen zijn'' begon Louis ineens, ''Dan hebben ze pech want ik ga niet bij je weg!'' zei ik en ik zag aan hem dat hij dat fijn vond om te horen. ''En als ze nou zeggen dat we het moeten uitmaken en niet meer samen mogen wonen?'' ''Lou, luister we gaan niet uitelkaar wat ze ook zeggen. En als we al niet meer samen mogen wonen dan hebben ze pech want we woonden ook al samen toen we nog niets met elkaar hadden'' Louis knikt en keek een beetje op gelucht. ''Ik wil je gewoon niet kwijt Hazz je bent mijn alles en ik hou van je'' zei Louis en ik voelde dat ik rood werd en zei tegen hem dat ik hem ook niet kwijt wil en ook van hem houd. Ik heek hem aan en gaf hem een kus op zijn voorhoofd.

''Het komt allemaal goed lou geloof me''. ''ik vertrouw je Hazz en beloof me een ding'' ''Lou ik beloof je alles'' zei ik en hij keek me lachend aan. ''Beloof me dat je me niet laat gaan en dat je voor altijd bij me blijft'' Hij keek naar me toen hij het zei en ik zag dat hij het meende en dat hij bang was op wat er nog zou komen. ''Tuurlijk Lou ik laat je nooit meer gaan en samen komen we hier doorheen'' Ik keek hem aan en gaf hem een kus.

LOUIS P.O.V

Toen we aan kwamen bij ons management keek ik Harry nog even kort aan en zag dat hij mij een glimlach gaf van het komt wel goed. Een maal binnen kwam Paul naar ons toe. ''Zo jongens komen jullie maar even mee'' zei hij op een serieuze manier waar ik bang van werd. Ik had Harry's hand vast en voelde dat hij in mijn hand kneep. ''Het komt goed schatje ik beloof het je'' zei ik tegen Harry hij keek me aan en ik zag de pijn en verdriet in zijn ogen. ''Ik hoop het Lou want ik weet niet wat ik moet zonder jou. Dit keer was het dus omgedraaid Ik die positief bleef en Harry die bang was dat dit de laatste keer dat we samen zouden zijn.

''Goed jongens ga maar zitten'' zei Paul en wees naar de stoelen die nog over waren. Het hele management zat aan de tafel. ''Zo jongens leg ons eens uit: Is Larry Stylinson echt of zeggen de fans maar wat?'' begon Simon. Ik keek naar Harry die naar mij keek. ''We uhh we.. Larry Stylinson uhmm is e-echt'' zei ik en Harry keek me aan en pakte mijn hand. ''Ja dat dachten we dus al. Maar als dit naar buiten komt verliest One Direction heel veel fans'' begon Paul ''Dus het is beter als jullie uit elkaar gaan en niet meer in het zelfde huis wonen'' Maakte hij zijn zin af.

''Maar dat is oneerlijk'' hoorde ik Harry ineens zeggen op een hele boze manier. ''Ik ga niet bij Harry weg en ik blijf met hem samen wonen punt uit'' zei ik boos en iedereen keek me aan. ''Maar Jongens..'' ''Nee jullie kunnen ons niet uitelkaar halen we houden van elkaar en ik ga niet bij hem weg hij is mijn alles ik hou van hem ik hou zoveel van hem dat kunnen jullie je niet eens voorstellen ik ga niet bij hem weg punt'' Harry was echt boos en kreeg tranen in zijn ogen toen hij het zei. ''Oke jongens omdat we jullie niet kunnen dwingen niet meer van elkaar te houden mogen jullie samen zijn en samen wonen, maar de fans mogen het niet weten dus geen handjes vast in het openbaar een gezoen in het open baar en ontken het in de interviews" zei Simon ik en harry keken elkaar bij aan maar toch ook verdrietig maar als we samen wouden blijven moesten we wel akkoord gaan, ''Oke we doen het'' zei Harry en keek me aan ik gaf hem een blik van het is goed we komen er wel doorheen. ''Oke dat is dan geregeld heren over een paardagen hebben we een contract voor jullie en die moeten jullie ondertekenen en de andere jongens ook'' zei Paul en liet ons naar buiten lopen we knikten en voor dat Harry en ik buiten waren hielden we elkaar nog even vast en geven we elkaar een kus. We lieten elkaar los en gingen naar de auto en regen we terug naar de andere jongens om te vertellen wat er was gebeurt.

heeey ik hoop dat jullie het een leuk boek vinden please reageer op dit hoofdstuk ik hoop dat het een lang genoeg hoodstuk is ik weet nog niet wanneer ik weet verder schrijf

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu