HARRY P.O.V
We zijn nu in de tweede en laatste week van onze vakantie, Liv is vandaag jarig, ze heeft Minnie nog steeds niet gezien en ze blijft er over door zeuren. ''Ik ben jarig, ik ben 2'' hoorde we Liv door de babyfoon zeggen. Ik keek Louis aan en hij lachte naar me, ''Ze is al 2, de tijd gaat echt snel'' zei ik en Louis knikte en hij gaf me een kusje, ''Laten we dat kleine schatje even wakker gaan maken'' zei Louis en ik knikte. Louis hield mijn hand vast en ik pakte het cadeautje. ''Happy birthday to you, Happy birthday to you Happy birthday dear Liv, Happy birthday to you!!'' zongen Louis en ik en Louis tilde Liv uit haar bedje en hij knuffelde haar stevig.
''Gefeliciteerd meisje!'' zei ik en ik af haar een kus. ze stak haar handjes naar me uit en ik tilde haar over van Louis. ''Wil je je cadeautje Livie?'' vroeg Louis en ze knikte. ''Mag ik hem op jullie bed open maken?'' vroeg ze en wij knikte en we liepen naar ons bed. Liv ging er op zitten en ik gaf haar het cadeautje. Ze maakte het open en ze keek heel blij. ''Minnie'' zei ze toen ze de minnie Mouse knuffel uit het papier haalde. Ze knuffelde er mee en gaf Louis en mij een kusje. ''Kom dan gaan we aan kleden'' zei Louis toen hij Liv begon te kietelen. ''Mijn gekke kleintjes'' zei ik lachend en meteen stopte Louis en hij tilde Liv op. ''Liv, papa beledigde ons'' zei Louis ''Dat mag niet'' zei Liv geschrokken.
''Wat gaan we er aan doen schatje?'' vroeg Louis en ik schudde lachend mijn hoofd. ''Harry schat, ga eens zitten, we moeten even praten'' zei Louis en ik ging lachend zitten. Hij zette Liv op mijn schoot en hij begon me kusjes in mijn nek te geven. ''Je mag ons niet beledigen'' zei hij en hij gaf me nu echt overal kusjes en Liv deed vrolijk mee. ''Okay okay, ik zal jullie niet meer beledigen'' zei ik en op dat moment voelde ik Louis' lippen op die van mij.
''Happy birthday to you, happy birthday to you happy birthday happy birthday happy birthday to you!'' zongen we allemaal toen we gingen ontbijten. Liv heeft een minnie mouse jurkje gekregen die ze straks meteen aan wil doen en ze heeft ook een haarband gekregen met minnie mouse oren. En nog meer minnie mouse dingetjes. Sinds dat Liv anderhalf was keek ze veel naar mickey mouse en als minni mouse dan ook op tv kwam werd ze helemaal blij. Sinds dat ze wist dat we naar Disneyland gingen zei ze de hele tijd dat ze minnie mouse wou ontmoeten. ''Papa, we moeten vandaag Minnie ontmoeten'' zei Liv tegen mij. ''Okay Liv, vandaag gaan we Minnie zoeken'' zei ik en Liv gaf Lissa een high five.
We lopen weer door het park en Louis' stiefvader heeft Liv's handje vast en ik heb Louis' hand vast en ik duw de buggy. We lopen naar het Walt Disney studio park, omdat daar word opgetreden door Minnie en Mickey. Er zijn heel veel fans op het park, en steeds als ze ons zien feliciteren ze ons en vragen ze of ze nu ook op tv komen. ''Pap kijk'' zei Liv en Louis keek naar haar, Liv wees naar het gebouw waar we moesten zijn. ''Ja, daar moeten we heen Liv'' zei Louis en Liv kwam naar ons toe lopen. Ze gaf Louis een handje en we liepen het gebouw in.
''Liv kijk eens daar'' zei ik ''Dat is Minnie'' zei ze blij, we liepen naar ze toe en Liv gaf Minnie een knuffel. ''Liv wat ben je vandaag?'' vroeg Louis ''Ik ben vandaag 2 geworden Minnie'' zei Liv en Minnie gaf haar een hand en nog een knuffel. Ik maakte een foto van Liv en Minnie en ik gaf Louis een kusje. Lissa staat nu ook bij minnie en Liv kan niet stoppen met glimlachen. Minnie ging het gebouw in en Liv kwam naar me toe waggelen met haar armpjes open, ik tilde haar op en ze knuffelde me. ''Gefeliciteerd lieverd'' zei ik en ik gaf haar een kus op haar wang.
LOUIS P.O.V
We zaten te kijken naar het optreden van Minnie en Mickey, Liv zong mee met alle liedjes en steeds als Minnie begon te praten of zo klapte Liv hard in haar handjes. Ineens vroeg Mickey of Liv naar beneden wilde komen, Harry en ik hebben dit allemaal voor Liv geregeld als verjaardagscadeautje. Liv keek mij en Harry heel blij aan, en ik liep samen met Liv naar beneden, er waren ook Fans dus toen ze mij en Liv zagen lopen begonnen ze te schreeuwen.
JE LEEST
the larry story (dutch)
Fanfictionhi mensen, dit is mijn eerste Fan fictie over Larry Stylinson. Soms schrijven mijn vriendinnen Melody en Marlieke mee. t verhaal gaat over Louis, Harry, Zayn, Liam en Niall. Na the X FACTOR is hen leven voorgoed veranderd. Niet alleen worden ze over...