That sneaky bitch

675 33 7
                                    

LOUIS P.O.V

E: Eleanor / O: Onbekend

E: Laten we hier mee stoppen het is echt niet leuk meer en Louis weet meer ik voel het.

O: *gemompel

E: Maar hij gaat toch bijna trouwen dus

O: *gemompel

E: Ik ga Louis en Harry's bruiloft verpesten nou goed.

O: *gemompel

E: Okay ik ga weer want ik moet even bedenken hoe ik dat ga doen

Ik hoorde alles en nam het weer op, ik moest naar Harry nu meteen maar ik weet dat dat kan. ''Ow hi Lou'' zei Eleanor ''Hoi'' ''Hoe lang sta je hier al?'' vroeg ze bezorgt ''ik kwam net naar beneden lopen'' zei ik snel en deed mijn mobiel die nog steeds aan het opnemen was in mijn broek zak. ''O okay, hoe gaat het eigenlijk met Harry?'' ''Gaat wel na al deze omstandig heden'' zei ik terug en ze knikte ''Ik ga even je bed opmaken'' zei ze ''Wacht dat doe ik zelf wel'' zei ik en ze knikte ze gaf me de spullen die ik nodig had en liep weer naar beneden. Ik deed wat ik moest doen en maakte mijn bed op en deed de spraak recorder uit. ik ga Hazz even appen dat hij op skype moet komen.

jij:

hi babe ik moet je iets vertellen kom je alsjeblieft op skype? xxxxx

babe:

hi Schatje, tuurlijk hij is al aan het opstartten wat is er aan de hand? xxxxxx

jij:

Dat moet ik je dus vertellen maar ik wil je zien als ik het vertel xxxxx

babe:

Okay ik ben online ik bel jou wel tot zo schatje xxxxxxxxxx

Ik deed mijn oortjes in en drukte op opnemen

Skype:

''Hi liefje, wat wou je me vertellen?'' zei Harry ''Nou ik kan het niet zeggen dus kijk maar op app'' zei ik waardoor hij raar op keek. ''Okay maar waarom wou je dan skypen als je het toch niet kan zeggen?'' ''Omdat ik je mis en je wou zien?'' zei ik en we werden allebei rood. ''Mijn god Louis hoe kunnen we dat nou tegen houden, ik wil echt niet dat de meest mooie dag van mijn leven de meest slechte wordt door haar'' zei Harry die waarschijnlijk de spraak recorder die ik hem had gestuurd geluisterd had. ''Geen idee maar we kunnen het wel beter tegen de jongens en Simon zeggen want misschien kunnen zij ons er mee helpen.'' ''Je hebt gelijk maar ik wil dit echt niet zeggen maar ik moet wel, ik moet gaan eten'' zei Harry ''Ow eetsmakelijk liefje we vertellen het de jongens morgen wel als ik er ook weer ben'' zei ik ''Is goed schatje, eetsmakelijk zo en het komt allemaal goed ik app en bel je zo nog wel maar ik moet nu gaan babe, doegg ik hou van je'' ''Ik ook van jou doei babe''. Hij hing op en ik liep naar beneden.

''Hi Lou wat zullen we eens eten?'' ''Geen idee'' zei ik terug ''Zal ik een pizza bestellen?'' vroeg ze maar voor ik kon antwoorden ging haar telefoon ''Sorry'' zei ze en ze nam op. ''Dat was Simon hij wil dat we uiteten gaan'' zei ze en ik knikte we gingen ons omkleden en naar een restaurant die het Management al had gereserveerd.

HARRY P.O.V

Nadat ik gegeten had ging ik op twitter ik zat op de bank met Niall en Zayn terwijl Liam de afwas deed. Ik opende twitter en er kwamen allerlei tweets van Elouner fans en Larry fans

@Louis_Tomlinson omg omg omg I love you so so so much and i love Eleanor aswell Elouner 4-ever

@Louis_Tomlinson @EleanorJCalder best couple ever i love you so much. Larry is fake

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu