LOUIS P.O.V
Ik lig bij Harry in de tour bus en we spelen een beetje met elkaars handen. ''Lou gister kreeg ik een berichtje van de dokter dat we in augustus onze keuze van ons kindje moeten nemen'' zei hij ''Maar het is nu februari dus we hebben nog wel even en we moeten het zoiezo nog even bespreken met de familie de jongens en het management'' zei ik ''Iedereen kan gewoon een kindje krijgen wanneer ze maar willen en hoeven aan niemand toestemming te vragen, maar wij, wij moeten aan iedereen vragen of het wel kan'' zei hij en er liep een traan over zijn wang. ''Je wil heel graag een kindje hè?'' vroeg ik ''Ja ik wil mijn kindje met jou, ik wil een kindje opvoeden samen met jou ik wil maar soms denk ik gewoon dat dat niet kan'' zei hij huilend. ''Het komt goed schat, echt geloof me. Jij krijgt een kindje dat beloof ik okay?'' zei ik ''Dank je Honey je bent de beste'' zei hij en ik gaf hem een kus.
Harry en ik zaten op de bank met een laptop op schoot. Okay Lou wat wil jij, je eigen kindje of een geadopteerd kindje?'' vroeg Harry. ''Het maakt mij niet zoveel uit als het maar gezond is, en met ons eigen kindje is er een grote kans dat het niet gezond is'' zei ik ''Ja dat is waar, en stel dat we gaan adopteren, welke leeftijd moet het kindje dan hebben?'' vroeg hij ''Een paar maanden of een jaar, want dan hebben ze nog niet heel veel meegemaakt en kunnen wij ze van kleins af aan groot brengen'' zei ik lachend en Harry gaf me een kus.
''Maar liefje het is nu pas februari je bent net 19, dus zullen we dit verder bespreken in Augustus ofzo?'' vroeg ik ''Maar ik wil het nu bespreken'' zei hij. ''Maar schat als we het nu bespreken hebben we hoop dat het mag en kan, en dan is de teleurstelling te groot als het blijkt dat niemand achter onze keuze staat en we het van het management helemaal niet mogen'' zei ik. ''Goed dan, dan blijf jij nog maar even mijn baby'' zei hij en ik lachte. ''En boven dien nemen we pas een kindje als jij 20 bent en dan ergens aan het eind van het jaar, dus we hebben nog wel even'' zei ik en hij knikte.
HARRY P.O.V
De rest van de dag hebben Louis en ik er niets meer over gezegd maar hij weet hoe graag ik het wil. Waarom kunnen mannen niet zwanger worden? Dan was alles veel makkelijker geweest. Ik voelde ineens twee sterke armen om mijn middel heen. ''Waar denk je aan?'' vroeg hij ''Gewoon'' zei ik en Louis liet me los. ''Weer over ons kindje?'' vroeg hij zuchtend ''Ja, sorry babe maar ik wil het zo graag en ik zat me alleen maar aftevragen waarom mannen niet zwanger kunnen worden'' zei ik en ik wou weg lopen maar Louis hield mijn arm vast.
''hé luister schat, ik wil net zo graag als jij een kindje maar wees realistisch Hazz op dit moment gaat dat niet, we zijn allebei nog super jong jij bent net 19 en ik ben 21 tegen de tijd dat we een kindje krijgen ben jij 20 en ik 22 bijna 23. We moeten dit goed met de andere overleggen, want ik zie aan je dat je een kindje van jou en mij samen wil, en als we dat door zetten wil ik dat iedereen achter ons staat, en dat ze ons helpen als het wel wat mankeert. Dit is niet iets wat je zomaar beslist okay dit gaat over onze toekomst en overeen nieuw leven. We moeten hier rustig overna denken en ik weet dat je het nu allemaal wil maar dat gaat gewoon niet, Hazz ik hou van je maar wees realistisch'' zei hij en hij trok me in een knuffel. ''Je hebt gelijk'' zei ik ''Weet ik'' zei hij waardoor ik moest lachen.
''Jongens jullie moeten het podium op nu meteen'' zei Simon en wij knikte. Ik gaf Louis nog even snel een kus en liep het podium op. We zongen een paar liedjes en tijdens moments begonnen Louis en ik een beetje te flirten en naar elkaar te kijken. Opeen gegeven moment moest ik naar achter lopen en Louis naar voor en toen voelde ik een hand op mijn kont ik kreeg een lach op mijn gezicht, jezus wat hij wel niet met me doet. Het management kijkt ons afkeurend aan maar dat boeit me niet zoveel het enige waar ik blij van word is Louis en optreden als dat gecombineerd word is het nog veel leuker.
LOUIS P.O.V
Ik kijk naar Harry die raar aan het dansen is en waar ik dan om moet lachen. Harry en ik zijn inmiddels ook al twee jaar getrouwd en ik vind het nog steeds raar dat hij nu Tomlinson heet. Met onze jubileum dit jaar hebben we niets gedaan omdat we niet bij elkaar waren die dag. Maar ik ga het goed maken met hem, hoe weet ik nog niet maar het word speciaal. Na alles wat er is gebeurt de afgelopen twee jaar ben ik steeds meer van Harry gaan houden. Ik wil voor altijd bij hem blijven, maar het management staat in de weg, voor hun zijn Harry en ik hun speeltjes en ze denken dat Harry en ik geen gevoel hebben. Onze ouders haten het om te zien dat we er kapot van zijn maar ze kunnen er niets tegen doen. Ik hoorde ineens dat Liam het publiek bedankte, dus ik liep naar hem toe. ''BYE'' zei ik en ik ging van het podium af en ik wachtte tot Harry er ook was.
''Hi handsome'' zei hij en hij sprong in mijn armen en begon me te zoenen. Ik tilde hem op en liep zoenend naar een geluidsbox en zette Harry daar op. We bleven maar zoenen tot we geen adem meer hadden. ''En waar had ik dat aan verdiend?'' vroeg ik ''Omdat je het meest lieve knappe en grappigste vriendje van de hele wereld bent en omdat ik heel veel van je hou'' zei hij en ik lachte ''Ik hou ook super veel van jou'' zei ik en ik drukte mijn lippen weer tegen die van hem. Man wat hou ik van hem.
Hii hier is het laatste hoofdstuk voor voorlopig voor het volgende hoofdstuk heb ik Melody nodig dus waarschijnlijk krijgen jullie vrijdag weer een nieuw hoofdstuk. please comment!! love you guys!! Happy Birthday Harry !!! ik kan niet geloven dat hij al 21 is omg!!
xx Desiree
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...