HARRY P.O.V
''Lou heb je alles?'' vroeg ik toen ik onze kamer in kwam, ''Jah'' zei hij zacht, hij lag op bed met liv in zijn armen ''Ben je met papa aan het knuffelen?'' vroeg ik aan Liv en ze knikte, ''Lou, gaat het baby?'' vroeg ik en hij haalde zijn schouders op en gaf Liv een kusje, ''We moeten het haar nog vertellen'' zei ik ''Niet nu'' zei hij ''Baby'' zei ik zacht, ''Niet nu Harry, pas als het zo ver is'' zei hij terwijl hij Liv nog dichter tegen zich aan drukte. ''Okay'' zei ik voordat ik weer naar onze kast liep. ''Voel je je weer wat beter little one?'' vroeg Louis zacht nadat Liv hoestte, ''Het komt allemaal goed meisje, papa blijft je knuffelen de hele dag'' zei Louis. ''Lou, wil je deze trui mee?'' vroeg ik en hij schudde zijn hoofd, ''Neh, ik doe die van jou aan'' zei hij zacht. ''Okay'' zei ik, ''Papa, wij een film kijken?'' vroeg Liv ''Welke film wil je kijken?'' vroeg Louis ''Uhm Belle en het beest'' zei ze ''Okay wil jij hem gaan halen beneden?'' vroeg Louis en ik denk dat Liv knikte want ik hoorde haar kleine voetjes op de grond komen ''Voorzichtig op de trap lieverd'' zei Louis en ik zuchtte en ik liep uit onze kast en ik liep achter Liv aan.
''Ja jij gaat niet alleen naar beneden lieverdje'' zei ik terwijl ik haar optilde en met haar naar beneden liep, ''Pak de film maar en wacht op mij op de bank'' zei ik en Liv knikte en renden naar onze film kast, ik ging naar de keuken en ik deed wat chipjes in een bakje zodat ze die konden eten terwijl ze de film keken. ''Kan je de film vinden meisje?'' vroeg ik en ze knikte, ''Ik kan er niet bij papa'' zei ze en ik lachte, ik tilde haar op zodat ze er bij kon, toen ze hem vast had rende ze naar de gang en wachtte ze onder aan de trap op me, ''Ga maar naar boven'' zei ik en ze ging voorzichtig naar boven. zodra we boven waren rende ze weer naar onze kamer en hoorde ik Louis weer met haar praten. ''Hier zijn wat chipjes, ik kom straks wel iets te drinken brengen'' zei ik ''Okay papa'' zei Liv terwijl ze dichter tegen Louis aan ging zitten.
Toen ik beneden zat begon ik alle kleren te sorteren, we gaan over morgen op tour en ik wil dat alles nu geregeld is, morgen moeten we alles in de bus leggen en in die nacht gaan we rijden. Louis is nu al dagen zo down en de enige die hem echt een beetje zichzelf kan laten zijn is Liv, ze weet dat er iets aan de hand is met Louis en daarom is ze de hele dag bij hem. gister avond legde ik haar in bed en zei ze dat ik Louis moest knuffelen en moest zeggen dat ze heel veel van hem houd, ze vroeg wat er was en ik zei dat we haar dat later wel zouden vertellen. Ik weet niet hoe Liv gaat reageren want niet alleen Louis' beste vriend gaat niet meer mee op tour na een maandje maar ook Liv's beste vriendin. Liv, Diana, Emma, James en Jeremy zijn zo close dat ik niet eens wil weten hoe ze gaat reageren.
Na dat alles gesorteerd was en ik stapeltjes had gemaakt pakte ik 4 koffers, 1 voor mij, 1 voor Louis en 2 voor Liv eentje voor haar kleren en de andere voor haar speelgoed. Liv en de andere kinderen hebben van een fan koffers gekregen van ons met de kinderen, Liv wil hem sinds dat ze hem gekregen heeft 2 jaar geleden, toen was ze net 5 maanden, altijd mee hebben. Dus daar gaat haar speelgoed in. Louis draagt veel van mijn shirts en truien dus in zijn koffer gaan ook veel kleren van mij. De koffers zijn best groot dus er kan veel in, ik moet dingen inpakken voor 2 maanden, tussen die tijd kan ik wel eens een was draaien als we in een hotel zijn maar meestal gaat dat niet omdat we er te kort blijven. Na 2 maanden gaan we een weekje naar huis en daarna blijven we weg voor 5 maanden.
LOUIS P.O.V
''Slaap lekker meisje'' zei ik toen ik uit het bed stapte en Liv vast zette met kussens zodat ze niet uit bed kon vallen. Ze is nu 2 en ze slaapt heel rustig en beweegt dus daarom ook bijna niet maar toch ik wil het risico niet lopen. Ik liep naar beneden met de glazen en de bak waar de chipjes in zaten. Toen ik de woonkamer inzat zag ik Harry nergens alleen 4 koffers bij de bank. ''Hazza?'' vroeg ik ''Keuken'' hoorde ik hem zeggen. ''Hi'' zei ik toen ik in de keuken kwam, ik zette de glazen en de bak op het aanrecht en ik keek Harry aan die bezig was met het eten.
''Hoe gaat het schatje?'' vroeg hij toen hij zijn armen om me heen deed, ik stond nu tussen hem en het fornuis, ik legde mijn hoofd op zijn borst aan de kant waar zijn hart zit en ik haalde mijn schouders op. ''Het voelt alsof mijn beste vriend me in de steek laat'' zei ik zacht. ''Weet ik liefje, maar hij bedoelde het vast niet zo, hij wil zich richten op zijn gezin'' zei hij en ik zuchtte, ''Wat gaan we tegen Liv zeggen?'' vroeg ik. ''Dat vraag ik me ook af'' zei hij. ''Ik wil niet dat ze gaat huilen'' zei ik ''Ik ook niet maar ik denk dat dat wel gaat gebeuren, waar is ze nu eigenlijk?'' vroeg ik ''Ze is nu aan het slapen in ons bed'' zei ik, ''Okay, wil je op de bank liggen?'' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd, ''Nee ik sta wel goed'' zei ik en Harry lachte zacht en gaf me een kusje op mijn hoofd.
''Heb je alles al ingepakt?'' vroeg ik en Harry knikte, ''Ja, alle kleren, ik moet straks nog onze laptops bij elkaar zoeken, en Liv's bekers en dat soort dingen'' zei hij ''Ik kan je wel helpen, dan ben je eerder klaar'' zei ik ''We gaan eerst even eten, daarna gaan we nog even met Liv spelen en dan kunnen we verder met inpakken'' zei ik ''Wat gaan we eigenlijk eten?'' vroeg ik ''Bami'' zei hij ''Yes, jij maakt de lekkerste bami ever'' zei ik en hij lachte. ''Moet ik Liv al wakker maken?'' ik ''Nee als het klaar is maak ik haar wel even wakker, je mag nu wel de tafel dekken ik ben bijna klaar'' zei hij en ik knikte, ''Okay'' zei ik en liet hem los en begon met het dekken van de tafel.
Harry is Liv nu wakker maken en ik ben bezig om voor haar wat melk in haar beker te doen, sinds kort wil Liv overal melk bij drinken, ze heeft altijd wel melk gedronken maar nooit zoveel als nu, als moet slapen krijgt ze voordat ze gaat slapen ook warme melk, net zoals toen ze nog heel klein was. Ik denk dat ze dat wil omdat Laura en Zoey dat ook krijgen, maar jah zij zijn nog maar een paar maanden oud. Echt waar en wat gebeurde er toen?'' vroeg Harry toen hij weer de keuken in kwam met Liv op zijn arm met ogen wijd open, dat doet ze altijd als ze ons een verhaaltje verteld.
''Toen waren ze aan het roepen en toen mochten Emma en Diana en ik op het podium en mochten we dansen, we hadden mooie jurkjes aan en en iedereen vond ons dansje leuk papa'' zei ze, ''Dat is zo'n leuke droom, ik wou dat ik die had gehad'' zei Harry met een pruillipje, ''Aww papa, niet verdrietig zijn, ik heb jou het nu verteld dus dan heb jij hem ook een beetje gedroomd'' zei ze ''Dat is waar'' zei Harry en hij zette haar in haar stoeltje. ''Heb je lekker geslapen lieverd?'' vroeg ik en Liv knikte, ''Ze had zo'n leuke droom'' zei Harry toen hij begon met opscheppen, Liv begon mij ook haar droom te vertellen en ik keek haar met een brede glimlach aan omdat ze het met enthousiasme vertelde. ''Ik wil ook zo dansen als Perrie'' zei Liv na haar verhaal, ''Als je iets ouder bent dan mag je kiezen wat voor sport je wilt doen okay en als je dan wilt dansen dan mag jij dansen'' zei ik en Liv keek met een blij gezichtje aan.
Hiii dit is al het 122e hoofdstuk van dit boek, en nu komt er een hele lange tijd geen nieuw hoofdstuk meer, ik hoop dat jullie mijn aller eerste boek tot nu toe leuk hebben gevonden. Heel erg voor alle votes en comments want door alle votes en comments van dit boek ben ik meer boeken gaan schrijven omdat ik weet dat mensen mijn boeken leuk vinden (ik snap niet waarom maar jah..) anyway thank you all so much, I love you all!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...