LOUIS P.O.V
Ik werd wakker van hard gehuil, Liv sliep nog en ik keek op de klok, half 6, ik gaf Liv een kusje op haar voorhoofdje en ik stond op en ik liep naar Linn's kamer. ''Hey Linn, ik ben ome Louis en ik ga met je knuffelen want dan word je stil en dan kan mama lekker blijven slapen'' zei ik toen ik haar uit haar bedje haalde, ze snikte nog even en daarna legde ze haar hoofdje op mijn borst. Ik liep terug naar de logeer kamer waar Liv nog lag te slapen en ik ging er samen met Linn bij liggen. Inmiddels lag Linn ook weer te slapen en ik dacht aan het moment dat Liv zo bij mij lag toen ze een paar maanden oud was.
Flashback
Ik hoorde zacht gemompel door de babyfoon, ik keek op de klok half 7, wow meestal worden baby's toch eerder wakker? Ik bedoel Harry en ik zijn er vannacht om 3 uur nog uit gegaan omdat we Liv hoorde maar meestal is worden baby's toch al rond 5 uur half 6 wakker? Ik stond op en ik liep naar Liv's kamer. Ik tilde haar uit haar bedje en ik liep met haar naar beneden, ik maakte een flesje voor haar terwijl ze in de box lag te mompelen.
Ik zette het flesje op de salontafel en ik haalde Liv uit haar box en ik legde haar in mijn armen zodat ik haar een flesje kon geven, Liv was aan het drinken en ineens kwam Harry naar beneden. ''Hallo schatjes'' zei Harry en hij gaf me een kus. ''Hoe lang zit je hier al?'' vroeg hij ''Hoe laat is het?'' vroeg ik ''Tien over half 7'' zei hij ''Dan zit ik hier pas 10 minuten'' zei ik lachend en Harry kwam naast me zitten terwijl hij naar mij en Liv keek. ''Mijn twee knappe schatjes'' zei hij en ik lachte en hij gaf me weer een kus.
Einde flashback
Ik grinnikte om de herinnering, ineens werd Liv wakker met vermoeide ogen, dat komt vast door het huilen. ''Goede morgen lieverd'' zei ik ''Hoi pappie'' zei ze en ze ging zitten ''Waarom is Linn hier?'' vroeg ze wrijvend door haar ogen en gapend. ''Linn werd wakker dus ik heb haar maar hier heen genomen zodat ze rustig kan slapen'' zei ik en Liv ging naast me zitten en ze gaf me een kusje ''Zullen we papa bellen?'' vroeg Liv ''Ik denk dat hij ligt te slapen lieverd'' zei ik ''Alsjeblieft pap'' zei ze en ik zag dat ze moest huilen, maar ik wil Harry niet wakker bellen.
''Vanmiddag gaan we hem bellen okay?'' vroeg ik en er rolde een traan over haar wang. Over 4 dagen is Harry weer thuis en ik kan niet wachten om hem weer te zien en te knuffelen. ''Okay'' zei ze ik veegde de traan weg en ik tilde haar kin op zodat ze naar me keek, ''Niet huilen lieverd, vanmiddag gaan we papa bellen, nu gaan we knuffelen en straks lekker ontbijten'' zei ik en ze ging aan de andere kant waar Linn niet lag op mijn schoot liggen. ''Ik hou van je pap'' zei ze ''Ik hou ook van jou lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kusje op haar hoofd.
HARRY P.O.V
Het is voor ons nu iets van 12 uur 's ochtend we staan nu in het huis en het is bijna klaar, mijn slaap kamer en ook Liv's kamer waren als eerste klaar omdat ik dat heel graag wou. Bij Louis en Liv is het nu iets van 8 uur 's avonds. ''Harry nog 4 dagen en dan zijn we officieel klaar'' zei mijn schoonvader Mark ''Ja ik ben blij dat het allemaal in de tijd paste die we hadden'' zei ik ''Daar ben ik ook blij mee maar hé Harry, bel Louis en Liv even, ze missen je waarschijnlijk heel erg'' zei hij ''Okay'' zei ik en hij lachte naar me. Ik pakte mijn mobiel en ik belde Louis.
''Hey Liefje'' zei Louis ''Hey darling, hoe gaat het?'' vroeg ik ''Gaat wel, Liv wou je vanochtend al voor onze tijd om half 6 bellen maar ik wist niet of je al sliep dus ik wou je vanmiddag bellen maar toen besloot Gemma me alleen te laten met 3 kleine meisjes omdat ze boodschappen moest doen'' zei hij ''Aww schatje, waar is Liv nu dan?'' vroeg ik ''Ze is met Lissa en Tommie aan het spelen ze gaat straks slapen, maar ik roep haar wel even. ''Liv wil je papa spreken?'' hoorde ik Louis zeggen ''Zeg maar hey'' zei hij ''Hey papa, hoe gaat het?'' vroeg Liv ''Hey liefje, het gaat goed hoor, gaat het ook goed met mijn kleine meisje?'' vroeg ik ''Ja hoor papa, alleen mis ik je heel erg'' zei ze snikkend. ''Luister Liv over 4 dagen ben ik weer thuis en dan blijf ik thuis.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...