LOUIS P.O.V
''Gaan we papa bellen?'' vroeg Liv, en niet alleen nu maar dat vraagt ze me al de hele ochtend vanaf half 6. ''Liv papa is bezig, we kunnen hem niet bellen nu'' zei ik en ze liep weg en ik zuchtte. ''Liv kom is hier'' zei ik maar ze kwam niet naar me toe. ''Het is avond in LA Louis, Ashton belde mij net ook en hij zei dat Harry nog steeds wakker is, ga naar Liv en bel hem'' zei Gemma die Linn een flesje gaf. ''Ik ga Liv wel even zoeken'' zei ik en ik stond op. ''Liv kom is hier lieverd'' zei ik en zachtjes hoorde ik een snikkend meisje op me af komen en ik ging door mijn knieën ''Kom is hier'' zei ik toen ik haar in een knuffel trok. ''We gaan papa bellen'' zei ik en Liv veegde haar tranen een beetje weg.
Ik tilde Liv op en we liepen naar boven. Ik zette Liv op het bed en ik gaf haar een kusje. ik ging naast haar zitten en ik pakte mijn mobiel. Liv ging op mijn schoot zitten en ik gaf haar een kusje op haar hoofdje. Ik drukte op bellen en hij ging over. ''Het kan zijn dat papa slaapt'' zei ik en Liv keek naar beneden en waarschijnlijk had ze tranen in haar ogen. ''Dan bellen we hem vanavond als hij nu niet opneemt'' zei ik en ze knikte.
''Hey baby hoe gaat het?'' vroeg Harry meteen ''Papa'' zei Liv blij ''hey schatje hoe gaat het?'' vroeg Harry ''Goed met jou?'' vroeg ze ''Ook goed hoor lieverd, en hoe gaat het met mijn andere schatje?'' vroeg hij ''Het gaat ook goed met pap'' zei Liv en ik grinnikte. ''Hey babe'' zei ik ''Hi handsome'' zei hij en ik lachte. ''Nog een week en dan ben je weer hier'' zei ik blij ''Ja ik kan niet wachten schatje'' zei hij. ''Hoe gaat het met het verbouwen?'' vroeg ik.
''Goed onze kamer is al klaar en die van Liv bijna, de kamers van Lottie en Fizzy zijn ook bijna klaar en er zit een nieuwe keuken in verder zijn we nog niet'' zei hij ''Ga je voor iedereen een eigen kamer maken?'' vroeg ik ''Ja, we hebben wat kamers in tweeën gesplitst wat makkelijk kon omdat ze zo groot zijn, we hebben genoeg kamers voor iedereen dus jah, we doen eerst jou kant van de familie omdat jij de meeste mensen aan jou kant hebt zitten'' zei hij ''Okay'' zei ik ''Oh Liv'' zei hij ''Ja papa'' zei ze.
''Niet meer zomaar een interview binnen rennen'' zei hij ''Je hebt het dus gezien'' zei ik ''Ja het was eigenlijk best schattig'' zei hij ''Ja dat is waar maar ze mag het niet nog een keer doen'' zei ik ''Okay papa's'' zei ze en wij lachte. ''Maar ik ga slapen liefjes ik bel jullie vanavond nog wel even'' zei hij ''Okay schatje, ik hou van je'' zei ik ''Ik ook van jou'' zei hij ''Doei papa'' zei Liv ''Doei lieverd'' zei hij en hij hing op. ''Kom lieverd dan gaan we even iets eten'' zei ik en Liv ging staan terwijl ik nog zat. Je bent zo schattig'' zei ik en ik prikte met mijn vinger in haar buikje waardoor ze lachte.
HARRY P.O.V
Het is in LA nu weer ochtend dus Louis en Liv zullen wel aan het avond eten zijn. Ik mis mijn schatjes zo erg. ''Harry je telefoon'' riep Ashton en ik liep naar hem toe. ''Thanks'' zei ik toen hij mijn mobiel gaf ''Met Harry Tomlinson'' zei ik ''Hey Harry jullie hebt morgen een interview in Londen ik stuur je gegevens nog wel even door'' zei zo'n gast van het management.
''Maar ik ben aan het verbouwen'' zei ik ''Kan ons niets schelen je komt gewoon anders heb je een groot probleem'' zei hij weer ''Okay doe maar rustig'' zei ik ''Het vliegtuig is al geregeld voor morgen'' zei hij ''Ik ga na het interview wel weer meteen terug want ik kan mijn familie niet mijn hele huis alleen verbouwen'' zei ik ''En Louis en Liv dan moet je niet even tijd met hun door brengen vroeg hij en ik dacht aan hoe blij Liv zal zijn als ze me morgen weer ziet.
''Ik kijk wel wat ik doe'' zei ik en ik hing op. ''Wat is er?'' vroeg Mark toen hij binnen kwam ''Morgen hebben de jongens en ik een interview maar daarvoor moet ik naar Londen'' zei ik ''En het probleem is?'' vroeg hij lachend ''Nou als ik Louis en Liv zie dan wil ik niet meer weg'' zei ik ''Harry blijf daar gewoon een dagje, knuffel met je gezin, eet met je gezin iets 's avonds. Breng Liv naar bed, en zoen Louis en ga dan weer terug naar LA'' zei Mark.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...