Hii sorry voor de grote tijdsprong maar anders heb ik geen inspiratie meer, dus we gaan van februari 2012 naar december 2012
HARRY P.O.V
Louis en ik zijn nog steeds samen maar zien elkaar weinig, we worden de laatste tijd steeds meer in de gaten gehouden. Over 10 minuutjes moet ik bij het management zijn want ze moeten me iets vertellen. Louis weet ervan en hij wil dat ik hem op de hoogte hou. Ik pakte mijn jas, handschoenen en sjaal en liep naar buiten. Het sneeuwt misschien wel niet maar het is wel echt super koud. Na 5 minuten was ik bij het management en ik kon gelijk door lopen.
‘’Zo daar hebben we Harry Styles’’ zei iemand van het management Rick geloof ik. ‘’Ten eerste is het Harry Tomlinson en ten tweede wat doe ik hier?’’ vroeg ik ‘’Vandaag ga je het zelfde doen wat jouw man al bijna twee jaar doet’’ zei hij ‘’Oh wat dan?’’ vroeg ik terwijl ik wist wat er zou gaan komen. ‘’Je krijgt vanaf 12:00U een beard, maar dat is alleen voor de winter want je moet je reputatie als player wel behouden want de fans schijnen dat geweldig te vinden. ‘’Wie is het’’ vroeg ik kwaad ‘’Het is Taylor Swift’’ zei hij. Oh nee Louis gaat dit echt totaal niet leuk vinden hij haat Taylor Swift, hoe ga ik het hem vertellen? ‘’Ze is over een uurtje bij jou thuis dus maak je maar klaar, oh en ze blijft slapen’’ zei hij en ik liep kwaad weg en belde Louis en stapte in mijn auto en reed weg.
‘’Hi schat hoe ging het?’’ vroeg hij bezorgd ‘’3 keer raden’’ zei ik ‘’Wat?’’ zei hij nog steeds bezorgd ‘’Nu heb ik ook een beard, maar wel alleen voor de winter want ik moet mijn player reputatie behouden’’ zei ik geïrriteerd. ‘’Ohh babe, wie is het?’’ vroeg hij bang ‘’Niet boos worden ik heb nets te maken gehad met de keuze’’ zei ik snel ‘’Okay ik word niet boos… op jou niet dan’’ zei hij ‘’Okay uhh het is uhh Taylor Swift’’ zei ik ‘’WAT!!! DAT KUNNEN ZE NIET MAKEN’’ schreeuwde hij kwaad ‘’Ik weet het Lou, maar ik moet hangen want ze is hier al over een uur en ze moet blijven slapen, maar geen zorgen ze gaat in de logeerkamer slapen’’ zei ik ‘’Waarom snappen ze niet gewoon dat ik bij jou wil slapen, maar okay schatje succes en geen domme dingen doen hè?’’ zei hij ‘’Nee dat laat ik aan jou over’’ zei ik lachend en hij lachte mee. Ik hing op en stapte de auto uit en liep mijn huis in.
Precies om 12:00 ging de bel, ik had alles opgeruimd en de logeerkamer klaar gemaakt en deed. Ik deed de deur open en Taylor kwam binnen. Ik deed de deur dicht en nam haar koffer van haar over. ‘’Hi ik ben Taylor’’ zei ze ‘’Harry’’ zei ik en ik gaf haar een hand. ‘’Het spijt me dat ik dit doe maar voor mij is het allen voor de publiciteit’’ zei ze en ik knikte. ‘’Laten we maar wat gaan eten want ik heb honger, wat dacht je van Nando’s?’’ vroeg ik en ze knikte
LOUIS P.O.V
Harry ‘date’ Taylor al voor ongeveer 4 weken nu over twee weken gaan ze uitelkaar. Ik weet nu pas hoe erg het is om je man klef te zien doen met een meisje, ik mis Harry echt verschrikkelijk en ik ben ook nog eens jarig, Harry was de eerste die me feliciteerde we hadden namelijk van 23:00 tot 1:00 gebeld. Vandaag moesten we naar de studio om te praten over onze nieuwe tour en over de break up van Harry en Taylor. Ik zit nu in de auto samen met Eleanor. Toen we aankwamen bij de studio liepen we naar binnen en ik zag Harry en Taylor al zitten. ‘’Hi babe’’ zei ik en Harry keek me blij aan.
‘’Hi Lou Happy Birthday’’ zei hij en hij gaf me een liefdevolle kus. ‘’Kom je even met me mee?’’ vroeg Harry, ‘’Jah sure’’ zei ik en we liepen hand in hand weg. Harry duwde me de wc’s in en keek of er iemand was. Hij ging voor me staan en begon me te zoenen, hij ging met zijn hand onder mijn shirt en ik voelde iets hard worden. ‘’Hazz, serieus hier?’’ vroeg ik toen hij aan mijn broek begon te trekken. ‘’Ja waar anders?’’ vroeg hij en hij trok mijn broek en boxers naar beneden en ik deed het zelfde bij hem.
‘’En waar waren jullie?’’ vroeg Eleanor boos ‘’Ik heb Louis alleen een deel van zijn verjaardagscadeau gegeven’’ zei Harry en hij legde zijn hand op mijn kont. ‘’Sorry schat’’ fluisterde hij in mijn oor. ‘’Ben je gek dat was geweldig’’ fluisterde ik blij en ik gaf hem een kus. ‘’Jongens komen jullie ook naar binnen?’’ vroeg Paul geïrriteerd. We liepen hand in hand naar binnen en ik ging voorzichtig op Harry’s schoot zitten aangezien het heel veel pijn deed. Harry deed zijn handen om mijn middel en ze ruste op mijn schoot.
Nou fijn Harry’s eerste kus van 2013 word van Taylor en Harry moet overmorgen naar Amerika want de eerste kus word bij Time square op oud en nieuw. ‘’Lou ik moet gaan’’ zei Harry en hij gaf me een knuffel. ‘’Ik wil niet dat je gaat babe je bent van mij en van niemand anders’’ zei ik en er liep een traan over Harry’s gezicht. ‘’Ik wil ook niet gaan maar het moet liefje ik spreek je morgen okay?’’ zei hij en ik knikte en gaf hem nog een kus en toen liep hij samen met Taylor weg. ‘’Laten wij ook maar gaan’’ zei ik en ik liep met Eleanor naar de auto.
HARRY P.O.V
Hier staan we dan op Times Square. Gister had ik nog met Louis ge Skyped, hij vind het echt heel erg erg dat mijn eerste kus met Taylor is in plaats van met hem. Tijdens het skypen viel er ook een traan over zijn wang. 10-9-8- ‘’Het’’ -7 ‘’spijt’’ -6 ‘’me’’ -5 ‘’Louis.’’-4 ‘’Ik’’ -3 ‘’Hou’’-2 ‘’van’’-1 ‘’je’’. En voor ik het wist had ik Taylor’s lippen op de mijne. Ik kreeg meteen een schuldgevoel dus trok ik weer langzaam terug. Taylor gaf me nog een knuffel en we gingen toen weer naar Taylor’s huis. Ik ging meteen naar de logeerkamer waar ik sliep en belde Louis om hem een gelukkig nieuw jaar te wensen en dat ik na nog een jaar nog super veel van hem hou.
Hiii nogmaals sorry voor de grote tijdssprong. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Omdat het vrijdag is komt er waarschijnlijk nog een hoofdstukje licht eraan of ik snel klaar ben met het hoofdstuk van mijn andere boek. Please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...