Liv and Dad

568 31 5
                                    

HARRY P.O.V

Ik werd wakker van hard gelach en voetstappen, ik heb zo'n vermoede dat Louis en Liv al wakker zijn. Ik keek naast me en Louis lag daar niet meer, ik stapte het bed uit en deed een boxer aan en liep naar beneden. ''Papa'' zei Liv en ze rende naar me toe, ''Hey meisje, heb je lekker geslapen?'' vroeg ik toen ik haar optilde. ''Ja eel jekker lapen'' zei ze ''Waar heb je Louis gelaten?'' vroeg ik ''Ater de blank'' zei ze ik liep naar de bank toe en Louis sprong omhoog. ''Jemig Lou, ik schrik me dood'' zei ik ''Jij ook hallo'' zei hij en hij gaf me een kus. Liv dook ineens met haar hoofd in mijn nek en begon een beetje te trillen. ''Hey wat is er meisje?'' vroeg ik ''cameja'' zei ze en keek naast me en ik zag dat de camera van de realitysoap heel dicht tegen me aan stond. ''Jongens, ik weet dat we knap zijn maar van zo dichtbij hoef je ons echt niet te filmen, jullie weten dat ze daar bang van word'' zei ik en ze gingen meteen weer naar achter.

''Ik ga even douchen want ik moet zo weg, heeft ze al gegeten?'' vroeg ik ''Nee maar dat gaan we nu even doen, kom Liv we gaan een lekker broodje eten'' zei Louis en hij haalde Liv van me af, en liep naar de keuken. Ik liep naar boven en ik ging onder de douche staan. ''Vandaag is Louis voor het eerst alleen met Liv, het is niet dat ik hem niet vertrouw maar meer dat ik bang ben met wat voor troep ze achter laten, die ik dan weer kan opruimen. Ik was helemaal klaar en ik liep weer naar beneden.

''Ik ben weg'' zei ik toen ik Louis en Liv een kus gaf. ''Oh en Lou, hou het alsjeblieft een beetje netjes'' zei ik en Louis grinnikte ''Wij kunnen niets beloven, ga nou maar anders kom je misschien nog te laat, ik beloof je dat ik haar eten geef en naar bed breng'' zei hij lachend. ''Okay, dag liefje, wel luisteren hè'' zei ik tegen Liv en ik gaf haar een kusje, haar ogen werden waterig omdat ze wist dat ik weg ging. Ik gaf Louis ook snel nog en kus en liep toen de voordeur uit. Overal stonden paps dus het was moeilijk om bij de auto te komen. Toen ik eindelijk in de auto zat was het nog een hele klus om weg te rijden zonder iemand aan te rijden.

LOUIS P.O.V

''Stil maar liefje, papa is straks weer thuis hij moet nu eventjes werken, en dan gaan wij nu eerst even douchen en daarna gaan we in de sneeuw spelen'' zei ik toen ik Liv een knuffel gaf. ''Ga je mee douchen?'' vroeg ik en ze knikte. Samen liepen we naar boven en we liepen mijn kamer in. ''Pap ook assen'' zei ze ''Wil je samen douchen?'' vroeg ik en ze knikte hevig. Ik deed onze kleren uit en tilde haar op. Ik liep samen met haar de douch in en ik deed hem aan. Liv begon hard te lachen maar waarom weet ik niet, het is vooral erg schattig. Ik zette haar neer en ik pakte wat shampoo en deed dat in haar korte haartjes. ''Oogjes dicht Liv'' zei ik en Liv kneep haar oogjes dicht en ik spoelde de shampoo uit haar haar. Toen we allebei klaar waren droogde ik ons af en deed wat kleren aan.

''Ga je mee Tommie uitlaten?'' vroeg ik en Liv knikte. Ze rende naar haar schoentjes en ik deed ze bij haar aan. Ik deed mijn eigen schoenen ook aan en ik pakte onze jassen. ''Tommie kom we gaan wandelen'' zei ik en Tommie kwam meteen rennend naar ons toe. Ik pakte de sleutels en zette Liv in de buggy, ik deed Tommie zijn riem om en we liepen naar buiten. Overal stonden paps en Liv is echt bang voor ze. Ik liep zo snel mogelijk door, na een tijdje waren de paps weg en was alleen de camera van onze show er nog.

Ellen (onze persoonlijke producer) vroeg dingen aan mij omdat ik anders niets zei en omdat er dan wat meer info in de show zou komen. ''Wat maakt het zo leuk om vader te zijn?'' vroeg ze ''Uhh de verantwoordelijkheid voor een klein meisje hebben, het meisje zien opgroeien, samen spelen en gewoon lekker mee knuffelen ik denk dat dat het vaderschap leuk maakt. ''Op welke momenten heb je zoiets van ik ben blij met hoe we het hebben gedaan?'' vroeg ze weer ''Als Liv mij nodig heeft en dan pap zegt. En als ik naast Harry zit of lig of sta na een lange dag, we zijn niet meer bang om ons te laten zien, we zijn allebei heel trots op Liv en ik hou iedere dag meer van hem dan de dag ervoor'' zei ik en Ellen knikte.

Toen we weer thuis waren ging ik meteen met Liv naar de tuin, Liv vind de sneeuw echt leuk, ze rolt erin, springt er op, en gooit er mee. ''Eeuwpop aken oor papa'' zei ze. Ik maakte een beginnetje voor haar en toen ging ze zelf verder tot ze iets te klein werd. Na nog twee lagen was hij klaar. ''Jaal, oed, jakken sjenen en wortel'' zei Liv ik liep naar binnen en ik pakte wat we nog nodig hadden, sjaal, hoed, en een wortel. Ik liep weer naar buiten en Liv had de stenen en takken al in de sneeuwpop gezet. Ik hielp haar met de rest en ze keek tevreden naar de sneeuwpop. ''Iv ook wortel'' zei ze ''Dan krijt mijn kleine meisje een wortel'' zei ik toen ik haar optilde en mee naar binnen nam.

''Kijk eens lieverd, een wortel'' zei ik en ik gaf haar een wortel. Ik maakte er een foto van en plaatste die op Twitter: @Louis_Tomlinson: I love girls who eat carrots. Ik drukte op Tweeten. Zelf nam ik ook een wortel en toen die op was, was het tijd om te spelen. Liv rende door het huis en probeerde zich te verstoppen voor mij. ''Ik heb je'' zei ik toen ik haar optilde. Liv begon heel hard te lachen en ik legde haar op de bank en ik begon haar te kietelen. ''Oppen alsebieft pap oppen'' zei ze lachend en ik stopte en ze gaf me een kusje op mijn wang.

HARRY P.O.V

''Nog een keertje alsjeblieft'' zei die gast die het liedje opnam. Ik zong het nog een keer en nu heb ik eindelijk pauze. ''Hey Hazz'' zei Liam toen ik aan kwam lopen. ''Hi'' zei ik zuchtend. ''Wat is er?'' vroeg Zayn, ''Niets, ik ben gewoon moe, ik wil naar huis en met mijn twee kleine kinderen knuffelen'' zei ik ''Twee?'' vroeg Zayn ''Louis'' zei Liam ''Ik hoop maar dat alles nog heel is en een niet al te grote bende'' zei ik. ''Tja dat krijg je als je met Louis Tomlinson trouwt'' zei Zayn lachend ''En ik ben blij dat ik dat gedaan heb, ik heb alleen geen zin om op te ruimen'' zei ik. ''Komt wel goed Hazz'' zei Liam.

Toen alle liedjes eindelijk klaar waren werd ik gebeld door Louis. ''Hi schat'' zei ik ''Hey babe, hoe gaat het?'' vroeg hij ''Goed ik ben nu klaar dus ik kom naar huis'' zei ik ''Okay, Liv ligt net te slapen maar ze heeft wat voor je gemaakt'' zei hij ''Wat dan?'' vroeg ik nieuwsgierig. ''Dat kom je thuis wel te zien'' zei hij ''Ik ben al onderweg, love you'' zei ik ''Love you too'' zei hij en ik hing op. ''Bye guys'' zei ik tegen Liam en Zayn.

Ik zat in de auto ik keek nog snel even op Twitter en retweette de tweet van Louis en ik reed naar huis. Ik zuchtte opgelucht toen ik geen Paps voor het huis zag staan. Ik reed de garage in en stapte uit. Ik liep het huis in en deed mijn jas uit. ''Lou?'' vroeg ik maar ik kreeg geen antwoord. Ik liep de woonkamer in en Tommie kwam naar me toe lopen. ''Hé jongen, waar is Lo...'' ik kon mijn zin niet eens meer afmaken doordat er iemand op mijn rug sprong. ''Louis?'' vroeg ik ''Ja babe?'' ''Hoe vaak ga je me nog laten schrikken vandaag?'' vroeg ik. ''Geen idee'' zei hij en ik liep naar de ank en ging zitten, maar omdat Louis nog op mijn rug zat plette ik hem bijna dus ging ik iets naar voor zitten.

''Nou wat heeft ze voor me gemaakt?'' vroeg ik ''Dat wil ze je zelf laten zien dus je moet even wachten'' zei hij. ''Je hebt het nog aardig netjes gehouden schat'' zei ik verbaasd ''Ja we waren meer buiten dan binnen vandaag'' zei hij. Ik liep naar de keuken en Louis liep achter me aan. ''Waren de wortels lekker?'' vroeg ik toen ik het zakje nog op tafel zag liggen. ''Ja heel lekker'' zei hij ''Wat denk ik toch goed aan jullie als ik boodschappen doe'' zei ik ''Ja want jij bent gewoon de beste'' zei hij waardoor ik lachte.

Ik lag samen met Louis op de bank tv te kijken, nou ja kijken kan je het niet echt noemen, Louis en ik lagen meer met elkaar te zoenen dan tv te kijken. Toen ik Louis hand voelde bij mijn vriend kreunde ik even, ''Lou'' zei ik maar Louis negeerde het en ging door. Ik hoorde ineens Liv dingen zeggen dus dat was voor mij een teken om Louis te stoppen. ''Saved by my daughter'' zei ik ''Hoe bedoel je saved?'' vroeg Louis, ''Grapje schatje'' zei ik en ik stond op. ''Je grapjes worden steeds slechter babe'' zei hij maar ik negeerde het en liep naar Liv.

Hiii ik wil jullie bedanken voor het lezen van mijn boek(en) met dit boek zit ik al over de 12k reads aan en al 837 votes en 550 comments! I love you all so much! please blijven stemmen en reageren! love you lots!! please comment

xx Desiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu