Liv and Emma

349 17 6
                                    

LOUIS P.O.V

''Papa wakker worden, wakker worden, wakker worden'' zei Liv terwijl ze in Harry's wangen prikte. Ineens greep Harry haar handjes vast en tilde hij haar op, hij legde haar op hem en gaf hij haar allemaal kusjes en begon hij haar te kietelen. ''Stop papa'' zei Liv giechelend en Harry stopte en knuffelde met haar. ''Wie is papa's grote kleine meisje?'' vroeg hij ''Ikke'' riep Liv en Harry gaf haar een kus. ''Goedzo'' zei hij en ik grinnikte. ''Over een uurtje komt Emma dus aankleden handsome'' zei ik en hij keek me aan en hij stond op met Liv in zijn armen. ''Ik wil een kusje'' zei hij en Liv gaf hem een kusje en ik lachte en liep naar hem toe en ik drukte mijn lippen op die van hem. ''Dank jullie wel schatjes'' zei hij en hij gaf Liv aan mij, ''Ik ga even douchen'' zei hij en ik knikte.

''Ga je straks lief met Emma spelen?'' vroeg ik en Liv knikte

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

''Ga je straks lief met Emma spelen?'' vroeg ik en Liv knikte. ''Papa wanneer gaan we weer in de bus?'' vroeg ze ''Wil je weer op tour?'' vroeg ik ''Jaa'' schreeuwde ze blij en ik gaf haar een kusje op haar wang. ''Pappie niet doen'' zei ze giechelend en ik lachte. ''We gaan over 1 of 2 maanden weer op tour'' zei ik ''Yaay'' riep Liv blij en ik lachte. ''Ga maar met Tommie spelen'' zei ik toen ik haar op de grond zette. Liv heeft al gegeten en ik ook alleen Harry nog niet, ik kan niet veel maken maar een broodje smeren kan ik wel.

Inmiddels is Emma bij ons en Liv en Emma kunnen maar niet ophouden met giechelen. ''Wat is er zo leuk meisjes?'' vroeg Harry ''Pappie heeft geen sokken aan'' zei Liv giechelend en ik grinnikte. ''Vinden jullie zijn voetjes niet schattig?'' vroeg Harry en de meisje schudde giechelend hun hoofdjes. ''Ik vind je voetjes wel heel schattig hoor Lou'' zei Harry en ik lachte en Harry gaf me een kusje. ''Papa mogen Emma en ik cup cakes maken?'' vroeg Liv. ''Jahoor tuurlijk, kom maar'' zei Harry en de meisjes liepen met hem mee naar de keuken.

Ik deed de tv aan omdat er straks voetbal op tv is

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik deed de tv aan omdat er straks voetbal op tv is. Oli en Stan komen hier heen om het samen te kijken dus dat word gezellig. ''Pappie je moet van papa Tommie uitlaten'' zei Liv die naar me toe liep. ''Okay lieverd'' zei ik en ik stond op en Liv ging weer snel naar de keuken. ''Kom op Tommie'' zei ik en hij rende meteen naar de gang. Ik deed mijn jas en schoenen aan en ik deed Tommie zijn riem om en ik pakte de huissleutels en ik liep naar buiten.

Ik liep met Tommie rond in het parkje, ik ga hier alleen heen als Harry en Liv niet mee zijn omdat hier erg veel mensen rond lopen waarvan ook erg veel fans, Harry wil altijd in rust en met privacy Tommie uitlaten en voor Liv is dat ook iets veiliger en rustiger aangezien ze het niet fijn vind om omringt te worden met fans, ik ga hier heen zodat Tommie soms ook met andere honden kan spelen. Ik liet Tommie los lopen en ik ging op een bankje zitten, na zo'n 10 minuten kreeg ik een berichtje van Oli dat hij er bijna is dus ik riep Tommie en ik deed zijn riem weer om en samen liepen we weer naar huis. Gelukkig zijn er geen fans naar me toegekomen, het is altijd wel fijn om gewoon even in alle rust buiten te zitten zonder lastig gevallen te worden. Ik hou van de fans echt waar maar soms wil ik gewoon rust.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu