HARRY P.O.V
Ik werd wakker door Liv en ik keek op de klok, half 8, nou dan heeft ze toch nog iets langer geslapen dan normaal. Ik keek naast me naar een nog slapende Louis, ik gaf hem een kusje op zijn wang en ik liep naar Liv. ''Goedemorgen darling'' zei ik ''Papa'' zei ze blij, ze had haar Tinkerbel pyjama aan. Ik tilde haar uit bed en verschoonde haar. ''Pap, akker aken?'' vroeg Liv toen ik haar optilde. ''Straks, pap is heel moe, eerst gaan we eten maken'' zei ik ''Okay'' zei ze blij. Ik liep met haar naar beneden en zette haar op de grond toen we in de woon kamer waren. Ze had haar pyjama nog aan omdat ze dat graag wou.
Ik deed de gordijnen open en ik zag dat het had gesneeuwd, ''Kijk eens Liv'' zei ik en ik tilde haar op. ''Neeuw, neeuw'' riep ze blij en ik grinnikte ''Uite pele, uite pele'' zei ze ''Vanmiddag gaan we buiten spelen Liv beloofd'' zei ik en ik zette haar weer neer. ''Ga je papa helpen met ontbijt maken?'' vroeg ik aan Liv en ze knikte hevig, ze kwam naar me toe lopen en ik zette haar op het aanrecht. Ik deed wat water in de waterkoker en pakte twee bekers en deed daar Yorkshire thee in. Voor Liv maakte ik een beker met ijsthee en die gaf ik aan haar. Ik deed wat broodjes in de oven en zette Liv in haar eetstoeltje. Ik zette de bekers neer, ik pakte wat borden en bestek, ik zette de theekan op tafel en wat beleg en boter. ''Ga je mee pap wakker maken?'' vroeg ik aan Liv toen ik haar uit de stoel haalde. ''Ja'' zei ze. We liepen naar boven en ik zette haar op de grond zodat ze zelf naar Louis kon lopen.
''Akker orden pap, we ebben bijt maakt '' zei Liv zachtjes en ze weef over Louis' wang. Ik maakte er snel een foto van en plaatste die op twitter: @Harry_Tomlinson: @Louis_Tomlinson, Liv: ake up dad, we made bleakflast, I love my husband and daughter. Ik drukte op tweeten, ''Pap, akker orden'' zei Liv en de drukte een kusje op zijn wang. ''Good morning honey'' zei een slaperige Louis en hij trok Liv op zijn buik en begon haar te kietelen. ''op! Hihihi op, papa op'' zei ze lachend en Louis stopte. ''Zijn mijn twee kleintjes uitgespeeld?'' vroeg ik lachend ''Hazza'' zei Louis blij en hij sprong samen met Liv op en rende naar mij. ''Good morning Lou'' zei ik en ik gaf hem een kus.
''Dat hebben jullie goed gemaakt'' zei Louis tevreden, hij haalde Liv uit haar stoel en zette haar neer. Louis hielp mij nog even om alles af te ruimen en werd toen gebeld. Ik liep naar de woonkamer waar Liv op de grond zat naast Tommie en kijkend naar de sneeuw. ''Hazz? Babe?'' vroeg Louis ''Shhht kijk'' zei ik en Louis keek naar Liv en Tommie. Hij maakte er een foto van en typte iets waarschijnlijk zette hij het op twitter ofzo. ''Ik moet naar de studio'' zei hij ''Ja vandaag Niall en ik en morgen Zayn, jij en Liam'' zei hij ''Oh okay'' zei ik ''Als ik terug ben kom ik ook met de sneeuw spelen, beloofd'' zei hij. ''Okeey'' zei ik zuchtend en Louis liep naar boven.
Ik had Liv omgekleed en mezelf ook, liv zat met een banaan op de bank en ze keek naar Dora. ''Tot straks babe'' zei Louis toen hij me een kus gaf. ''Tot straks liefje'' zei hij tegen Liv en ook haar gaf hij een kus, Liv keek hem niet begrijpend aan maar toen hij de deur uitliep begon ze te huilen. ''Pap, tejug omen'' zei ze huilend. Ik pakte haar op en suste haar. ''Pap is straks weer thuis hij moet even werken'' zei ik en ze knikte, ''Gaan wij in de sneeuw spelen Liv?'' vroeg ik en Liv wou meteen staan dus ik zette haar neer, ze rende voorzichtig naar de jassen en schoenen. Ik deed alles bij haar aan en deed de achterdeur open. Liv en Tommie liepen meteen naar buiten en ik kwam achter ze aan.
LOUIS P.O.V
''Jo Tomlinson'' zei Niall ''Hi Ni'' zei ik ''Jongens wat fijn dat jullie er zijn, ga de studio maar in dan kunnen we beginnen'' zei Mark van het nieuwe management. Toen we even pauze hadden gingen Niall en ik even ergens wat eten. ''Wordt jij ook niet gek van die camera's?'' vroeg Niall ''Nee, dat valt wel mee, alleen vind Liv ze niet zo leuk, Hazz en ik beginnen het gewoon normaal te vinden dus we merken bijna niet dat ze er zijn'' zei ik en hij knikte. ''Hoe is het eigenlijk met Liv?'' vroeg hij ''Goed, ze is waarschijnlijk nu met Harry in de tuin aan het spelen met de sneeuw'' zei ik lachend. ''Ja Jeremy waarschijnlijk ook, hij zat de hele ochtend al te zeuren'' zei Niall lachend. Na 5 minuten moesten we weer verder opnemen.
Toen Niall aan de beurt was moest ik nog even wachten, ik opende Twitter en ik zag dat Harry iets had getweet en dat hij gerageert had op mijn Tweet. Ik opende zijn tweet: : @Harry_Tomlinson: @Louis_Tomlinson, Liv: ake up dad, we made bleakflast, I love my husband and daughter. Ik sloeg de foto op en reageerde: @Louis_Tomlinson: @Harry_Tomlinson, thanks for the delicious breakfast, I love you too xx. Ik keek ook meteen naar wat Harry op mijn foto had gezegd: @Harry_Tomlinson: @Louis_Tomlinson, She loves Snow just like her dad, xx. Ik deed mijn telefoon weer uit en ik liep de opname studio weer in.
''Bedankt jongens, voor nu hebben we genoeg. Ik zie jullie vrijdag weer'' zei Mark en wij knikte ''bye Horan'' zei ik ''Laters Tomlinson'' zei hij. Ik stapte in de auto en reed weg, het is nu 2 uur Liv zou wel in bed liggen nu, nou ja dan ga ik morgen wel met haar in de sneeuw spelen, als Harry in de studio is. Morgen word het mijn eerste keer dat ik alleen met Liv ben. Ik ben eindelijk thuis, maar ik zag daar wat mensen staan die ik daar echt niet wil hebben. De Paps. Ze maakte allemaal foto's van mij toen ik in de garage reed. Ik stapte uit en deed de auto op slot en liep naar binnen.
''Hi babe'' zei ik toen ik Harry, Liv's speelgoed zag opruimen. ''Hi, hoe ging het?'' vroeg hij ''Goed, maar ik ben blij dat ik weer thuis ben'' zei ik. Ik deed mijn jas uit en liep terug naar Harry en gaf hem een kus. ''Hoe lang ligt ze al te slapen?'' vroeg ik ''Uhh nu ongeveer anderhalf uur'' zei hij ''Okay'' zei ik en ik plofte op de bank neer. Tommie kwam op mijn schoot zitten en ik speelde met hem, hij begon me speels te bijten. ''Lou doe je wel voorzichtig ik wil ten eerste niet dat je straks pijn hebt en ten tweede niet dat hij dat ook bij Liv doet'' zei Harry en ik stond op. ''Wat ben je toch lekker beschermend'' zei ik en ik gaf hem een kus op zijn wang.
Harry en ik zaten op de bank en via de babyfoon hoorde we Liv praten. ''Akker papa, akker'' zei ze ''Ga jij maar ze heeft je gemist vandaag'' zei Harry en ik knikte. Ik liep naar boven en opende haar deur. ''Pap, je bjent tejug'' zei ze blij, ''Ik kom toch altijd terug liefje'' zei ik en ze deed haar armpjes omhoog zodat ik haar kon tillen, ze legde haar hoofdje op mijn schouder en speelde met mijn Haar, net Harry als hij met me knuffelt. Ik verschoonde Liv en ik liep met haar in mijn armen naar beneden. Liv lag weer met haar hoofdje op mijn schouder en met haar vingertjes zat ze aan mijn haar. ''Is ons kleine meisje nog moe?'' vroeg Harry kijkend naar ons. Liv keek niet op maar knikte toen wel.
Hii guys gister heb ik niet geupdate dus vandaag komen er twee hoofdstukken van dit boek op! misshien ook nog een hoofdstuk van In love with my step brother, maar dat weet ik niet zeker! als je nog vragen hebt voor de Q/A mag je het altijd vragen!!! please comment
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fiksi Penggemarhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...