LOUIS P.O.V
Harry is weer weg en nu moet ik weer 5 dagen wachten tot hij terug is en daarna nog langer. Ik mis hem en ik kan dit niet meer, ik kan niet in mijn eentje voor Liv zorgen ik kan het gewoon niet. ''pappie gaan we iets leuks doen?'' vroeg Liv die aan mijn been stond te hangen, Liv en ik zijn nu weer voor een paar dagen thuis omdat Ashton nu weer even thuis is. ''Wat wil je gaan doen dan lieverd?'' vroeg ik ''Naar Emma'' zei ze ''Ik bel Zayn wel even'' zei ik en ze keek me blij aan en ze gaf me een kus op mijn wang. Ik lachte naar haar en ik pakte mijn mobiel.
''Met Zayn'' zei hij ''Hey gast, uhm Liv wil met Emma spelen kan dat?'' vroeg ik ''Ja tuurlijk dude, blijven jullie vanavond ook eten dan zitten jullie niet zo alleen'' zei hij ''Is goed, is het goed als we er nu aan komen?'' vroeg ik ''Ja tuurlijk de tweeling slaapt dus t kan nu wel'' zei hij ''Okay thanks dude we komen er aan'' zei ik ''Okay tot zo bye'' zei hij ''Later'' zei ik en ik hing op. ''Kom op Liv we gaan naar Emma'' zei ik en ik stuurde Zayn nog snel een berichtje of Tommie ook mee mocht en meteen kreeg ik een berichtje terug dat dat goed was.
''Hey gast'' zei ik en ik gaf Zayn een box. Liv rende meteen naar binnen en ze knuffelde met Emma, ''Ga je vanavond mee naar een club?'' vroeg Zayn ''Ik zou wel willen maar ik kan niet'' zei ik wijzend naar Liv ''Dan blijven jullie toch hier slapen?'' vroeg hij ''Zayn je weet wat er met me gebeurt als ik dronken ben, Harry maakt me af'' zei ik ''Doe niet zo dramatisch man, Perrie blijft hier met de kinderen en wij gaan weer lekker een keer uit net zoals eerst kom op Tommo sinds wanneer ben je volwassen aan het worden?'' vroeg hij en ik gaf hem een duwtje. ''Okay ik ga mee maar als Harry me vermoord is het jou schuld'' zei ik en hij knikte.
''Papa Liv en ik gaan elkaars haar doen mag ik ook jou haar doen?'' vroeg ze ''Nee lieverd ga maar met Liv spelen'' zei ik ''Liv vraagt dat echt nooit aan Harry, omdat ze weet dat ik de enige ben die aan zijn haar mag zitten, maar wanneer ga jij naar de kapper?'' vroeg ik ''Nog niet, maar Perrie's moeder gaat mijn haar binnen kort knippen'' zei hij en hij ging naast Perrie zitten. ''Louis gaat mee naar een club vanavond'' zei Zayn ''Okay als je maar niet weer helemaal dronken bent zodat ik drie kinderen in mijn eentje heb morgen, oh en pas op met die jointjes alsjeblieft'' zei Perrie en ik grinnikte ''Okay babe'' zei hij en ik lachte.
''Liv kom eens hier'' zei ik en Liv kwam naar me toe en ik tilde haar op, ''Wij gaan vanavond hier slapen en morgen gaan we weer naar huis'' zei ik en Liv keek me blij aan. ''Vind je het leuk?'' vroeg ik ''Ja'' riep ze en ik lachte, ik zette haar op de grond. ''Ik ga dan even wat spullen halen en wat kleren voor vanavond ik ben zo terug'' zei ik en Liv keek me aan. ''Wat ga je doen?'' vroeg ze bang. ''IK ga even onze logeer spullen halen'' zei ik en ik gaf haar een kusje. ''Okay pappie'' zei ze en ik lachte naar haar en ik ging naar de auto.
HARRY P.O.V
''We lopen voor op schema'' zei Robin en ik keek trots naar de woon kamer die eindelijk af is. ''Wat is er Harry?'' vroeg Mark ''Ik had gister weer ruzie met Louis'' zei ik zuchtend ''Weer omdat hij hier niet heen mag komen of niet?'' vroeg hij en ik knikte. ''Harry vertel gewoon de echte reden, want de reden dat Liv in de weg zou lopen slaat nergens op'' zei Dan ''Het is deels die reden'' zei ik ''Wat is de andere reden dan?'' vroeg mijn vader.
''De echte reden is omdat ik dit zelf wil afsluiten, ik wil niet meer herinnerd worden met het feit dat ik dit huis moest kopen zodat ik dichter bij Taylor was'' zei ik ''Maar Lou moet dat toch ook afsluiten?'' vroeg Mark ''Ja dat is wel zo maar ik wil niet dat als hij in dit huis rond loopt denkt aan de tijd dat ik samen moest zijn met Taylor ik moet dit zelf doen en ik wil dat als Lou het ziet dat hij denkt aan een toekomst met mij en Liv en niet meer denkt aan toen'' zei ik en er viel een traan over mijn wang.
''Waarom zeg je dat niet gewoon tegen Louis?'' vroeg Dan ''Omdat ik niet wil dat hij me dan gaat over halen hem toch hier heen te laten komen?'' zei ik ''Hou je van Louis?'' vroeg Dan ''Ja tuurlijk, hij is alles voor me'' zei ik ''Dan moet je het hem vertellen, hij begrijpt het dan echt wel'' zei mijn vader en ik zuchtte. ''Ik zeg het vanavond wel als hij wakker is'' zei ik zuchtend. Mijn mobiel ging en ik zag dat Louis me een foto had gestuurd, ik opende hem en ik zag dat het een foto was van een slapende Liv.
My baby: Louis/ jij: Harry
My baby: *foto*
Jij: Aww our little girl xx
My baby: Hii babe, hoe gaat het met verbouwen? Xx
Jij: Goed hoor schatje, we liggen voor op schema, hoe gaat het met mijn twee schatjes? Xx
My baby: Goed, we slapen bij Zayn, Liv wou bij Emma slapen en Zayn vroeg dat toen aan mij xx
Jij: Okay gezellig, je gaat zeker uit vanavond... x
My baby: Jup, ik ben al heel lang niet meer uit geweest en Zayn vroeg het aan mij xx
Jij: Oh...
My baby: Wat is er?...
Jij: Niets ik wil gewoon niet weer zien hoe je allerlei paps uitscheld en stoned bent...
My baby: Hazzie ik ben gestopt met roken en drugs weet je nog!
Jij: Ja weet ik maar Zayn niet...
My baby: Hazz vertrouw je me niet ofzo?
Jij: Tuurlijk wel, weet je laat maar ik moet gaan..
My baby: Ik hou van je x
Jij: Ik ook van jou x
Ik deed mijn mobiel uit en ik richtte me weer op de keuken waar ik mee bezig was. Ik zuchtte en Mark kwam de keuken in ''Nog 5 dagen en dan kan je weer in slaap vallen met Louis en opstaan met Louis'' zei hij en ik lachte. ''Ja als we geen ruzie krijgen'' zei ik ''Harry nu doe je alsof jullie altijd ruzie hebben, wat is er nu weer gebeurt?'' vroeg hij ''Hij gaat vanavond uit met Zayn maar ik ben bang dat hij dan weer aan de drugs gaat enzo'' zei ik ''Vertrouw je hem niet?'' vroeg hij ''Ja wel maar hij is nog niet heel lang van dat spul af, Zayn kan hem zo over halen'' zei ik ''En dan is Louis erg dom bezig, wacht het nou maar af Harry'' zei hij en ik knikte en ik ging weer verder.
LOUIS P.O.V
Liv ligt te slapen en ik ben me aan het omkleden, toen ik klaar was gaf ik nog snel Liv een kusje en ik liep naar beneden. ''Klaar voor Tommo?'' vroeg hij ''Helemaal'' zei ik en we liepen naar een club dicht bij Zayn's huis. We liepen de club in en we namen meteen een paar shotjes en we begonnen stom te dansen. Zayn stak een sigaret op en begon te roken. Ik lachte naar hem en ik nam nog een paar shotjes ik begon aardig dronken te worden en na een tijdje vroeg Zayn of ik wiet wou kopen. ''Tuurlijk'' zei ik en we liepen naar buiten en ik kocht wat van hem en samen rookten we het op. ik begon aardig stoned te worden en ik was al aardig dronken, Jezus wat heb ik dit gemist!
Na een paar uur gingen we weer naar huis. ''Houd je fucking bek fucking idioot'' riep ik en Zayn deed de deur van de taxi dicht. We liepen naar boven en ik ging naast Liv liggen, ''Fuck'' zei ik zacht, wat heb ik gedaan? Harry vermoord me!
Hiii ik ben eindelijk thuis!!!!!!! ik ga alles waarvan ik kan updaten updaten vandaag dus t worden ongeveer 5 boeken, ik ga vandaag ook My teacher is my boyfriend publiceren dus ik hoop dat jullie die gaan lezen, ik ga dat boek als derde updaten/publiceren dus jah... ik hoop dat jullie het hoofdstuk leuk vonden ik ben in iedergeval blij dat ik weer gewoon op internet kan en kan updaten, I love you all
xxDesiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...