i can't live without you

880 30 12
                                    

HARRY POV

Hèhè daar zijn we dan eindelijk bij Louis’ families thuis. Het is al avond, we hebben de hele dag op het vliegveld gestaan omdat onze vlucht gecanceld was maar we zijn nu eindelijk bij mijn schoonfamilie!  Oehhh het is altijd zo spannend!! Ik kijk naar Louis die nog steeds beetje zit te dutten op de bank van de auto. Ik geef hem een kus op zijn oor en zeg lief in zijn oor: “Wakker worden babe” en ik geef hem nog een kus op z’n oor. Hij doet langzaam zijn schattige kleine oogjes open en kijkt moe op. “Hmm?” “hhaha wakker worden BooBoo!!!” “Nog 5 minuten .. “ “Babe!!!! We zijn bij jou thuis!!!” “oohhhhhhh ik kom eraan!! “. We stappen samen uit met de rest van de boys. Phoebe en Daisy staan al gillend in de opening van de deur, ze rennen naar mij en Louis toe en ik geef ze een stevige knuffel. “HARRYYYYYYYYYYYY” “hahah hey girls!!!”. De kids geven de boys nog een paar stevige knuffels en we lopen samen lachend naar binnen door een grap van Louis. Ik of course die het hardst lacht. We begroeten zijn ouders en inderdaad, ze zijn blij om mij te zien en dat alles weer goed is tussen mij en LouBoo! Daar gaat een grote last van mijn schouders. We zijn in hun woonkamer en ik ga meteen met de kids spelen, ik zie dat Louis trots naar mij glimlacht. Er komt een blos op mijn wangen. Hihiihihhihhihihihihihihihihi hij is zoo KNAP EN WEOJGEIDRHGAI;ESHLGHEWRLI!!! “Jullie zijn net op tijd voor het avond eten!!”. Iedereen komt meteen naar de eettafel en zit eraan. “Frietjes”

ZAYN POV

Daar zitten Harry en Louis weer klef te doen onder het eten. Oke oke oke in de slaapkamer is wel oke, maar onder de tafel?! I swear, 1 van hun heeft nu een boner enzo, not chill dude. “Ey, gaat t goed daar??” Ze kijken mij allebei beschaamd aan met rode wangen, Louis’ ouders kijken Louis met grote ogen aan. Harry eet snel verder en Louis grijnst naar zijn ouders. Tf Louis !! HHAHAHHA!

LOUIS POV

Ik strook Harry’s been, dicht bij zijn dick. Ik zie hoe Harry een boner krijg en ik grijns. Zayn onderbreekt ons en ik blijf kijken met grijns. Haha ik vind het leuk om Harry zo te teasen. Ik zie hoe Harry rode wangetjes krijgt en de ogen van mijn ouders vermijd en hij eet snel verder, ik blijf gewoon door strelen. Ik eet snel verder zodat ik zo Harry kan nemen. Zelfs als ik eraan denk krijg ik al een boner. Fock. 

HARRY POV

Shit Louis SHITSHitSHIT!!!!!!!!! Louis stop oh my god ik wil geen boner krijgen onder het eten!! WAAR IEDEREEN BIJ ZIT!!! Ik eet snel verder en probeer niet aan Louis’ strelen te denken. Ik zie hoe die naar mij zit te grijnzen, hij houd ervan om mij zo te teasen. Hij stopt!!!!! Ik eet snel alles op en ik glimlach naar de boys J. Louis zit nog steeds te grijnzen!!! Zijn ouders kijken me een beetje raar aan bc DUHHHH HUN ZOON GEEFT MIJ EEN BONER!! IK HEB EEN BONER WAAR IEDEREEN BIJ ZIT!! Oh god dit is zooooo schamend!! Daisy lacht lief naar me, de jongens zitten over wat dan ook te praten, Louis zit nog steeds met een grote grijns te eten. “Harry? Wil je zo met mij spelen??” “hahah tuurlijk Daisy!!! Wat wil je met mij spelen?” “We kunnen gaan tekenen!!!!!!!!!” “Hahaha sure Dais!!”. “Mam mogen Harry en ik gaan tekenen??” “Hahaha tuurlijk! Eet eerst je frietjes op!”. Ze eet snel haar frietjes op en we gaan samen van tafel af, ze pakt haar tekenspullen en we rennen naar boven toe, naar Louis’ kamer.

Ze gaat aan Louis’ bureau zitten, ik pak een stoel en gaat naast haar zitten. Ik probeer nog steeds mijn boner te verbergen, ze kijkt naar mijn boner en ik word rood en ik bedek het. “Wat is dat???” “eehhhh niks hoor!!! Ehhhmm wat wil je tekenen?” Ze kijkt GELUKKIG snel weg naar het lege blad. “Ehhmmmm ik dacht aannnnn iets wat je leuk vind!!!!!” “zoals wat dan??? Ahhahaah” Ze pakt haar kleurpotloden en tekent een jongen met een gestreepte T-shirt aan en een rode broek en een jongen met een jogging broek en een normaal T-shirt, ze houden handjes. “Awww zijn dat Louis en ik?” “misschien” zegt ze met een blos. “Aww hahaha, do you mind if i draw with you?” “no problemo!!” Ik teken met haar, ik teken paar hartjes om ons mee en Daisy tekent een groot hart om Louis en mij heen, we tekenen nog verder en ik kijk op de klok. “Wow Dais het is al 17:03!!!” “Zullen we het laten zien aan Louis?” “hahaah tuurlijk! Vind ie vast wel leuk!” Ze rent naar beneden en ik loop achter haar aan.

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu