LOUIS P.O.V
Ik zit met alle jongens en kinderen te wachten op Harry. Liv is met Emma en Diana bij Laura en Zoey kijken die in de armen van Zayn en Perrie liggen. ''Jongens waarom zijn er maar 4 van jullie?'' vroeg Nick iemand van het management kijkend naar mij, ''Ik weet niet waar hij is hij zei tegen mij dat hij onderweg weg was'' zei ik en ik keek naar Liv die zo te zien niets door had. Ineens ging de deur open en ik zag Harry binnen komen. ''Liv kijk eens wie er bij de deur staat'' zei Liam en Liv keek naar de deur. ''papa je bent terug'' zei Liv huilend van blijdschap en ze rende naar hem toe en Harry tilde haar op en gaf haar heel veel kusjes en hij knuffelde haar.
''Hey schatje'' zei Harry en meteen liep ik naar hem toe en drukte ik mijn lippen op die van hem. ''Hey baby, hoe gaat het?'' vroeg hij toen hij mijn tranen weg veegde. ''Goed nu ik weet dat je nog heel bent'' zei ik en hij lachte en hij drukte een kus op mijn voorhoofd en daarna knuffelde hij mij en Liv. ''Jongens jullie moeten op'' zei Nick en wij liepen het interview in met de kinderen. Sophia, Melissa en Perrie zaten er ook bij en ieder gezin zat op een andere bank. ik zat erg dicht tegen Harry aan en Liv ook.
''Hallo vandaag is hier One Direction, hun kinderen en vrouwen'' zei Ellen van the Ellen show want ja daar zijn we nu. Ze is speciaal voor ons naar Londen gekomen. ''Aller eerst, Zayn en Perrie gefeliciteerd met jullie kleintjes, en Emma kom eens'' zei Ellen en Emma liep naar haar toe. ''Deze is voor jou en deze zijn voor je zusjes'' zei Ellen en ze gaf Emma een shirt met Big Sis en ze gaf twee rompertjes met Little sis.
''Dank u wel'' zei Emma en ze liep weer naar Zayn en Perrie. ''Hoe gaat dat nu met drie kleine meisjes?'' vroeg Ellen, ''Uhm het is wel zwaar want als Laura wakker word dan word Zoey ook wakker en omdat ze allebei wakker zijn word Emma ook wakker dus de nachten zijn niet zo heel fijn maar verder gaat alles heel goed'' zei Zayn. ''Ik kan me voor stellen dat dat zwaar is, maar wat ik me ook goed kan voorstellen is dat het zwaar is als je man weg gaat om een huis te renoveren terwijl jij achterblijft met het kind, kijk maar even mee'' zei Ellen.
In het filmpje LOUIS P.O.V
''Harry waarom kan ik verdomme niet naar je toe komen, ik mis je, Liv mist je en ik wil niet meer alleen slapen'' zei ik boos. ''Lou het spijt me maar ik moet dit doen, ik doe dit voor jou en voor Liv, ik wil ook naar huis ik wil ook weer bij jou slapen en ik mis jullie ook maar als ik het nu niet doe dan moet het een andere keer, ik wil dat het gewoon af is voordat we weer op tour moeten'' zei ik. ''Dat is bullshit, je wil niet dat we bij je zijn anders hadden we daar al wel gezeten, ik kan toch met Liv in LA iets leuks gaan doen en jullie helpen, Hazz luister ik wil bij je zijn maar jij blijkbaar niet bij mij'' zei ik boos. ''Dat is niet waar, Lou het spijt me'' zei hij ''Het spijt je niet anders had je er wel iets aan gedaan'' zei ik boos en ik hing op. Ik huilde.
Einde van het 'filmpje'
HARRY P.O.V
Er viel een traan over Louis' wang en ik veegde hem weg en ik hied zijn hand vast. ''Dat was een van de heftigste momenten uit de serie, wat was er gebeurt?'' vroeg Ellen. ''Uhm Louis was er klaar mee dat ik weg was en dat liet hij merken, ik snap hem wel want ik miste hun ook alleen geloofde Louis dat niet'' zei ik ''Je bent er nu wel, hoe lang blijf je?'' vroeg Ellen ''Een fucking dag'' zei Louis zuchtend ''Sorry Lou'' zei ik en ik gaf hem een kusje op zijn wang. ''Papa kijk'' zei Liv en ik keek naar het meisje die op mijn schoot zat en me een sneetje in haar vinger liet zien. ''Hoe heb je dat gedaan?'' vroeg ik en ze haalde haar schouders op. ''Niet aan komen'' zei Louis toen Liv met haar vinger over de snee ging. ''Sorry'' zei ik tegen Ellen ''Geeft niet'' zei Ellen ''Nog een laatste vraag voor ik door ga naar Niall, Hoe lang gaat het nog ongeveer duren tot je klaar bent in LA?'' vroeg Ellen. ''Uhm onze vaders en Ashton zijn daar nu nog en we zitten op schema dus als alles volgens plan gaat zijn we over ongeveer 3 weken klaar'' zei ik ''Dat is fijn om te horen'' zei ze en ze draaide zich naar de bank met Niall, Melissa en Jeremy.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfichi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...