HARRY P.O.V
Het is een weekje geleden dat ik er achter kwam dat Louis helemaal niet loog. Louis is daarna nog heel erg uitgevallen op Eleanor, Louis en ik zijn door deze situatie een beetje uit elkaar gegroeid. ''Hi Hazza'' zei lou blij toen hij mij zag. ''Hi boo'' zei ik toen hij mij in de studio zag staan, en ik gaf hem een knuffel. Louis en ik doen wel normaal tegen elkaar maar ik weet niet hoe het nu tussen ons zit. ''Hoe was het eigenlijk bij je moeder'' vroeg ik aan Louis. ''Goed ze missen je'' zei hij. ''Ow haha zeg maar dat ik hun ook mis'' zei ik. ''Zal ik doen, de tweeling was de hele tijd aan het vragen wanneer ik bij ze kon logeren en of jij dan ook mee zou gaan'' zei hij. ''Wat heb je gezegd?'' ''Dat ik snel kom logeren en dat jij misschien wel mee zou komen, maar dat gaat nogal moeilijk vanwege de paps'' zei hij en ik knikte.
''Hi jongens'' riep Niall ''Hi Ni'' ''Ik zat aan iets te denken!'' zei Zayn ''Waar aan dan?'' vroeg Liam. ''Kunnen we niet weer eens voor een week met z'n alle logeren en dan de ene dag bij bijvoorbeeld Louis dan bij Harry dan bij Liam dan bij Niall en dan bij mij'' zei Zayn. ''Nou niet als het bij mij en Eleanor is'' zei Louis. ''Nee ik bedoel bij onze ouders'' zei Zayn. ''Dan krijgt de tweeling nog wat ze willen'' zei ik in louis oor en Louis begon te lachen. ''We doen het'' zei Louis vrolijk, dit is mijn man dit is de jongen waar ik smoorverliefd op ben. En ik wil hem niet kwijt.
''Okay dan gaan we eerst bij Niall, dan Louis, dan Liam, dan Zayn en dan bij mij'' zei ik bij. ''Yes dan gaan we gezellig naar Ierland'' schreeuwde Niall. ''Ja en dan ben ik een week van Eleanor af'' zei Louis opgelucht. ''Uhhm juist maar wanneer gaan we dan?'' vroeg Liam. ''Geen idee Morgen?'' vroeg Niall. Iedereen stemde mee in en liepen naar de opnamestudio.
LOUIS P.O.V
Het gaat steeds beter tussen mij en Harry maar nog niet zo goed als voor het hele drama. Hij vind het ook echt niet leuk als ik het over Eleanor heb of als ze erbij is. Laatst was Eleanor ook bij ons in de studio en Harry schold haar helemaal uit, begrijpelijk natuurlijk maar zo lost hij niets op. Sinds dit allemaal is gebeurt is hij Eleanor echt gaan haten, maar niet alleen hij maar ik en de andere jongens ook. Ik ben zo blij dat we morgen weg gaan, eindelijk verlost van Eleanor en een hele week met mijn Hazzabear. ''Dus we komen allemaal naar Harry en dan gaan we vanaf Harry naar het vliegveld?'' vroeg Niall. ''Yup en zeg wel even tegen je ouders dat we komen he Ni'' zei Harry Plagerig en we moesten allemaal lachen.
Vandaag ging ik eindelijk naar het huis van Harry, en ik en Harry hadden afgesproken dat ik iets eerder zou komen. Zijn huis is op loopafstand dus ik hoefde niet met de auto te gaan. Ik belde aan en daar stond hij, de meest knappe jongen uit mijn leven, en van de wereld. ''Dit keer gooi ik niets op de grond en mag je binnen komen'' zei Harry lachend. Ik ben blij dat hij er nu om kan lachen. ''Heb je je ouders al gebeld om te zeggen dat we komen?'' vroeg Harry aan mij terwijl hij zijn haar goed deed. ''Ja en Phoebe en Daisy waren aan het gillen omdat jij ook meekomt'' zei ik. ''Ze vinden je echt leuk'' zei ik er achteraan. ''Ik ben leuk'' zei hij ''Eigendunk, maar het is wel waar'' zei ik.
''Lou?'' vroeg Harry ''Ja Hazz'' ''Hoe zit het nou tussen ons?'' vroeg hij. ''Nou je bent en blijft mijn man en ik hou van je dus als het aan mij ligt is alles weer goed en proberen we het gewoon weer opnieuw'' zei ik ''Ik hou van je'' zei Harry toen hij mijn kant opliep en me een knuffel gaf. ''Ik ook van jou'' zei ik en voor ik het wist had ik twee zachte lippen op de mijne. Na zoveel dagen, weken had ik eindelijk zijn lippen weer op die van mij en het voelde zo goed. Harry duwde me op de bank en ging op me zitten. Ik likte aan zijn lip waardoor hij zijn mond een beetje open deed. Onze tongen speelde een spelletje, en Harry en ik genoten. Af en toe kreunde we een beetje. Helaas stopte we met zoenen omdat de bel ging. Harry ging van me af en gaf me nog een klein kusje op mijn neus.
''Op naar Ierland!'' schreeuwde Niall toen we in de auto zaten. Ik zat naast Harry achterin en ik hield zijn hand vast. ''Lou beloof me dat je nooit meer zoiets doet'' fluisterde hij ineens zodat alleen ik het kon horen. ''Ik beloof het Babe'' zei ik en ik gaf hem een kus. ''Awww Larry is back, maar als jullie het wagen om vieze dingen te doen bij onze ouders zijn jullie nog lang niet jarig'' zei Liam. ''Maak je geen zorgen Li we zullen het jullie ouders besparen'' zei ik lachend.
HARRY P.O.V
Omg ik heb mijn man weer terug, toen we lagen te zoenen wist ik meteen weer waarom ik verliefd op hem ben. Hij is de ware voor mij, en als die bitch hem nog een keer aanraakt gaat ze eraan. ''Jongens we zijn er!'' schreeuwde Niall toen we waren geland op Ierland. ''Toen Niall zijn familie zag staan rende hij naar ze toe en knuffelde hij ze. ''Hi jongens goede vlucht gehad?'' vroeg zijn vader. We knikte allemaal en liepen met Niall's ouders mee naar de auto. Gelukkig weten de fans niet dat we hier zijn dus konden we makkelijk door lopen.
''En hoe gaat het met ons getrouwde koppel?'' vroeg Niall's moeder vrolijk. ''Eigenlijk gaat het heel erg goed'' zei ik en ik keek Louis aan die me een kus op mijn wang gaf. ''Dat is mooi,ik ben blij dat alles weer is opgelost'' zei ze en ze liep weer naar de keuken. Niall keek ons schuldig aan. ''Sorry'' zei hij. ''Het geeft niet Ni alles is nu weer goed en ik snap het wel dat je het verteld hebt. ''Wij hebben het ook tegen onze ouders gezegd'' zei Zayn. ''Danielle weet het ook maar ze heeft beloofd het tegen niemand te vertellen'' zei Liam en we knikten. ''Het is al goed jongens, mijn ouders weten het ook'' zei ik. Louis ogen werden groot.
''Geen zorgen schat, ze zijn niet boos, ze waren boos op mij omdat ik het je niet liet uitleggen. Dus als je bij mij bent kijken ze je echt niet boos aan en denk ik juist dat ze op je af komen rennen'' zei ik lachend en ik zag aan Louis dat hij zich wat meer ontspande. ''Mijn ouders weten het ook maar ik heb het er niet echt met ze over gehad of zo'' zei hij zacht. ''Wat zeiden ze?'' vroeg ik ''Dat ik een sukkel ben en wat beter moet opletten'' zei hij. ''Laten we het over iets anders hebben ik bedoel we weten de waarheid nu we hebben het achter ons gelaten en we hebben het er gewoon niet meer over, Oke?'' vroeg ik en de jongens knikte en ik gaf Louis een kus.
Hii hier weer een hoofdstukje xx Ik weet dat ik had gezegt dat ik alleen nog in het weekend en vrijdag zou updaten maar ik ben nu ziek en ik verveelde me haha. Vrijdag komt het nieuwe hoofdstuk en het is weer een hoofdstuk van Melody !! thanks voor alle votes en comments.
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...