a lazy day

386 23 12
                                    

HARRY P.O.V

Langzaam word ik wakker en kijk ik om me heen, ik zie Louis naar me staren en ik lach naar hem, ''Hey baby'' zei ik en meteen voelde ik zijn zachte lippen op die van mij, ''Je bent zo schattig'' zei ik toen hij heel dicht tegen me aan ging liggen, ''Ik hou van je schatje'' zei ik en hij gaf me een kus. ''We zijn gewoon 6 jaar getrouwd babe'' zei hij en ik lachte naar hem, ''Ik hou nog steeds van je schatje, meer en meer en meer'' zei ik en Louis ging op me liggen, ''Je bent mijn man en dat zal je ook altijd blijven'' zei hij en ik ging met mijn hand door zijn haar. ''Baby, ik wil vandaag met je knuffelen morgen moet je weer weg en dan moet ik weer zonder je en dan ga ik huilen'' zei hij ''Aw schatje, niet gaan huilen please, als jij vandaag wil knuffelen dan gaan wij vandaag knuffelen, dan gaan we gewoon in bed films kijken met ons lieve meisje en dan blijven we de hele dag in ons bed'' zei ik.

''Ja dat gaan we doen, ik ga Liv halen'' riep Louis in mijn oor, ''Okay rustig ik ga even eten maken en dan kom ik naar boven'' zei ik en Louis drukte zijn lippen op die van mij en zoende me, hij ging van me af en ik stapte het bed uit, ''Hazza doe je wel even een boxer aan? niet dat ik het verkeerd vind want ik heb je al heel lang niet meer naakt gezien maar het is misschien beter voor Liv als je gewoon je boxer aan hebt'' zei hij en ik lachte ''Dat was ik al van plan baby'' zei ik en ik pakte een schone boxer en ik deed die aan en Louis liep naar Liv.

Ik stond in de keuken en ineens ging de bel, ik zuchtte en ik liep naar de voordeur en ik deed open, de camera ploeg stond voor de deur en ik zuchtte ''Hi kom erin'' zei ik en iedereen liep naar binnen. ''Waar zijn Louis en Liv?'' vroeg Wim van het geluid, ''Boven, we zijn de hele dag boven want we willen knuffelen'' zei ik en ik liep weer naar de keuken en ik maakte het ontbijt klaar. Toen het klaar was liep ik weer naar boven en de hele film ploeg liep mee.

''Papa'' zei Liv blij toen ze me binnen zag komen. ''Hey lieverd'' zei ik en ik zette het eten neer en ik tilde haar op, ''Goedemorgen lieverd, heb je lekker geslapen schatje?'' vroeg ik en ze knikte, ''Hebben jullie al films uitgezocht?'' vroeg ik en Liv knikte ''We gaan frozen kijken en sneeuwwitje'' zei ze blij en ik lachte. okay maar eerst ga je even iets eten'' zei ik en ik zette haar neer, Louis ging achter me staan en hij knuffelde me en hij legde zijn handen op mijn vriend.

''Lou niet nu babe, we gaan eten'' zei ik en ik draaide me om en ik gaf hem een knuffel en een kusen ik liet hem daarna los. Liv zat inmiddels te eten en ik gaf Louis ook een broodje, ''Dankje schatje'' zei hij en hij ging op het bed liggen, Liv ging naast hem liggen en ik ging op hem zitten, ''Jullie zijn zo lief'' zei ik toen Louis, Liv een kusje gaf. ''Jij bent ook lief papa'' zei Liv en ik lachte en ik gaf haar een kusje.

LOUIS P.O.V

''Okay alles is op we gaan frozen kijken'' riep ik en Liv ging op mijn schoot zitten. Harry deed de film erin en kwam naast ons zitten Liv ging van mijn schoot af en ze ging op het puntje van het bed zitten Harry ging tussen mijn benen zitten en hij leunde tegen me aan, ik had mijn armen om hem heen en ik gaf hem kusjes in zijn nek, ik verstrengelde onze vingers in elkaar en ik bleef hem kusjes geven, we liggen altijd zo als we in bed een film kijken of als we op de bank liggen, ''Happy aniversary babe'' zei ik en ik gaf hem een klein doosje. Die ik onder de dekens had verstopt, ''Dankje Lou hij is echt heel mooi babe'' zei hij met tranen in zijn ogen en hij gaf me een kusje, ik had de horloge gekocht die hij heel erg graag wou hebben.

''Dit is voor jou'' zei hij en hij gaf me ook een doosje, ''Harry dit meen je niet'' zei ik blij toen ik zo'n festivan/concert armbandje in het doosje zag zitten, hij weet dat ik dat soort dingen veel draag en ik ben er zo blij mee, ''OMG babe heb je zit zelf gemaakt?'' vroeg ik ''Ik heb hem laten maken er staat we love you dad x Liv & Harry op. ''Je bent de beste man in de hele wereld'' zei ik en ik deed het armbandje meteen om en ik zoende hem, ''OLAF'' schreeuwde Liv blij en Harry en ik lachte. ze kwam bij ons zitten op Harry's schoot. ''Je bent zo'n schatje'' zei Harry en hij gaf Liv een kusje.

Frozen is afgelopen en Sneeuwwitje bijna, Liv gaat na sneeuwwitje naar bed en dan kan ik met Harry knuffelen. ''Ze kussen dat mag jij niet zien'' zei Harry en hij deed zijn handen voor Liv's ogen en ze probeerde ze weg te halen wat er erg schattig uit zag. ''Nou Lieverd de film is afgelopen nu ga je even lekker slapen en dan kom ik je straks weer halen'' zei ik en ze knikte Harry liep met haar mee. Na 5 minuten was Harry weer terug en keek ik hem aan, ''Babe weet je nog dat toen we onze huwelijksnacht hadden dat je toen je ons had opgenomen? Heb je dat filmpje nog ergens?'' vroeg ik

''Uhm ja tuurlijk heb ik die nog maar hoezo wil je die hebben? Wil je het bekijken?'' vroeg hij en ik keek naar beneden, ''Wacht maar'' zei hij en hij stond op en hij liep naar de kast en hij pakte daar een film hoesje uit, ''Wil je het zien?'' vroeg hij en langzaam knikte ik. Hij deed de dvd in de dvd speler en hij ging weer tussen mijn benen zitten. ''Onze aller eerste keer als husbands'' zei ik en hij knikte. ''Ik denk dat heel veel fans dit willen zien'' zei Harry lachend ''Ik denk het ook alleen krijgen ze het niet'' zei ik en Harry lachte en gaf me een kus.

Na het bekijken van onze seks tijdens onze huwelijksnacht besefte ik me dat Harry veel te veel voor me betekend, ik kan hem niet kwijt raken ik mag hem niet kwijt raken, ik moet stoppen met die kut drugs en stoppen met roken, ik moet laten zien dat ik een goede vader en man ben ik moet Harry laten zien hoeveel ik van hem hou.

Hiii sorry voor de late en slechte update!! ik heb heel veel huiswerk en ik probeer te schrijven maar t lukt niet echt *diepe zucht* anyway ik hoop dat jullie het leuk vonden! ik vind dit hoofdstuk verschrikkelijk maar ik wil updaten dus jah...

xxDesiree

the larry story (dutch)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu